|
e-mail [zasłonięte]@gmail.com
telefon 664-[zasłonięte]-763
|
|
Wyłącznie przedpłata na konto
|
|
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska) Koszt przesyłki - 0 zł
|
|
1. PRZED ZAKUPEM Do większości publikacji oferuję darmowy fragment książki.
2. Zakup potwierdź mailem wpisując swój nick z Allegro.
3. W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności (nr konta i tytuł przelewu)
4. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłam kupującemu pełną wersję elektroniczną książki - gratis!!!
5. Informuję o terminie wysłania książki drukowanej.
6. Po otrzymaniu przesyłki kupujący wystawia komentarz, co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła zgodnie z umową.
7. Komentarz wystawiam jako druga.
8. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni od otrzymania maila potwierdzającego, proszę o kontakt celem wyjaśnienia sytuacji.
|
|
|
|
"Praktyczny marketing w małej firmie" Kornelia Przedworska
Wydawca: "Złote Myśli" ISBN:[zasłonięte]978-8382-693-7 ilość stron: 218 Książka drukowana - nowa okładka: miękka cena rynkowa: 39,90 zł
cena promocyjna: 29,93 zł przesyłka: 0 zł
Spis treści: WSTĘP
ROZDZIAŁ 1:
MARKETING I MAŁA FIRMA
Mała-wielka inspiracja
Co nieco o MSP
Co mówi Ci skrót MSP?
Definicja małej firmy
Bonusy dla MSP
Co Ci da AIP?
Zalety i wady małych firm
Zalety
Wady
Do przemyślenia
ROZDZIAŁ 2:
WAGA PLANOWANIA, ORGANIZOWANIA, REALIZOWANIA I KONTROLI
PORK podstawą działań marketingowych
Zacznij od siebie!
4 szkoły organizacji czasu
Metoda pierwsza — ABC
Metoda Eisenhowera
Metoda ABCDE
Metoda czwarta — moc teczek
Realizacja i kontrola swoich działań
Twoja firma
Analiza
Co i kiedy?
Komu i na jakich warunkach?
Diagnoza
Metoda SWOT
Prognoza
Prognoza długookresowa
Prognoza krótkookresowa
Kontrola i jej waga
Przewaga na rynku
Organizacja, czyli struktura firmy
ROZDZIAŁ 3:
4P W TWOJEJ FIRMIE... A MOŻE 5?
Marketing-mix.
Czym jest produkt dla Ciebie i Twojego klienta?
Jak skalkulować konkurencyjną cenę
Dystrybucja Twoich produktów
Tradycyjne kanały sprzedaży
Wybieramy kanał dystrybucji.
WWW i e-sklep
Aukcje internetowe
Wypromuj się skutecznie
Po co się promować?
Budżet i narzędzia promocji
Reklama
Promocja sprzedaży/uzupełniająca
Sprzedaż osobista
Sponsoring, public relations i publicity
Strategie push i pull
Jak zaplanować promocję?
A co z tym piątym P?
ROZDZIAŁ 4:
JAK CIĘ WIDZĄ INNI — SZTUKA BUDOWY WIZERUNKU
Zasada spójności wizerunku
Nazwa, czyli firma
Marka
Logo i kolory
Papier firmowy
Korespondencja
Ty i Twój personel
Sposoby komunikowania się z klientem
Magia pierwszego wrażenia... i ostatniego
Zrobisz dobre pierwsze wrażenie, jeśli
Wywrzesz pozytywne ostatnie wrażenie, gdy
Rozmowa osobista
Rozmowa telefoniczna
Rozmowa telefoniczna zaczyna się od powitania i przedstawienia się
Dalsze scenariusze
Podsumowując
Dzwoni telefon w Twojej firmie
Kilka rad, aby wykorzystać połączenia przychodzące
Korespondencja pocztą/faksem
Kilka uwag na temat listów i faksów
Korespondencja elektroniczna
Kilka uwag dotyczących korespondencji elektronicznej
ROZDZIAŁ 5:
GDZIE SZUKAĆ KLIENTA?
Teczka z kontaktami
Najpierw stwórz bazę kontaktów
Forma bazy
Gdzie szukać potencjalnych klientów
Osobowe źródła informacji i nie tylko
Książki telefoniczne
Panorama Firm i baza vCards
Yellow Pages
Polskie Książki Telefoniczne
Ditel
Wyszukiwarki internetowe
Co musisz zrobić, aby odnaleźć interesujące Cię firmy?
Klient z polecenia
Materiały prasowe, prasa branżowa
Ogłoszenia i przetargi
ROZDZIAŁ 6:
JAK ZDOBYĆ KLIENTA?
Na co zwracać uwagę w rozmowie z klientem?
Motywy
Zysk
Obrót
Bezpieczeństwo
Wygoda
Duma
Ciekawość
Typy osobowości klienta
Flegmatyk
Melancholik
Choleryk
Sangwinik
Metaprogramy
Metaprogram „od/ku
Metaprogram „ja/inni”
Metaprogram „autorytet zewnętrzny/wewnętrzny”
Metaprogram „ogół/szczegół”
Styl poznawczy (zmysły)
Wzrokowiec
Słuchowiec
Dotykowiec
Kinestetyk
Dopasowanie podczas rozmów
Sposób i ton rozmowy
Doświadczenia, jakie ma klient (hobby i nie tylko)
Przygotowanie oferty
5 etapów skutecznej sprzedaży
Nawiązanie kontaktu
Analiza potrzeb klienta
Prezentacja oferty
Odparcie zastrzeżeń
Sfinalizowanie oferty i działania posprzedażowe
A gdy klient powie „nie”, czyli różne rodzaje „koszy”
„Kosze” zależne od Ciebie
„Kosze” niezależne od Ciebie
ROZDZIAŁ 7:
TECHNIKI SPRZEDAŻY I NEGOCJACJI
Proces podejmowania decyzji
Etapy podejmowania decyzji
Skąd się biorą niezadowoleni klienci?
Kto faktycznie decyduje
...w firmie
...w domu
Zanim zaczniesz negocjować
Kilka uwag na początek
Nie próbuj nigdy nic wciskać na siłę klientowi
Klient jest Twoim partnerem, a Ty jego
Przygotuj się do negocjacji
Ustal czas i miejsce negocjacji
BATNA — czyli najlepsza alternatywa
Wybrane techniki sprzedaży i negocjacji
Naturalne prawidłowości w zachowaniu ludzi
„Klik-wrr”, czyli chodzenie na skróty
Zaangażowanie i konsekwencja
Ograniczona dostępność
Społeczny dowód słuszności
Lubienie i sympatia
Reguła wzajemności
Triki negocjacyjne
„Stopa w drzwiach "
„Nieznaczne zmiany”
„Rzucanie kłód pod nogi”
„Wóz albo przewóz”.
„Frontalny atak”
„Dobry i zły policjant”
„Niepełne pełnomocnictwo”
„Obietnica raju”
„Fałszywe dane”
Na koniec
ROZDZIAŁ 8:
OBSŁUGA NA 6+
Czym jest SOK?
Co Ci daje Standard Obsługi Klienta?
Jeszcze parę uwag
Ustalamy standard obsługi klienta
Klient kontaktujący się telefonicznie z firmą
Cykl życia klienta
Aby utrzymać klienta
ROZDZIAŁ 10:
ZBADAJ OTOCZENIE I KLIENTA
Badania marketingowe
Kiedy, kogo i co badać?
Dwie uwagi na początek
Co nieco o celu badań
Badanie satysfakcji klienta
Badanie typu „tajemniczy klient
Badanie wpływu poszczególnych instrumentów marketing-mixu na
decyzje zakupowe klientów
Badanie rzeczywistych potrzeb klientów
Badanie atrakcyjności nowych produktów
Badanie atrakcyjności nowych rynków
Badanie konkurencji
Badanie trendów na rynku
Badanie zadowolenia pracowników
Kiedy wybieramy agencję, a kiedy badamy sami?
Krótkie wprowadzenie do metod i technik badawczych
Rodzaje badań
Metody i techniki badawcze
Ankiety
Panel
Wywiad
Obserwacja
Inne metody badawcze
Badanie marketingowe krok po kroku
Fazy badania
Przygotowanie kwestionariusza i rodzaje pytań
Budowa kwestionariusza
Rodzaje pytań
Dobry kwestionariusz
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i duże pieniądze?
Zanim przejdę do opisu tej publikacji i wytłumaczę Ci dokładnie w jaki sposób zyskasz na niej, chciałbym Ci zadać kilka prostych pytań. Pozwolą Ci one zdecydować czy to, co prezentuję będzie dla Ciebie przydatne i czy będziesz mógł z tego skorzystać.
- Czy masz albo chcesz mieć w przyszłości własną dochodową firmę, która uczyni Cię w oczach innych człowiekiem sukcesu i pozwoli osągnać niezależnośc finansową?
- Czy uważasz, że trochę brakuje Ci praktycznej wiedzy o prowadzeniu firmy, która gwarantuje rozkręcenie dochodowego biznesu?
- Chcesz nauczyć się w jaki sposób małe firmy rozwijają się w duże i ekstremalnie dochodowe przedsiębiorstwa?
- Czy chcesz poznać tajniki i praktyczne sposoby prowadzenia firmy, dzięki którym sukces Twojej firmy będzie czymś w 100% pewnym?
Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś:" Tak", to mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Możesz założyć dochodową firmę lub możesz też jeszcze bardziej rozwinąć swój obecny biznes, a wszystko to dzięki radom, które niedługo otrzymasz. Nie potrzebujesz do tego ani ryzykownych inwestycji, ani wiedzy zdobytej na studiach. Wszystko czego potrzebujesz, to praktyczne rozwiązania, do których inni doszli już wcześniej i z których Ty możesz korzystać. Pozwól jednak, że zacznę wszystko od początku.
Piotr Michalak o książce... Jako że sam zajmuję się na co dzień pomaganiem w rozwijaniu małych biznesów, z chęcią zajrzałem do książki „Praktyczny Marketing w małej firmie”. Muszę powiedzieć, że czas, który poświęciłem na czytanie tej książki, nie był czasem straconym. Nie tylko dowiedziałem się z niej wielu praktycznych wskazówek, które sam polecam swoim klientom (planowanie, strategiczne myślenie) ale też dowiedziałem się kilku nowych rzeczy.
To co mi się w niej szczególnie podoba, to sposoby i techniki, z których na co dzień korzystają duże firmy, a które autorka przełożyła na rzeczywistość małego biznesu. W Polsce wciąż brakuje praktycznych poradników dla małych firm, a za to mamy od zatrzęsienia poradników dla dużych korporacji. Ta publikacja jest zaskakująco dobrym wyjątkiem i cieszę się, że ktoś wreszcie pomyślał o małym biznesie, który w końcu jest podstawą każdej gospodarki kraju.
Na koniec dodam jeszcze, że jest to przede wszystkim dobra lektura dla początkujących biznesmenów lub właścicieli firm, którzy chcą się jeszcze bardziej rozwijać i doskonalić swoją firmę. Nie jest to książka dla kogoś, kto zajmuje się marketingiem w dużej korporacji. Oszem są tam pewne uniwersalne zasady (rozszerzenie sprzedaży itp.) jednak głównie ta pozycja nadaje się dla małej firmy.
Piotr Michalak – autor bestsellera Sztuka pisania perswazyjnych tekstów oraz właściciel firmy: Każdego roku w Polsce powstają tysiące nowych małych firm. Zakładają je ludzie ambitni i zdecydowani osiągnąć sukces, jednak smutna statystyka pokazuje, że większość nowych firm plajtuje już po pierwszym roku działalności. Co gorsze działalność firm, które utrzymały się dłużej i działają w późniejszym okresie, również nie wygląda za dobrze, ponieważ większość z nich także plajtuje w ci�gu następnych pięciu lat.
Co decyduje, że jedne firmy rosną i staja się coraz bardziej dochodowe?
Co decyduje o tym, że ich właściciele powszechnie uważani są za ludzi sukcesu, a inni bankrutują a nawet zostawiają po sobie długi? Co sprawia, że niektóre firmy rozwijają się do określonego poziomu, aż w końcu natrafią na niewidzialny „sufit”, który sprawia, że nie mogą się dalej rozwijać i stoją w miejscu, zamiast zmienić się w kolejny Microsoft?
