Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Praktyczny poradnik networkingu ~ NOWA WAWA

17-08-2014, 14:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.99 zł     
Użytkownik orbito-pl
numer aukcji: 4435214304
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 17-08-2014 13:22:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAJĄCY

Wojciech Kojemski
ul. Aluzyjna 33c/801
03-149 Warszawa
NIP: 118[zasłonięte]125-13

LISTY ZWYKŁE

Listy ekonomiczne i priorytetowe to przesyłki nierejestrowane. Wysyłamy je na wyłączne ryzyko Kupującego!

ODBIÓR OSOBISTY

odbiór osobisty

Zobacz więcej: opis + mapki.

BANK


89 1[zasłonięte]050 10 [zasłonięte]00[zasłonięte]60 8625
W tytule przelewu wpisz koniecznie swój login Allegro!

ZBIORCZA PRZESYŁKA

odbiór osobisty

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE

Przedmiot aukcji:
Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych
Termin realizacji:
availability
Praktyczny poradnik networkingu        ~ NOWA WAWA

Wydawnictwo: Helion

Autor: Turniak Grzegorz, Antosiewicz Witold

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46385

Liczba stron: 152

Format: 140x208


Biznes to ludzie - ważne, by byli to odpowiedni ludzie!

Jesteś bardziej tym, co wiesz i kto Cię zna, niż tym, kogo znasz ty sam. Innymi słowy, we współczesnym biznesie najistotniejsze są odpowiednie kontakty. Nie chodzi o to, by wszystko sobie "załatwiać", jednak dla ludzi, których znamy, zrobimy zdecydowanie więcej niż dla obcych: kupimy coś od nich, polecimy ich dalej, przedstawimy ich naszym kontaktom. Zrobimy to, bo znacznie bardziej ufamy osobom, które znamy. Zrobimy to także dlatego, że lubimy tych, których znamy. Zrobimy to, gdyż oczekujemy, że w razie czego inni odwdzięczą nam się tym samym. Na takich wzajemnych relacjach opiera się networking.

Według autorów tej książki networking jest sztuką bycia z ludźmi i promowania ich osiągnięć. Pozwala budować trwałe relacje, ułatwia promowanie Twojej osoby i Twojego biznesu, a w dłuższej perspektywie pomaga zdobywać nowych klientów i obniża koszty prowadzenia firmy. Aby móc w pełni korzystać z dobrodziejstw networkingu, trzeba poznać zasady jego działania.

  • Poznaj networking.
  • Przygotuj się, zanim zaczniesz działać.
  • Naucz się efektywnie szukać nowych klientów.
  • Polecaj i bądź polecany.
  • Stale rozwijaj sieć kontaktów.
  • Zostań mistrzem pogawędek.
Dla sukcesu w biznesie - i życiu w ogóle - potrzeba wiedzy, talentu, intuicji, szczęścia. Ale przede wszystkim potrzeba umiejętności współdziałania z ludźmi: partnerami, klientami, nawet przeciwnikami. Ta książka to praktyczny poradnik, jak organizować takie współdziałanie.
prof. Witold Orłowski,
ekonomista, dyrektor Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, doradca ekonomiczny firmy PwC

Fascynujący przewodnik po rozległej krainie budowania relacji w biznesie. Polecam każdemu nowicjuszowi, który chce szybko zostać profesjonalistą, i każdemu profesjonaliście, który nie chce popaść w rutynę i rozmienić swego profesjonalizmu na drobne. Czyta się jednym tchem jak najlepszy kryminał.
Jerzy Zalega,
Prezes Przedsiębiorstwa Zarządzania Nieruchomościami, sp. z o.o.

Kiedyś warunkiem sukcesu pracownika była dobra specjalizacja, a menedżera - zarządzanie zespołem. Dziś i jutro te kompetencje nie wystarczą - świat oczekuje od nas zarządzania relacjami i budowania sieci kontaktów, osobistego i zawodowego kapitału społecznego. Z tej książki dowiadujemy się, jak to dobrze robić. To jedyna taka publikacja na naszym rynku, lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą odnosić zawodowe i życiowe sukcesy!
Jacek Santorski,
Dyrektor Programowy Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i grupy firm VALUES, www.santorski.pl

Solidnie uporządkowana wiedza, która pozwoli mi zrobić użytek z zebranych dwóch tysięcy wizytówek. Gorąco polecam!
Aleksander Skirmuntt,
Członek Zarządu Emmerson S.A.

