Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Prawdopodobnie najlepszy na świecie! Nameless 0,7m

06-03-2012, 1:53
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 221.40 zł     
Użytkownik NAMELESSCLUB
numer aukcji: 2102402103
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 46   
Koniec: 06-03-2012 15:01:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Marka: Inni producenci
Długość kabla [w metrach]: 0.70
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nameless Black Classic Line o długości 0,7 m (2 przewody po 0,7 m)

W naszych przewodach wykorzystano autorską technikę i technologię wytwarzania, bazującą na geometrii fraktalnej (NFG - Nameless Fractal Geometry).
Przewodniki miedziane znajdujące się w kablach poddane zostały podobnym operacjom technologicznym i ukształtowaniu geometrii jak wyrób końcowy, czyli finalny przewód Nameless.
Na zewnętrzną oprawę wybrano naturalną skórę, która dzięki odpowiedniemu ukształtowaniu zapewniła konieczną giętkość w jednej z płaszczyzn (ograniczając zbędne i szkodliwe ugięcia przewodu w innych płaszczyznach - dotyczy przewodów linii Classic).
Wybór skóry naturalnej jest wynikiem kompromisu pomiedzy właściwościami konstrukcyjnymi przewodu a walorami estetycznymi.

 

MOŻLIWOŚĆ PRZETESTOWANIA WE WŁASNYM SYSTEMIE

Zapraszam do licytacji. Dostępne są następujące długości przewodów linii Black, Blue i Red

IC Standard
Długość Cena netto Cena brutto
1 m 228 280,44
0,9 m 196 241,08
0,8 m 163 200,49
0,7 m 133 163,59
0,6 m 100 123
IC Classic
Długość Cena netto Cena brutto
1 m 300 369
0,9 m 260 319,8
0,8 m 220 270,6
0,7 m 180 221,4
0,6 m 140 172,2
IC Reference
Długość Cena netto Cena brutto
1 m 543 667,89
0,9 m 466 573,18
0,8 m 389 478,47
0,7 m 312 383,76
0,6 m 235 289,05
IC Custom
Długość Cena netto Cena brutto
1 m 1046 1286,58
0,9 m 902 1109,46
0,8 m 758 932,34
0,7 m 614 755,22
0,6 m 470 578,1

Na pozostałych aukcja dostępne są różne długości również wersje XLR

XLR Standard
Długość Cena netto Cena brutto
1 m 307 377,61
0,9 m 263 323,49
0,8 m 219 269,37
0,7 m 175 215,25
0,6 m 131 161,13
XLR Classic
Długość Cena netto Cena brutto
1 m 375 461,25
0,9 m 321 394,83
0,8 m 267 328,41
0,7 m 213 261,99
0,6 m 159 195,57
XLR Reference
Długość Cena netto Cena brutto
1 m 706 868,38
0,9 m 605 744,15
0,8 m 504 619,92
0,7 m 403 495,69
0,6 m 302 371,46
XLR Custom
Długość Cena netto Cena brutto
1 m 1412 1736,76
0,9 m 1210 1488,3
0,8 m 1008 1239,84
0,7 m 806 991,38
0,6 m 604 742,92

 

 

Recenzja Nameless Black w HFOL nr 16 z 2005 roku

ODSŁUCH

Przez długi czas nie mogłem się do Blacka przyzwyczaić. Nie dość, że niewdzięczny do implementacji (urządzenia muszą stać jedno nad drugim, ponieważ krótkie odcinki, zginającego się tylko w jednej płaszczyźnie przewodu nie pozwalają na żadne roszady), to jeszcze wymaga bardzo długiego "wygrzewania". Jeżeli z kolei przyjmiemy, że coś takiego jak wygrzewanie nie istnieje, to trzeba przyjąć, że wymaga bardzo długiej aklimatyzacji.

