Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Prawo konkurencji t.15

15-05-2014, 19:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 362.30 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 4244778173
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 14-06-2014 19:14:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas
Do każdego zamówienia dołączamy zakładkę GRATIS!

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa
ul. Stroma 18a
01-100 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
(mBank)
201[zasłonięte]200400[zasłonięte]70274[zasłonięte]229
(Inteligo)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594



Wyprzedaż -70% Promocje -50% Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wybierz kategorię:
Prawo konkurencji t.15

Prawo konkurencji t.15
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]55521
  • liczba stron: 1495
  • Okładka: twarda z obwolutą
  • Wydawnictwo: C.H. Beck
  • Seria: System Prawa Prywatnego
  • Wymiary: 160 x 240 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]013-12
  • Opis

    W opracowaniu zostały przedstawione następujące zagadnienia: z kwestii ogólnych: systematyka prawa konkurencji, rozwój polskiego prawa konkurencji, międzynarodowe i europejskie prawo konkurencji, z zakresu zwalczania nieuczciwej konkurencji: podstawowe pojęcia używane w ustawie takie, jak nieuczciwa konkurencja, a także chronione interesy i podmioty, zakres zastosowania ustawy, klauzula generalna zakazu nieuczciwej konkurencji, oznaczenia odróżniające, oznaczenia geograficzne, naruszenie tajemnicy przedsiębiorstwa, ochrona funkcjonowania rynku, regulacja reklamy (reklama zakazana, nieuczciwa, wprowadzająca w błąd, ukryta, porównawcza) rozpowszechnianie informacji nieprawdziwych, regulacja sprzedaży (sprzedaż premiowana, lawinowa, nadmierna sprzedaż marek właściciela), odpowiedzialność cywilnoprawna za czyny nieuczciwej konkurencji, z zakresu ochrony konkurencji i konsumentów: związki między prawem konkurencji a ochroną konsumentów, konkurencja jako przedmiot ochrony, interes publiczny (pojęcie, zakres, funkcje), zakres zastosowania ustawy, porozumienia ograniczające konkurencję (formy, rodzaje, generalny zakaz, wyłączenia spod zakazu, skutki naruszenia zakazu), wyłączenia grupowe, zakaz nadużywania pozycji dominującej, kontrola koncentracji przedsiębiorców, postępowanie przed Prezesem UOKiK, współpraca instytucjonalna w ramach Europejskiej Sieci Konkurencji, postępowanie sądowe w sprawach z zakresu ochrony konkurencji, sankcje z tytułu naruszeń ustawy (cywilnoprawne, administracyjne, karne), regulacje szczegółowe (telekomunikacja, energetyka, kolej, lotnictwo, poczta), ochrona konkurencji w prawie karnym.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa