Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Praktyczny Marketing w Małej Firmie K. PRZEDWORSKA

28-02-2012, 21:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 29.93 zł      Aktualna cena: 29.93 zł     
Użytkownik rafcio_of
numer aukcji: 2035335986
Miejscowość Szczecinek
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 10   
Koniec: 02-02-2012 15:36:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1.
Zanim kupisz, możesz zapoznać się
darmowym fragmentem;

2. 
Nie musisz czekać na koniec 
aukcji, by dokonać zakupu, 
po prostu przyciśnij "Kup teraz";

3.
Zakup potwierdź mailem,
wpisując swój nick z Allegro;

4.
W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności 
(nr konta i tytuł przelewu);

6.
Zostaniesz równiez 
poinformowany o przyjęciu wpłaty 
i wysłaniu książki;

6.
Zaraz po zaksięgowaniu wpłaty 
otrzymasz gratis pełną wersję elektroniczną książki;

7.
Po otrzymaniu drukowanej wersji pocztąkupujący wystawia komentarz
co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła w odpowiednim stanie;

8.
Sprzedając, komentarz wystawiam 
jako drugi;

9.
Nie wystawiam komentarzy negatywnych pochopnie, dla mnie to ostateczność. Zawsze staram się wszystko wyjaśnić 
z kontrahentem;

10. 
Jeżeli z jakichkolwiek powodów nie będziesz usatysfakcjonowany zakupionym tytułem, możesz skorzystać z GWARANCJI SATYSFAKCJI I ZWRÓCIĆ TOWAR wystarczy, że skontaktujesz się ze mną mailowo. 

Żeby tego uniknąć 
zapoznaj się 
z darmowym fragmentem
napisz do mnie mail

Wysyłka następuje w ciągu 48 godz. od zaksięgowania pieniędzy na koncie. 

Przesyłki wysyłane są priorytetem
(Poczta Polska)

Jeżeli przesyłka nie dotrze 
w ciągu 10 dni
 

od otrzymania maila potwierdzającego 
napisz, proszę, o tym do mnie w celu wyjaśnienia sytuacji;

 


Wpłaty 
wyłącznie przedpłata na konto

Na moich aukcjach 
koszt przesyłki gratis

Tel. 531 [zasłonięte] 63 80

maila: [zasłonięte]@wp.pl

Gadu-Gadu. 137748 

 

 

 

 

WITAJ NA MOJEJ AUKCJI

 

Praktyczny Marketing w Małej Firmie KORNELIA PRZEDWORSKA

  • wydawca: Złote Myśli
  • ilość Stron: 218
  • ISBN [zasłonięte]978-8382-693-7
  • książka Drukowana
  • Okładka Miękka
  • Stan: Nowa 
  • Stara Cena: 39,90 zł
  • Cena promocyjna: 29,93 zł
  • WYSYŁKA 0 ZŁ

 

UWAGA !!! GRATIS

PEŁNA WERSJA ELEKTRONICZNA KSIĄŻKI TUŻ PO ZAKSIĘGOWANIU PIENIĘDZY NA KONCIE 

 

ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z AUKCJĄ ORAZ DO OGLĄDNIĘCIA INNYCH MOICH OFERT. 

PAMIĘTAJ ŻE BEZ ZNACZENIA NA ILOŚĆ ZAKUPIONYCH KSIĄŻEK ZA WYSYŁKĘ NIE PŁACISZ NIC!!! 

 

SPIS TREŚCI

  •  

    •   WSTĘP
    •  ROZDZIAŁ 1:
    •       MARKETING I MAŁA FIRMA
    •       Mała-wielka inspiracja
    •       Co nieco o MSP
    •       Co mówi Ci skrót MSP?
    •       Definicja małej firmy
    •       Bonusy dla MSP
    •       Co Ci da AIP?
    •       Zalety i wady małych firm
    •       Zalety
    •       Wady
    •       Do przemyślenia
    •       ROZDZIAŁ 2:
    •       WAGA PLANOWANIA, ORGANIZOWANIA, REALIZOWANIA I KONTROLI
    •       PORK podstawą działań marketingowych
    •       Zacznij od siebie!
    •       4 szkoły organizacji czasu
    •       Metoda pierwsza — ABC
    •       Metoda Eisenhowera
    •       Metoda ABCDE
    •       Metoda czwarta — moc teczek
    •       Realizacja i kontrola swoich działań
    •       Twoja firma
    •       Analiza
    •       Co i kiedy?
    •       Komu i na jakich warunkach?
    •       Diagnoza
    •       Metoda SWOT
    •       Prognoza
    •       Prognoza długookresowa
    •       Prognoza krótkookresowa
    •       Kontrola i jej waga
    •       Przewaga na rynku
    •       Organizacja, czyli struktura firmy
    •       ROZDZIAŁ 3:
    •       4P W TWOJEJ FIRMIE... A MOŻE 5?
    •       Marketing-mix.
    •       Czym jest produkt dla Ciebie i Twojego klienta?
    •       Jak skalkulować konkurencyjną cenę
    •       Dystrybucja Twoich produktów
    •       Tradycyjne kanały sprzedaży
    •       Wybieramy kanał dystrybucji.
    •       WWW i e-sklep
    •       Aukcje internetowe
    •       Wypromuj się skutecznie
    •       Po co się promować?
    •       Budżet i narzędzia promocji
    •       Reklama
    •       Promocja sprzedaży/uzupełniająca
    •       Sprzedaż osobista
    •       Sponsoring, public relations i publicity
    •       Strategie push i pull
    •       Jak zaplanować promocję?
    •       A co z tym piątym P?
    •       ROZDZIAŁ 4:
    •       JAK CIĘ WIDZĄ INNI — SZTUKA BUDOWY WIZERUNKU
    •       Zasada spójności wizerunku
    •       Nazwa, czyli firma
    •       Marka
    •       Logo i kolory
    •       Papier firmowy
    •       Korespondencja
    •       Ty i Twój personel
    •       Sposoby komunikowania się z klientem
    •       Magia pierwszego wrażenia... i ostatniego
    •       Zrobisz dobre pierwsze wrażenie, jeśli
    •       Wywrzesz pozytywne ostatnie wrażenie, gdy
    •       Rozmowa osobista
    •       Rozmowa telefoniczna
    •       Rozmowa telefoniczna zaczyna się od powitania i przedstawienia się
    •       Dalsze scenariusze
    •       Podsumowując
    •       Dzwoni telefon w Twojej firmie
    •       Kilka rad, aby wykorzystać połączenia przychodzące
    •       Korespondencja pocztą/faksem
    •       Kilka uwag na temat listów i faksów
    •       Korespondencja elektroniczna
    •       Kilka uwag dotyczących korespondencji elektronicznej
    •       ROZDZIAŁ 5:
    •       GDZIE SZUKAĆ KLIENTA?
    •       Teczka z kontaktami
    •       Najpierw stwórz bazę kontaktów
    •       Forma bazy
    •       Gdzie szukać potencjalnych klientów
    •       Osobowe źródła informacji i nie tylko
    •       Książki telefoniczne
    •       Panorama Firm i baza vCards
    •       Yellow Pages
    •       Polskie Książki Telefoniczne
    •       Ditel
    •       Wyszukiwarki internetowe
    •       Co musisz zrobić, aby odnaleźć interesujące Cię firmy?
    •       Klient z polecenia
    •       Materiały prasowe, prasa branżowa
    •       Ogłoszenia i przetargi
    •       ROZDZIAŁ 6:
    •       JAK ZDOBYĆ KLIENTA?
    •       Na co zwracać uwagę w rozmowie z klientem?
    •       Motywy
    •       Zysk
    •       Obrót
    •       Bezpieczeństwo
    •       Wygoda
    •       Duma
    •       Ciekawość
    •       Typy osobowości klienta
    •       Flegmatyk
    •       Melancholik
    •       Choleryk
    •       Sangwinik
    •       Metaprogramy
    •       Metaprogram „od/ku
    •       Metaprogram „ja/inni”
    •       Metaprogram „autorytet zewnętrzny/wewnętrzny”
    •       Metaprogram „ogół/szczegół”
    •       Styl poznawczy (zmysły)
    •       Wzrokowiec
    •       Słuchowiec
    •       Dotykowiec
    •       Kinestetyk
    •       Dopasowanie podczas rozmów
    •       Sposób i ton rozmowy
    •       Doświadczenia, jakie ma klient (hobby i nie tylko)
    •       Przygotowanie oferty
    •       5 etapów skutecznej sprzedaży
    •       Nawiązanie kontaktu
    •       Analiza potrzeb klienta
    •       Prezentacja oferty
    •       Odparcie zastrzeżeń
    •       Sfinalizowanie oferty i działania posprzedażowe
    •       A gdy klient powie „nie”, czyli różne rodzaje „koszy”
    •       „Kosze” zależne od Ciebie
    •       „Kosze” niezależne od Ciebie
    •       ROZDZIAŁ 7:
    •       TECHNIKI SPRZEDAŻY I NEGOCJACJI
    •       Proces podejmowania decyzji
    •       Etapy podejmowania decyzji
    •       Skąd się biorą niezadowoleni klienci?
    •       Kto faktycznie decyduje
    •       ...w firmie
    •       ...w domu
    •       Zanim zaczniesz negocjować
    •       Kilka uwag na początek
    •       Nie próbuj nigdy nic wciskać na siłę klientowi
    •       Klient jest Twoim partnerem, a Ty jego
    •       Przygotuj się do negocjacji
    •       Ustal czas i miejsce negocjacji
    •       BATNA — czyli najlepsza alternatywa
    •       Wybrane techniki sprzedaży i negocjacji
    •       Naturalne prawidłowości w zachowaniu ludzi
    •       „Klik-wrr”, czyli chodzenie na skróty
    •       Zaangażowanie i konsekwencja
    •       Ograniczona dostępność
    •       Społeczny dowód słuszności
    •       Lubienie i sympatia
    •       Reguła wzajemności
    •       Triki negocjacyjne
    •       „Stopa w drzwiach "
    •       „Nieznaczne zmiany”
    •       „Rzucanie kłód pod nogi”
    •       „Wóz albo przewóz”.
    •       „Frontalny atak”
    •       „Dobry i zły policjant”
    •       „Niepełne pełnomocnictwo”
    •       „Obietnica raju”
    •       „Fałszywe dane”
    •       Na koniec
    •       ROZDZIAŁ 8:
    •       OBSŁUGA NA 6+
    •       Czym jest SOK?
    •       Co Ci daje Standard Obsługi Klienta?
    •       Jeszcze parę uwag
    •       Ustalamy standard obsługi klienta
    •       Klient kontaktujący się telefonicznie z firmą
    •       Cykl życia klienta
    •       Aby utrzymać klienta
    •       ROZDZIAŁ 10:
    •       ZBADAJ OTOCZENIE I KLIENTA
    •       Badania marketingowe
    •       Kiedy, kogo i co badać?
    •       Dwie uwagi na początek
    •       Co nieco o celu badań
    •       Badanie satysfakcji klienta
    •       Badanie typu „tajemniczy klient
    •       Badanie wpływu poszczególnych instrumentów marketing-mixu na
    •       decyzje zakupowe klientów
    •       Badanie rzeczywistych potrzeb klientów
    •       Badanie atrakcyjności nowych produktów
    •       Badanie atrakcyjności nowych rynków
    •       Badanie konkurencji
    •       Badanie trendów na rynku
    •       Badanie zadowolenia pracowników
    •       Kiedy wybieramy agencję, a kiedy badamy sami?
    •       Krótkie wprowadzenie do metod i technik badawczych
    •       Rodzaje badań
    •       Metody i techniki badawcze
    •       Ankiety
    •       Panel
    •       Wywiad
    •       Obserwacja
    •       Inne metody badawcze
    •       Badanie marketingowe krok po kroku
    •       Fazy badania
    •       Przygotowanie kwestionariusza i rodzaje pytań
    •       Budowa kwestionariusza
    •       Rodzaje pytań
    •       Dobry kwestionariusz
    •       ZAKOŃCZENIE
    •       BIBLIOGRAFIA
    •  Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci 
      sukces i duże pieniądze?

