Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRAWO AUTORSKIE W E-BIZNESIE - chroń i kopiuj!

19-01-2012, 8:29
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 27 zł     
Użytkownik Dutkon
numer aukcji: 2051441324
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 6   
Koniec: 21-01-2012 16:49:03
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

O nas
Dutkon
ul. Horbaczewskiego 53
54-130 Wrocław
NIP: 881[zasłonięte]133-10
REGON: 021[zasłonięte]320
e-mail: [zasłonięte]@dutkon.pl
GG:[zasłonięte]21122

Dutkon jest zarejestrowaną Firmą. Działamy w zgodzie z obowiązującym prawem, dzięki czemu możesz być pewien najwyższej jakości produktów
i usług.

Co oznacza status "Firma"? >>>

Kupując u nas korzystasz
z Programu Ochrony Kupujących - Twoje zakupy są chronione do kwoty 10.000 zł.

Zobacz, co daje POK >>>


Wygodna płatność Płacę
z Allegro - za zakupy u nas zapłacisz łatwo, bez wpisywania danych do przelewu.
Sprawdź, jakie to łatwe >>>


Za każdy zakup na naszych aukcjach otrzymasz punkty w programie Payback, które wymienisz na nagrody.
Jak zbierać punkty? >>>



Dodatkowa gwarancja to

ponad 2 tysiące naszych zadowolonych Klientów.
Sprawdź, co mówią o nas >>>


Kupując u nas masz prawo zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od chwili odbioru.
Jak zwrócić towar? >>>


Zamówiony towar wysyłamy do 2-3 dni roboczych od zaksięgowaniu wpłaty.


Maciej Dutko

Założycielem firmy jest dr Maciej Dutko:

• autor kilku
książek o
e-biznesie,
Certyfikowany
Wykładowca Allegro,
wykładowca akademicki,
redaktor internetowy,
konsultant ds. e-handlu
i funkcjonalności ofert,
autor bloga eksperckiego
Akademia Internetu,
twórca serii e-publikacji
pod tym samym tytułem.

Więcej: zob. hasło "Maciej Dutko"
w Wikipedii.


Przesyłka

Wersja "pudełkowa" (na CD):
List polecony: tylko 5,90
Priorytet: 7,90 zł

Odbiór osobisty we Wrocławiu: 0 zł

Werja elektroniczna (bez płyty):
Wysyłka e-mailem: 0 zł

Koszt przesyłki jest stały, niezależnie od liczby zamówionych przedmiotów.





 

 


Konkurenci kopiują opisy i zdjęcia z Twoich ofert?
Dowiedz się, jak łatwo możesz to powstrzymać.
Poznaj skuteczne sposoby ochrony przed złodziejami treści!



Maciej Dutko - E-biznes. Poradnik praktyka


Dowiedz się, jak dzięki przepisom prawa skutecznie utrudnić nieuczciwym rywalom kopiowanie Twoich tekstów i obrazów, które tworzyłeś w pocie czoła!



Tytuł: Prawo autorskie w e-biznesie.
Konkrety zamiast ściemniania

Autor:
Maciej Dutko
Data wydania: 2010
Objętość: 72 minuty video, format .wmv
ISBN:[zasłonięte]978-83656-04-2



Możesz wybrać dostawę
w eleganckim wydaniu pudełkowym na CD
lub
w formie przesyłki elektronicznej (bez nośnika).



Publikacja prosto od Autora
(na życzenie autograf lub dedykacja)

Każdego miesiąca e-sprzedawcy pytają mnie, jak chronić się przed konkurencją, która kradnie ich opisy i zdjęcia. To potężna plaga - przecież znacznie łatwiej skopiować od kogoś, niż samemu się wysilić i coś stworzyć...

Tymczasem prawo autorskie precyzyjnie określa, kiedy wolno kopiować i jakie warunk musi spełnić utwór, by w ogóle podlegał ochronie. Jest to niezbędna wiedza, którą powinieneś posiadać. Nie tylko, aby chronić swoje opisy i zdjęcia, ale też aby orientować się... kiedy i pod jakim warunkiem sam możesz kopiować elementy cudzych ofert!


Dowiedz się:

  • Kiedy Twój utwór jest chroniony?
  • Jak zabezpieczyć opisy i zdjęcia w swoich utworach przed kopiowaniem?
  • Co zrobić, kiedy konkurencja kradnie Twoje materiały?
  • Jak legalnie korzystać z cudzej twórczości?
  • Czy w swoich ofertach możesz używać logo producenta?

Wykład został zarejestrowany we wrocławskim Hotelu Plaza w kwietniu 2010 r. podczas konferencji e-biznesowej, zorganizowanej przez Pawła Krzyworączkę. Podobne zajęcia prowadzę regularnie dla sprzedawców Allegro w całej Polsce, a wykłady i szkolenia z szeroko rozumianej tematyki ochrony własności intelektualnej od lat zamawiają u mnie największe uczelnie, firmy i urzędy (m.in. Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu, Urząd Marszałkowki Województwa Małopolskiego, Państwowy Instytut Geologiczny, Wyższa Szkoła Handlowa i in.).

Chroń przed kopiowaniem i... kopiuj legalnie!







 


 


 


co tak naprawdę znaczy „konkurencja” i „konkurencyjność”,
jaki pozytywny wpływ wywiera walka konkurencyjna na rynek i konsumentów,
jakie mechanizmy rządzą wyborami dokonywanymi przez klienta (na co zwraca uwagę wybierając tę a nie inną ofertę),
jakie są najważniejsze elementy budowania przewagi konkurencyjnej,
czy nadal warto oferować klientom gratisy oraz udział w programach lojalnościowych i partnerskich,
jak chronić swoją konkurencyjność wśród innych „drapieżników” rynku.