Gdański przewód jest precyzyjnym i klarownym przewodem, w brzmieniu którego nie ma jednak cienia efekciarstwa. Sprawia to, że przez dłuższy czas może być odbierany jako nieco nudny i bezpłciowy. To nie jest prawda, jednak dotarcie do niej zajmie nieco dłużej czasu niż w innym przypadku. Przez długi czas ma się wrażenie, że Black skupia się na wybrzmieniach, akustyce, a nieco mniej na definicji instrumentów. Te pokazywane są bowiem delikatnie, bez nerwów i co jakiś czas można powiedzieć, że "kontemplacyjnie". Fortepian Możdżera z płyty z muzyką Daniela Blooma do filmu "Tulipany" (Warner Muzic Poland 77911-2) stał głębiej na scenie niż np. w The First Ultimate van den Hula, zaś sam muzyk był bardziej zrelaksowany i "wyluzowany". Podobnie bas, który nie szokował konturowością i wyrazistością, a jego rola sprowadzała się do tworzenia atmosfery nagrania. Dobrze została uchwycona akustyka pomieszczenia, z nieco ciemną barwą i typową dla techniki dwumikrofonowej nieco ciemną barwą.

To co jest jednak od razu widoczne, to wyrównane pasmo Blacka. Być może dzięki temu, że wszyscy wykonawcy zostali cofnięci za kolumny nieco dalej niż zazwyczaj, wszystko było wyrównane i bardzo dobrze zbalansowane. Zarówno głos Marka Knopflera z EP-ki "The Travelerman's Song" (Mercury Records[zasłonięte]98709), jak i perkusja miały wyrównany przebieg, żadne instrument nie wyskakiwał przed szereg, nic nie przykuwało uwagi tylko do siebie. Kabel nie "podkręca" więc temperatury utworów, nie rozpędza ich ani nie hamuje. No, może trochę, ale wciąż w granicach dobrego smaku - muzyka z płyty Knopflera płynęła niespiesznie, spokojnie, czyli tak, jak przy tego typu muzyce powinna. Smooth jazz z płyty "Slowing Down the World" Chrisa Bottiego (GRP 547 301-2) chyba czegoś takiego wymaga.

Jeżeliby się starać do czegoś przyczepić, to trzeba by powiedzieć, że najwyższa góra jest nieco mocniejsza niż np. w przywoływanym van den Hulu, ale też i w ciekawym interkonekcie Music 1 amerykańskiej firmy Chang Music (recenzja wkrótce). Nie wpływa to na zmianę barwy, jednak sugeruje pewien jej charakter. Rozpoczynające mocny i motoryczny, tytułowy utwór "Survivor" z płyty Destiny's Child (Columbia, COL 501783 7, SACD) szybkie talerze były uderzane mocniej, jakby perkusista (zakładając, że to nie była maszyna) pewniej ujął pałeczki w dłonie. Nie jest to jednak reguła i najwyraźniej dużo zależeć będzie od tego, z czym Blacka porównamy. W porównaniu Eichmannem eXpress 6 v2 góra wydawała się z kolei bardziej stonowana. Mocniejszy był z kolei zakres wyższego i średniego basu. Kontrabas z płyty "Pure Getz" The Stan Getz Quartet (Concord Jazz, SACT-1000-6, SACD) był mocny i duży. Rysowane były raczej większe plany dźwiękowe niż mikro-zdarzenia. średnica podawana była bardzo neutralnie, bez zaokrągleń i podbarwień, a jej charakter można określić jako "nienarzucający się" i wyrównany.

Ciekawy kabel. Im dłużej się go słucha, tym wyższą ocenę się mu wystawia. Problem z określeniem jego charakteru jest potęgowany tym, że z każdym urządzeniem gra inaczej. Ogólnie sprawia wrażenie bardzo wyrównanego. Porównanie z kolejnymi kablami pokazuje, że niektóre elementy poprowadzone są w nim lepiej, a niektóre się po prostu nie manifestują. Koniecznie trzeba go długo słuchać - w krótkim demo przepadnie jak kamień w wodzie. Jeżeli jednak damy mu trochę czasu, wtedy zaczną się dziać ciekawe rzeczy...

Wojciech Pacuła

Prawdopodobnie najlepszy na świecie! Nameless 0,7m


Dodano 2[zasłonięte]011-12 02:36
Kilka zdań z komentarzy

Transakcja przebiegła pomyślnie. Wielki Szacunek dla Pana Daniela za produkt. Genialny stosunek jakości brzmienia do ceny. IC rzuca na kolana kable za kilka tys. zł. Niemożliwe wypróbujcie sami a usłyszycie, ale UWAGA bo silnie uzależnia!!!:) POLECAM
pawelpapierz