„Praktyczny marketing w małej firmie” to pozycja, którą można traktować jako kurs marketingu dla właścicieli i pracowników MSP. Autorka przedstawia zestaw wielu technik i narzędzi pozwalających firmie na skuteczne działanie w zakresie jej relacji z otoczeniem, ze szczególnym uwzględnieniem klienta jako kluczowego czynnika sukcesu rynkowego. Lektura tej pracy nie tylko może wzbogacić wiedzę przedsiębiorców, ale także dostarcza wielu praktycznych zasad oraz wskazówek, które niewątpliwie powinny zostać wykorzystane w działalności gospodarczej."
- mgr Marcin Komańda, asystent w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Tak naprawdę nie da się dokładnie określić tego, co odróżnia najlepsze firmy od tych z mniejszymi sukcesami. Może to być innowacyjność, ciężka praca, doświadczeni pracownicy albo zwyczajne szczęście i sprzyjające okoliczności. Jednak jestem głęboko przekonany, że istnieje także jeden niezmienny czynnik, który w bardzo dużej mierze decyduje o tym dynamicznym rozwoju małej firmy i sukcesie jej właściciela. Jest to:
"Praktyczny Marketing"
Czym jest Praktyczny Marketing? W skrócie można powiedzieć, że praktyczny marketing, to wszelkie czynności, które sprawią, że mała firma potrafi się zmienić w duże i bardzo dochodowe przedsiębiorstwo. Nie jest to ten sam marketing, o którym możesz czytać w książkach zagranicznych autorów albo uczyć się w szkole.
"Książka Kornelii Przedworskiej pomogła mi zaznajomić się z prostymi pojęciami marketingu o których zwykły biznesmen nie ma pojęcia. Szczególnie cenne były początkowe rozdziały, z których dowiedziałem się jak organizować sobie pracę i jak ocenić rynek zbytu. Niby każdy sobie potrafi zorganizować pracę, wie, że musi czasem zrobić przerwę, wie jak długo może pracować, ale mając dopiero podstawy teoretyczne zaczyna się pracować rzeczywiście wydajniej. Fajny był rozdział o konstruowaniu cen. Teoria w nim zawarta rzeczywiście dobrze pozwala skalkulować ceny. Na koniec warto zwrócić uwagę na wyraźne i jasne przekazywanie treści prawie w punktach. Dzięki temu łatwo znaleźć interesujący fragment w książce i łatwo go zapamiętać."
- Dariusz Gierlotka, właściciel firmy „Linie Haftu”
Praktyczny marketing ma za zadanie pomagać właścicielom małych firm w dynamicznym rozwoju i wzroście ich biznesu. Nie są to jakieś oderwane od rzeczywistości rady w stylu: wykup 10 reklam w telewizji, a będziesz mieć dużo klientów. Jest to marketing, który odpowiada realiom małych firm i polskiej rzeczywistości biznesowej, która nie jest łatwa. Praktyczny marketing zostały stworzony przez autorkę, która również pracowała w małej firmie (dokładniej w mikro firmie) i potrafiła połączyć wiedzę zdobywaną na studiach z realiami małej firmy.
Od autorki o książceSkoro zdecydowałeś się przeczytać tę książkę to mniemam, że jesteś osobą przedsiębiorczą i otwartą. To dobrze. Do takich, bowiem osób kieruję swoją publikację. Jest ona przeznaczona zarówno dla tych, którzy marketing mają „w małym palcu” - ukończyli studia, licencjaty czy szkolenia z jego zakresu. Znajdą oni tu na pewno przełożenie tego, czego nauczyli się do tej pory na praktykę, której często na uczelniach brakuje. Książka ta jest również, jeśli nie przede wszystkim, dla tych, którzy mają, rozwijają lub mają w planach założyć własny biznes.
Mówię w niej o marketingu, którego celem jest maksymalne skierowanie firmy w stronę klienta. Mówię o narzędziach, które sprawią, że Ty będziesz działał sprawnie, pewnie i celowo, a Twój klient będzie zadowolony.
Książkę tą potraktuj jako szkolenie, poradnik, kurs. Zobaczysz, jak wiele rzeczy stosowałeś do tej pory, nie mając pojęcia, że „uprawiasz” marketing. Po jej przeczytaniu będziesz mógł wdrożyć niektóre narzędzia marketingu, które usprawnią działanie Twojej firmy, nie ponosząc żadnych kosztów. A pomysły te sprawią, że będziesz miał czas i środki na rozwój swojej firmy!
