Oferta dotyczy regeneracji/naprawy:
prawego [patrząc od strony kierowcy] ramienia wycieraczki (przegubowego)
w samochodzie Renault Scenic II (rok prod >2003).
Regeneracja jest konieczna w sytuacji, gdy prawa wycieraczka nie zmywa w swej środkowej części. Wynika to z luzów na przegubach (łożyskach) przez co wycieraczka nie jest wystarczająco mocno dociskana do szyby. Jest to typowa usterka w tych samochodach. Negatywne skutki nie usunięcia tej usterki to poza brakiem zmywania prawej części szyby, nieprawidłowa praca czujnika deszczu (gdyż pracująca wycieraczka nie osusza pola czujnika), a w niedalekiej przyszłości rozpadnięcie się przegubu w trakcie jazdy i odpadnięcie całego ramienia wycieraczki. Polecamy naszą usługę naprawy, gdyż jest to najtańszy i najskuteczniejszy sposób na pozbycie się problemu w porównaniu z zakupem ramienia używanego czy nowego.
Zwracamy uwagę, że wady polegającej na nie zmywaniu prawej części szyby, NIE usunie wymiana piór (od czego najczęściej zaczynają nasi klienci) - ok. 160pln.
Alternatywnie można także kupić ramię używane za ok. 170-200pln (z wysyłką) - ale z naszego doświadczenia w zależności w jakim stanie było zakupione ramię - problem wraca po ok. pół roku.
Jest to typowa usterka, przed którą nie da się uciec - więc kupując zużyte ramię jest tylko kwestią czasu, gdy znów ona powróci.
Łożyska w mechanizmie wytrzymują z reguły 4-6 lat - a tyle mniej więcej mają oferowane używane ramiona z demontażu. A często kupujący używane ramię nie zwracają uwagi na mocowanie piór (lub takiego nie było akurat w ofercie części używanych) - a w Scenicach były stosowane dwa różne. Dodatkowo więc musi dokupić jeszcze lewe ramię (aby w przyszłości nie kupować dwóch różnych kompletów piór) co jeszcze bardziej podraża zakup używanego ramienia.... A i tak nadal mamy jedynie stare zużyte ramię, które nie wiadomo jak długo będzie sprawne. Ostatecznie można także wybrać opcję najdroższą - kupić nowe ramię wycieraczki w ASO Renault - cena ok. 550pln. Uwzględniając budowę tego przegubu, po naszej wymianie łożysk można spokojnie założyć, że powinno ono znów wytrzymać do kolejnej wymiany tyle ile nowe fabryczne - gdyż nie ma tam żadnych innych poza łożyskami elementów podlegających zużyciu.
Usługa naprawy dotyczy także przegubów, które się już rozpadły (rozsypały się łożyska).
Zawsze wymieniamy oba łożyska na nowe bez względu na ich stan.
UWAGA! Nie oferujemy usługi spawania pękniętych aluminiowych elementów (tych, w których usadowione są wspólnie te dwa łożyska) w następstwie próby samodzielnej naprawy ramienia (patrz ---> drugie zdjęcie)
Prosimy o nie przysyłanie takich "przypadków".
Po wygraniu aukcji: 1. kupujący zobowiązany jest zdemontować z samochodu ramię wycieraczki (można nadal spokojnie jeździć tylko z lewą)
2. Wysłać do nas ramię przeznaczone do regeneracji
3. Dokonać wpłaty należności lub poinformować nas o opcji "Za pobraniem" [wartość pobrania wtedy wynosi: 115,00zł]
4. My z naszej strony zobowiązujemy się w dniu otrzymania ramienia dokonać jego regeneracji (wymiany wraz z ewentusalnym kasowaniem luzów w usadowieniu łożysk przegubu)...
5. ...oraz w tym lub najpóźniej w następnym dniu roboczym odesłać na nasz koszt priorytetem Pocztą Polską do Kupującego (pod warunkiem wpływu należności na nasz rachunek bankowy: mBank lub ING lub wybraniu opcji "ZA pobraniem").
6. Można także po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu umówić się na naprawę u nas na miejscu - telefon kontaktowy: 606-[zasłonięte]-378
|