W głębokim PRL-u słynny prof. Tadeusz Kotarbiński napisał: co z tego, że jesteś świetny w tym, co robisz, skoro wiedzą o tym niewłaściwi ludzie. Z pewności wiedza jest nam dzisiaj bardziej potrzebna niż cokolwiek innego, ale bez networkingu i związanej z nim wiedzy nasza "eksperckość" zostanie niedostrzeżona lub niewłaściwie zagospodarowana. Ta książka nie tylko dostarcza wiedzę, ale i uczy, jak networkować we własnym, dobrze rozumianym interesie. Szczerze polecam.
Robert Kroll,
Leadership and Strategy Coach, Wiceprezes Zarządu Institute Copernicus - Fundation, www.krool.org

Od 18 lat w sposób aktywny buduję i rozwijam moje zawodowe i osobiste relacje. To już nawyk. Przeczuwałem jednak zawsze, że networking to nie tylko naturalny talent, zaangażowanie i osobiste predyspozycje, ale kawał solidnej wiedzy i zasad. Teraz mam komplet narzędzi do zastosowania od ręki. Praktyczne i konkretne. Dziękuję i jednocześnie szkoda, że musiałem tak długo na to czekać.
Dariusz Milczarek,
Managing Partner Sandler Training Polska, sp. z o.o.

Biznes był, jest i będzie oparty na sztuce budowania relacji. A profesjonalizm nigdy nie jest dziełem przypadku. Dlatego sukces osiągną najskuteczniejsi. Ta książka to nieocenione praktyczne kompendium wiedzy o tym, jak dzięki mądremu budowaniu i podtrzymywaniu relacji zarabiać więcej dziś i w dłuższej perspektywie czasowej.
Jacek Walkiewicz,
mówca motywacyjny

140 stron opowieści o spotkaniach przy dobrej kawie przekuwanych w biznesowy sukces? Nareszcie mamy prosty i skuteczny przewodnik po przyjemnościach związanych z zarabianiem pieniędzy! Polecam!
Filip Nowaczyński,
Dyrektor Zarządzający A Vista Group


Grzegorz Turniak - niestrudzony orędownik wartościowych idei: zarządzania talentami, karierą, siecią relacji i kontaktów. Mingling maven. Od 2006 Prezes firmy BNI Polska, poprzednio Prezes jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager w SAP Polska, Managing Director w Neumann Management Institute, Dyrektor PMSZ. Absolwent Wydziału Elektroniki PW, certyfikowany konsultant OD, nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College) oraz certyfikowany coach ICC. Współzałożyciel, a w latach 2003 - 2007 członek Zarządu PSZK; od 2006 Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców; od 2010 członek Zarządu Stowarzyszenia Facylitatorów. Współzałożyciel (w 2011 roku) i Prezes Klubu Toastmasters Leaders. Jest współautorem książek Alchemia Kariery (z Jackiem Santorskim) i Profesjonalny networking, czyli kontakty, które procentują (z Romanem Wendtem).

Witold Antosiewicz - z wykształcenia pedagog i doradca zawodowy. Specjalista w zakresie tworzenia relacji biznesowych i zarządzania nimi. Od kilku lat związany z polskim oddziałem największej organizacji networkingowej na świecie, BNI, m.in. jako Dyrektor Regionalny. Dwukrotny zdobywca tytułu Najlepszego networkera w Polsce, nadawanego przez BNI. Obecnie ambasador tej organizacji. Doświadczony networker, który w swojej codziennej pracy korzysta z narzędzi profesjonalnej sprzedaży przez referencje. Specjalista od minglingu, czyli sztuki pracy w tłumie - wielokrotnie prowadził sesje networkingowe na kongresach i konferencjach.

H_PRAPON
W: 0.229