Niezależnie czy będzie to sklep, firma handlowa, produkcyjna czy usługowa, będzie działać w Internecie czy w „realu”, w książce tej znaleźć możesz wiele przykładów gotowych rozwiązań określonych problemów. Będziesz też mógł wdrożyć niektóre narzędzia marketingu, które usprawnią działanie Twojej firmy, a przez to w znaczący sposób wpłyną na zysk!
- Kornelia Przedworska, autorka publikacji "Praktyczny Marketing w Małej Firmie".
Co wyróżnia tę książkę od innych książek o marketingu?
Każdy, kto pracował w małym biznesie wie, że w małych firmach wszyscy robią wszystko. Nikt nie ma czasu na planowanie, szczegółową kontrolę wyników, ustalanie budżetów po prostu, to nie jest ta rzeczywistość. Poradnik „Praktyczny marketing w małej firmie” ma pokazać, że większość sposobów marketingowych używanych przez duże firmy można zastosować w małej firmie i odnieść na tym duże korzyści. Wystarczy pewne czynności po prostu określić lub usystematyzować, aby przynosiły lepsze efekty w postaci większych pieniędzy czy większej ilości wolnego czasu.
To zadziwiające, ale wiele z codziennych czynności, które wykonują przedsiębiorcy, może być w łatwy sposób zmieniona, a przez to oszczędzi się dużo więcej czasu czy pieniędzy. Wystarczy np. codziennie rano planować wszytki sprawy do załatwienia i pomyśleć chociaż te 15 minut nad tym, jak to wszytko rozłożyć w czasie. Tylko ta jedna prosta czynność może natychmiast zmienić ilość czasu, jaką poświęcasz na pracę.
Marketing w małej firmie "na gotowca"
Znana mi jest rzeczywistość polskiego przedsiębiorcy. Zabójcze podatki, papierkologia, nieuczciwa konkurencja i trudności z ogarnięciem i zapanowaniem nad tym, co się dzieje. To wszystko często prowadzi do sytuacji, w której właściciel nie prowadzi firmy, ale firma prowadzi go.Najgorsze jest to, że tak naprawdę brakuje jakiejś fachowej pomocy, która mogłaby skutecznie wspomóc rozwój małej firmy.
Większość książek z marketingu opisuje temat dogłębnie od strony teorii, ale mało w nich jest praktyki. Ponadto wiele proponowanych rozwiązań w tych książkach nie nadaje się do zastosowania w małej firmie i najprawdopodobniej właścicielowi nie będzie się chciało przenosić ich na do swojego biznesu.
"Pracuję pod presją czasu. Nie mogę jednak zapominać o indywidualnym podejściu do klienta. I mimo, iż moja firma nie jest mała, „Praktyczny marketing w małej firmie” utwierdził mnie w przekonaniu jak, ważna jest dobra organizacja pracy swojej i współpracowników. Książka ta, to kwintesencja tego, co każdy przedsiębiorca, handlowiec czy marketingowiec wiedzieć powinien. A lekki styl ułatwia przyswajanie wiedzy. Polecam tę książkę wszystkim, którzy chcą usprawnić swoją pracę i poczuć tego efekty!"
- Joanna Pająk, specjalista ds. logistyki
W tej książce masz to zrobione i już gotowe do użytku. Dostaniesz gotowe rozwiązania, które trzeba tylko zastosować i cieszyć się z rezultatów, jakie przynoszą. Zresztą sam zobacz, czego dowiesz się sie z tej książki:
- Gdzie szukać nowych, lojalnych i dochodowych klientów, którzy nie tylko powiększą grono Twoich stałych klientów, ale dodatkowo zaczną jeszcze polecaćTwoją firmę swoim znajomym?
- Poznasz najważniejsze techniki sprzedaży i negocjacji, które pozwolą Ci osiągnąć cel nawet, jeśli masz samych trudnych klientów.
- Co zrobić, aby zrozumieć klienta i nawiązać z nim relację, dzięki której nie tylko będzie wyłącznie z twoich usług, ale będzie też polecał Twoją firmę swoim znajomym?
- Jak rozmawiać i komunikować się z klientem w taki sposób, aby czuł się zrozumiany i natychmiast obdarzył Cię swoim zaufaniem? Jeśli klient zacznie Ci ufać, to sprzedanie mu czegokolwiek nie będzie już problemem.
