Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Prawdziwy Accord 2,4 Type-S FL 1 właściciel, salon

20-12-2014, 15:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44 900 zł     
Użytkownik LordKlaus
numer aukcji: 4872593322
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 1741   
Koniec: 20-12-2014 14:58:21

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2007
Przebieg (km): 135895
Pojemność silnika (cm3): 2354
Moc silnika (KM): 191
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Tempomat, Reflektory ksenonowe, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, Nawigacja GPS
Informacje dodatkowe: Kupiony w salonie, Pierwszy właściciel, Serwisowany w ASO, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam !

 

Na sprzedaż wystawiamy świetne auto, jakim bez wątpienia jest HONDA ACCORD 2.4 I-Vtec z 2007 roku, wersja po faceliftingu (sama końcówka produkcji modelu).

 

Samochodu nikomu chyba nie trzeba przedstawiać - na stałe zapisał się w kanonie motoryzacji, jako synonim bezawaryjności połączony z luksusem i prestiżem limuzyny, zwieńczony dynamiką i charakterem jazdy przystającym bardziej autu sportowemu niżeli cywilnemu sedanowi.

 

Moja mama jest jego pierwszą i jedyną właścicielką - na jej zamówienie został sprowadzony prosto z Japonii przez łódzkiego dealer'a Hondy - firmę Kosicki i tam zakupiony. Od paru lat ja jestem jego kierowcą.

 

Ten samochód to prawdziwy, rasowy i podniecająco brutalny TypeS, a nie zwykły Accord z dokładkami made in China czy inny Taiwan. Jeśli wolisz "TypeS'a" z pięknymi beżowymi skórami i drewnianymi wykończeniami to bierz śmiało, ale od siebie powiem Ci, że obok mojego Type'a to on nawet nie stał. W tym samochodzie liczysz się tylko Ty i On! Zbędne gadżety zostaw sobie do innego auta - tutaj każdy kilogram zbędnej masy był dla Japończyków na wagę złota, a wszystko sprowadzało się do jednego: po wciśnięciu gazu banan na twarzy kierowcy ma zachodzić aż na plecy!

 

W okresie gwarancji serwisowany w ASO Honda Kosicki w Łodzi, po wygaśnięciu gwarancji następne serwisy i naprawy wykonywane były w renomowanym serwisie zajmującym się WYŁĄCZNIE samochodami marki Honda, czyli znanym w środowisku pasjonatów V-Tec Serwis z Łodzi.

 

Jeśli chodzi o temat napraw: w aucie podczas siedmioletniej eksploatacji popsuły się dokładnie 2 rzeczy, które według mnie nie powinny mieć miejsca:

- Sprzęgło - wymienione na dedykowane firmy ASHIKA (podobno lepsze niż fabryczne, patrząc na cenę jest to więcej niż prawdopodobne),

- Maglownica dostała "luzów" - poddana pełnej regeneracji w specjalistycznym zakładzie.

 

Pozostałe "awarie" dotyczyły wyłącznie elementów eksploatacyjnych i były to:

- Elementy zawieszenia - zleciłem wymianę kompletu, czyli:

- wahacze przód

- sworznie

- końcówki drążków kierowniczych

- łączniki stabilizatora

- poduszki stabilizatora

- tylne łączniki stabilizatora

- tylne poduszki stabilizatora

Słowem w zawieszeniu wymieniłem wszystko, prócz amortyzatorów, które zarówno wtedy jak i teraz mają się dobrze.

Przy okazji remontu zawieszenia i wiążącej się z nim rozbiórki, poprosiłem mechaników, by wymienili również gumowe osłony przegubów - były ok, ale guma z wiekiem parcieje, więc nie widziałem sensu by czekać na i tak nieuniknione.

- Sukcesywne wymiany tarcz i klocków hamulcowych,

- Filtry i oleje również zawsze wymieniane na czas.