Transakcja przebiegła pomyślnie. Kable grają rewelacyjnie. Polecam.
chimay

Bardzo dobry przewodnik. Świadomie używam właśnie takiego określenia, bo nie dodaje on nic od siebie do systemu. POLECAM!!!
zombie1978-

FAJNY KONEKTOR. SZCZEGÓŁOWY, GŁEBIA I PRZESTRZEŃ. POLECAM DO POŁĄCZENIA GRUNDIGA FINE ARTS A-9000 Z YAMAHĄ DVD S-2500 (KOLUMNY HECO PRECISION 300). TRANSAKCJA, WYSYŁKA : WSZYSTKO OK. POLECAM SPRZEDAJĄCEGO !!!
HoNo_No

Konekt jest REWELACYJNY! Nie wiedziałem do tej pory, że mam taki dobry sprzęt grający. OGROMNY POZYTYW!!!
Kszyh2

JESTEM ZADOWOLONY ZE WSPÓŁPRACY Z -------- NAMELESSCLUB ------- TEN KABELEK TO BARDZO DOBRY ZAKUP ---- POLECAM ----
JARJAR66

Po wstepnym odsluchu kabla BLACK, wrazenie okazalo sie duzo ponizej oczekiwan. Jednak po okresie "wygrzania" doznalem SZOKU, ze jednak opinie o tym cudenku sa prawdziwe. Bardzo dobry interkonekt. Polecam...
Jakubczyk2

co do allegrowicza - szybka wysyłka i bez problemów co do interconecta - w moim zestawie (arcam, jmlab focal) nie dosłyszałem się niedociągnięć, więc jak najbardziej polecam do takiej półki cenowej
rc447

Transakcja załatwiona idealnie, ic...na pewno go nie wymienę
brnk13

Wszystko w najlepszym porządku - IC wart swej ceny, słychać znaczącą różnicę w porównaniu do różnych Klotzów itp. POLECAM
baxxx

 