- Co zarobić, aby klient kupował u Ciebie więcej niż do tej pory? Mało znane techniki rozszerzenia sprzedaży, które przy tej samej ilości klientów zwiększają ilość sprzedanych towarów.
- Jak obsługiwać klientów, żeby nie tylko byli zadowoleni i nie skarżyli się, ale też, żeby byli tak zadowoleni, że natychmiast zaczną polecać Twoją firmę swoim znajomym, a przez to Ty będziesz miał więcej nowych klientów?
- Jakimi motywami zakupów kierują się klienci? Poznaj, co decyduje o tym, że klient coś kupi i naucz się wykorzystywać te zależności do zwiększenia ilości klientów.
- Co zrobić, aby Twoja firma była postrzegana jak profesjonalna oraz godna zaufania, nawet, jeśli dopiero założyłeś swoją działalność?
- Jak skutecznie zorganizować i zarządzać swoim czasem? Każdemu brakuje czasu, ale Ty możesz to zmienić lub sprawić, aby Twojego czasu wystarczyło na to, co dla Ciebie najważniejsze.
- Jak zacząć od pierwszego kroku, tworzenie skuteczniej i perspektywistycznej firmy? Nawet największe korporacje kiedyś musiały zacząć. Dowiedz się jak zrobić właściwe pierwsze kroki.
- Czego potrzebujesz od siebie samego, aby stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces? Nie każdy może od dzisiaj zacząć prowadzić firmę, chyba, że będzie pamiętał o radach zawartych w tym rozdziale.
- Jak przeprowadzić proste badania marketingowe, które pozwolą Ci ulepszyć Twoją firmę? Żadnych skomplikowanych wykresów, tabelek czy obliczania statystyk. Stosując ten prosty sposób przeprowadzenia badań natychmiast możesz poznać bezcenne dla Twojego biznesu informacje.
- Jak poznać, czego dokładnie chce od Ciebie klient (coś więcej niż wykonana usługa) i co zrobić, aby usługa, którą wykonasz lub towar, który sprzedaż przerosły oczekiwania i wymagania klienta?
- KONIEC z ciągłą bieganiną. Dowiedz się jak zarządzać czasem w małej firmie, gdzie wszystko jest na Twojej głowie i sam musisz wszystkiego dopilnować, żeby dobrze działało.
- Jak planować rozwój swojej firmy i co z robić, aby ten plan dało się wykorzystać z pożytkiem dla firmy w praktyce?
O autorce...
Kornelia Przedworska ukończyła marketing na Wydziale Zarządzania i Marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Swoją wiedzę stale poszerza uczestnicząc w kursach i szkoleniach, z których najbardziej ceni sobie te organizowane przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Pracowała w mikro, małej i średniej firmie.
Były to firmy zarówno z kapitałem polskim, jak i zagranicznym, dzięki temu mogła przyjrzeć się różnicom wynikającym ze stylu zarządzania takimi przedsiębiorstwami i różnym wykorzystaniu instrumentów marketingu. W firmach tych pracowała na stanowiskach od specjalisty ds marketingu i sprzedaży, po kierownika działu sprzedaży.
Ponadto interesuje się psychologią społeczną, psychologią biznesu, NLP, a z dziedzin marketingowych najbliższe jej są zagadnienia związane z klientem, zarządzaniem małą firmą oraz badaniami marketingowymi.
Jak sama mówi: „Marketing to moja pasja, dlatego staram się być na bieżąco;-)”
Ile ta wiedza może być warta dla Ciebie i Twojej firmy?
Może nie wspominajmy o tym, że dzięki temu poradnikowi zyskasz więcej klientów, ale skupmy się na tym, że pozwoli Ci on skuteczniej zarządzać swoją firmą. Korzystając z rad zawartych w niej będziesz mógł przyspieszyć rozwój swojego biznesu nie poświęcając na to całego życia.
Tylko pomyśl ile dla Ciebie może być warte zbudowanie bizensu, który nie tylko uczyni z Ciebie człowieka sukcesu w oczach innych, ale również przyniesie Ci duże dochody i to w sytuacji, gdzie nie poświęciłeś całego swojego czasu na pracę.
BONUS !!! Po dokonaniu wpłaty otrzymasz gratisowo pełną wersję elektroniczną.
|
|
|