 

Wrodzona pedanteria nie pozwoliła mi przejść obojętnie obok wytartego dywanika kierowcy, więc zakupiłem w ASO komplet nowych, gumowych dywaników na przód, pasażera jest cały czas w świetnej kondycji więc przyszły właściciel dostanie zapasową nówkę w gratisie :)

 

Jak widać od strony mechanicznej samochód bardzo zadbany. Zarówno karoseria jak i wnętrze również wyglądają świetnie - samochód był najczęściej raz w tygodniu odstawiany do prywatnej myjni na kapitalne mycie, odkurzanie, sprzątanie itp. itd...

Auto nie było nigdy tuningowane, przerabiane, ani "udoskonalane", np. montowaniem instalacji gazowej.

 

Wiele osób pyta jakie spalanie - odpowiadam: nie ma tragedii:)

 

Jak masz rozum i zdajesz sobie sprawę, że po mieście i tak nie pogonisz, to gwarantuje Ci, że w 11 litrach/100 km. się mieścisz. Jak od czasu do czasu sobie depniesz celem usadzenia klienta z tej "zajebistej" beemki stojącej obok, to też nie zaważy to na ogólnym spalaniu. Jeśli jednak chcesz być panem lewego pasa i udowodnić wszystkim, że masz na prawdę szybkie auto (a masz! :)) to cóż... Nie patrz na spalanie tylko ciesz się wściekłymi minami dżentelmenów z mijanych ( jakby stali w miejscu) aut.

Uspokoję Twoją wyobraźnię - nigdy nie udało mi się przekroczyć bariery 16,5 L/100km. Dużo? - ale frajda niesamowita, a jak to na wysokoobrotowego Japończyka przystało - lubi by ją czasem przegonić i wypłoszyć pająki z wydechu.

 

Prawdziwy samochód nie służy wyłącznie do jazdy po mieście i szaleństw po pustych szosach. Czasem zdarza się tak, że musisz wziąć żonę i dzieciaki na wakacje, a Ty zadajesz sobie pytanie: gdzie ja zmieszczę całą jej szafę i karton zabawek?

- Jako, że i ja przechodziłem przez ten problem to do auta dorzucam ORYGINALNE HONDOWSKIE relingi dachowe wraz z pokaźnych rozmiarów boxem, w którym w razie potrzeby upchniesz nawet teściową!

Dostaniesz też porządny komplet letnich opon z dobrym bieżnikiem (obecnie autko ma zimowe obuwie, też ok.), oraz odblokowaną 7 calową nawigację ARISTO Voyager (zapłaciłem za nią swego czasu ponad 1500 zł) + oryginalne mapy, pudło i akcesoria. Poniżej zamieszczam pełną (chyba...) specyfikację:

 

kute tłoki (fabryczne Hondy)

siedzenia skóra + alcantara

wykończenie karbonem

wbudowane radio z CD

wspomaganie kierownicy

ustawienia kierownicy w dwóch płaszczyznach

kierownica wielofunkcyjna

skórzana kierownica i dźwignia zmiany biegów

komputer pokładowy

zamek centralny z pilotem

auto alarm

prędkościomierz

podłokietnik

immobiliser

elektryczne opuszczanie przednich okien

elektryczne opuszczanie tylnych okien

siedzenie kierowcy z dodatkową regulacją        

podgrzewane lusterka

elektryczne lusterka (także elektrycznie składane)

fotochromatyczne lusterko wsteczne

światła przeciwmgielne przednie

sensor automatycznego uruchamiania wycieraczek

xenony fabryczne

dodatkowe gniazdo zapalniczki w podłokietniku

schowek na okulary w podsufitce          

ABS

EBD

ESP

ASR

tempomat z pełną regulacją w kierownicy         

klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa

poduszki powietrzne

kurtyny powietrzne      

liczba poduszek powietrznych 10

alufelgi 17'' oryginalne hondy

Instrukcje, książka serwisowa, ubezpieczenie i przegląd ważne do 12.2015

oraz inne drobiazgi typu dodatkowy stop, tylna ogrzewana szyba z wtopioną anteną itd. itd...

 

DODATKOWO:

komplet opon letnich

oryginalne relingi dachowe + box

nawigacja ARISTO Voyager + aktualne mapy Europy

 

 

Samochód do obejrzenia w Łodzi, wszelkie informacje tel. 785 [zasłonięte] 266

(jeśli nie odbieram, proszę o SMS - oddzwonię).