W ofercie również produkty: ABBINGDON MUSIC RESEARCH; ACCUTON; ACOUSTIC ENERGY; ACOUSTIC SOLID; ADVANCE ACOUSTIC; AHP; AKG; AKKUS; ALCONE ACOUSTIC; ALPHACORE; ALPS; ANTHEM; ARCITEC ACOUSTIC; ATACAMA AUDIO; ATOLL; AUDIO AMATEUR; AUDIO ANALOGUE; AUDIOLAB; AUDIOMATICA CLIO; AUDIOQUEST; AUDIOVECTOR; AUDIOXPRESS; AURUM CANTUS; AV STUMPFL; AVIELO BY PROJECTIONDESIGN; B&W; BANDRIDGE; BLACKNOTE; BLOCK; BLUENOTE; BODZIO SOFTWARE; BOSTON ACOUSTICS; BRAVO; CANTON; CARAT AUDIO; CHIEFDOM ELECTRONICS; CLASSE; CLEARAUDIO; COMPACT; CONRAD-JOHNSON; COPLAND; DACT; DALI; DAVONE AUDIO; DENON; DENON DJ; DENON PRO; DLS; DYNAVOICE; ECLIPSE; ECLIPSE; ELAC; ELAC TECHNISCHE SOFTWARE; ELMO; ELTAX; ENACOM; ESCIENT; FATMAN; GERMAN HIGH-END; GOERTZ; GOLDENOTE; GOLDRING; GRAHAM SLEE; HARMAN-KARDON; HARMONIX; HARRIS TECHNOLOGIES; HI-FI MAN; HIFISH; HOVLAND MUSICAP; INFINITY; INFOCUS; INTEGRA HOMETHEATER; JBL; JOSEPH AUDIO; KEY DIGITAL; KODA; KOSS; KRAMER; KRELL; LAVARDIN; LECONTOURE; LEXICON; LINDY; LUMENE; MANGER; MANLEY LABS; MARANTZ; MARANTZ PRO; MARK LEVINSON; MARTIN LOGAN; MELER; MELODIKA; MILLS; MISSION; MISTRAL AUDIO; MIT CABLES; MK SOUND; MONKEY CABLES; MORDAUNT SHORT; MUSICA; MUSICAL FIDELITY; MYRYAD; NHT; NIRVANA AUDIO; NORDOST; NORSTONE DESIGN; NUVO; NUVO TECHNOLOGIES; OLIVE MEDIA; OPUS; PARADIGM; PARROT; PERREAUX; PHILIPS PRONTO; PHL AUDIO; PLANAR; PLANET WAVES; PREMIER; PRO-AC; PROFIGOLD; PROSON; Q ACOUSTICS; QED; QUAD; RAVEN; REAL CABLE; REIMYO; RESOLUTION AUDIO; REVEL; ROTEL; ROTH AUDIO; SCR; SIMAUDIO; SOLIDDRIVE; SONNETEER; SONOS; SONUS FABER; SOUNDCARE SUPERSPIKES; SPECTRAL; SUPRA; SUPREMA; SWANS; TAGA; THORENS; TIVOLI; TOTEM ACOUSTIC; TRIAD; TRIBUTARIES CABLES; TRUAUDIO; ULTRALINK; USHER AUDIO; VIENNA ACOUSTIC; VIFA; WBT; WHARFEDALE; XAVIAN; XINDAK; XLO; YAMAHA; ZON AUDIO; 47 LABORATORY; AARON; AATON; ACCOUSTIC SIGNATURE; ACCUPHASE; ACOUSTIC ARTS; ACOUSTIC MASTERPIECE; ACOUSTIC ZEN; ACOUSTIQUE QUALITY; ACROLINK; ACUHORN; ACUSTICA APPLICATA; ADAM AUDIO; AESTHETIX; AIR TIGHT; AIRFONIX; AIVIO; ALLEN & HEATH; ALMARRO; AMPHION; AMTECH; ANALYSIS PLUS; ANCIENT AUDIO; ANSAE; ANTIQUE SOUNDLAB; AQUAVISION; ARCAM; ARTCOUSTIC; ARTECH; ARTSOUND; ASCENDO; ASH DESIGN; ASR; ATACAMA AUDIO; ATC; ATLAS CABLE; AUDIENCE; AUDINST; AUDIO ACADEMY; AUDIO AERO; AUDIO NAUTES; AUDIO NEMESIS; AUDIO NOTE; AUDIO PHYSIC; AUDIO-TECHNICA; AUDIUM; AURUM CANTUS; AVALON ACOUSTIC; AVANTGARDE; AVID; AVIOM; AVM; AYON; B-TECH; B-TECH; BACKES & MÜLLER; BALANCED AUDIO TECHNOLOGY; BALANCED AUDIO TECHNOLOGY; BC ACOUSTIQUE; BELDEN; Belkin; Benchmark; BENZ MICRO; BERGMANN AUDIO; BEYERDYNAMIC; BIAMP; BLADELIUS; BOSE; BRIGDE CONNECT; BRYSTON; C.E.C.; CABASSE; CABLE TALK; CAIRN; CALEARO; CAMBRIDGE AUDIO; CANOR; CARDAS; CARY; CASTLE ACOUSTIC; CAYIN; CELLULAR LINE; CHANG; CHARIO; CLOUD ELECTRONICS; COINCIDENT; CONRAD JOHNSON; CONVERGENT AUDIO TECHNOLOGY; CONVERGENT LIVING; COPULARE; CORDIAL; CR DEVELOPMENTS; Creative Labs; CREEK; CRYSTAL CABLE; CYRUS; D&B AUDIOTECHNIK; DANISH PHYSICS; DAVIS; DEFINITIVE TECHNOLOGY; DENSEN; DF SOLUTION; DH LABS; DHD; DIETZ; DIGIDESIGN/VENUE; DUEVEL; DYNAUDIO; DYNAVECTOR; ECHO BUSTERS; ECOSSE; EGOVOX; EICHMANN; ELECTROCOMPANIET; ELROD POWER SYSTEMS; EMERALD PHYSICS; ENERGY; EPOS; ERARD; ESA; ESOTERIC; ETON; EXPOSURE; FADEL ART; FAL; FERGUSON; FINITE ELEMENTE; FOCAL; FURUKAWA; FURUTECH; GALE; GAMUT; GEMME AUDIO; GENELEC; GERMAN MAESTRO; GERMAN PHYSICS; GRADO; GRANDVIEW; GRYPHON; HANSEN AUDIO; HARBETH; HECO; HEED AUDIO; HELIUS DESIGNS; HIGHLAND AUDIO; HOLFI; HYPEX; I.T.; IMERGE; INOUT; ISOPHON; ISOTEK SYSTEMS; IXOS; JADIS; JAMES LOUDSPEAKER; JAMO; JELCO; JJ ELECTRONICS; JORMA DESIGN; JORMA DESIGN; JPW; JVC; KEF; KENWOOD; KEY DIGITAL; KIMBER KABLE; KLIMO; KLIPSCH; KLOTZ CABLES; KOETSU; KONDO; KR AUDIO; KS DIGITAL; LEBEN; LEGACY AUDIO; LEHMANN AUDIO; LENCO; LG; LINN POLSKA; LIVING CONTROL; LIVING VOICE; LOEWE; LOGAUDIO; LUTRON; LUXMAN; LYNGDORF AUDIO; LYRA; M-AUDIO; MAGNAT; MARK-DANIEL; MARKAUDIO; MARKBASS; MASTERSOUND; MBL; MCINTOSH; ME Geithain; MERIDIAN; MICHELL; MICROLAB; MICROMEGA; MIRAGE; MODWRIGHT INSTRUMENTS; MOERCH; MOGAMI; MONITOR AUDIO; MONRIO; MONSTER CABLE; MORDAUNT SHORT; MOREL; NAD; NAGRA; NAGRA; NAIM; NEAT; NEEL; NEETS; NETSTREAMS; NEUTRIK; NEVO; NEW AUDIO FRONTIERS; NITTY GRITTY; NOVASONAR; NTI; OEHLBACH; OMNIMOUNT; ONE FOR ALL; ONKYO; OPERA; OPERA LOUDSPEAKERS; ORACLE AUDIO; ORGIN LIVE; ORTOFON; OYAIDE; PANASONIC; PARASOUND; PASS LABS; PATHOS; PEERLESS; PEN AUDIO; PHASE TECHNOLOGY; PHILIPS; PHONIC; PHY; PIEGA; PIONEER; PLINIUS; PMC; POLK AUDIO; POWER WEDGE; PRECIDE SA; PRIMARE; Pro Audio Bono; PRO-JECT; PS AUDIO; PSB SPEAKERS; PURE ACOUSTIC; PURIST AUDIO DESIGN; QBA; QUADRAL; QUADRASAPIRE; QUADRASPIRE; QUISTCABLE; RAPPORT AUDIO TECHNOLOGY; RCS AUDIO SYSTEMS; RED WINE AUDIO; REGA; REL; REQUEST; RESON; REVOLVER; REVOX; RI-AUDIO; RLS; ROGUE AUDIO; ROKSAN; RUNCO; RUWIDO; SALZBRENNER STAGETEC; SAMSUNG; SCAN-SPEAK; SCREEN RESEARCH; SEAS; SENNHEISER; SEQUENCE; SHAKTI; SHARK WIRE; SHERBOURN; SHERBOURN; SHERWOOD; SIGNAT; SILTECH; SIM2 MULTIMEDIA; SLINKYLINK; SMART-E; SME; SOLARIS AUDIO; SOLID TECH; SONNENTEER; SONORO; SONY; SOULUTION; SOVEREIGN; SPEAKERCRAFT; SPECTRAL; SPENDOR; SPITFIRE; SSC; STAX; STELLO (April Music); STELLO; STRAIGHT WIRE; STYLEAUDIO; SUGDEN; SUMIKO; SUNFIRE; SUPRAVOX; SYNTHESIS; SYSTEM AUDIO; SYSTEM FIDELITY; T+A; TAC; TANNOY; TARA LABS; TARGET HI-FI; TEAC; TECHLINK; TENOR AUDIO; TENT LABS; THETA DIGITAL; THIEL; TRANSFIGURATION; TRANSPARENT AUDIO; TRANSROTOR; TRIANGLE; TRIBUTARIES; TRIGON; TRIVUM; TRUAUDIO; TW ACUSTIC; TYMPHANY; ULTRASONE; UNISON RESEARCH; UNIVERSAL ACOUSTICS; UNIVERSAL REMOTE CONTROL; VAN DEN HUL; VANDERSTEEN; VANTAGE; VICOUSTIC; VINCENT; VISATON; VON SCHWEIKERT AUDIO; VOVOX; VPI INDUSTRIES; VTL; WADIA; WATERFALL; WATERFALL; WILSON BENESCH; WIREWORLD; WLM; Wyred4Soundl; XANTECH; XTA; ZU AUDIO; ZU CABLE; ZYX;