      Zanim przejdę do opisu tej publikacji i wytłumaczę Ci dokładnie w jaki sposób zyskasz na niej, chciałbym Ci zadać kilka prostych pytań. Pozwolą Ci one zdecydować czy to, co prezentuję będzie dla Ciebie przydatne i czy będziesz mógł z tego skorzystać.

      • Czy masz albo chcesz mieć w przyszłości  własną dochodową firmę, która uczyni Cię w oczach innych człowiekiem sukcesu i pozwoli osągnać niezależnośc finansową?
      • Czy uważasz, że trochę brakuje Ci praktycznej wiedzy o prowadzeniu firmy, która gwarantuje rozkręcenie dochodowego biznesu?
      • Chcesz nauczyć się w jaki sposób małe firmy rozwijają się w duże i ekstremalnie dochodowe przedsiębiorstwa?
      • Czy chcesz poznać tajniki i praktyczne sposoby prowadzenia firmy, dzięki którym sukces Twojej firmy będzie czymś w 100% pewnym?

      Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś:" Tak", to mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Możesz założyć dochodową firmę lub możesz też jeszcze bardziej rozwinąć swój obecny biznes, a wszystko to dzięki radom, które niedługo otrzymasz. Nie potrzebujesz do tego ani ryzykownych inwestycji, ani wiedzy zdobytej na studiach. Wszystko czego potrzebujesz, to praktyczne rozwiązania, do których inni doszli już wcześniej i z których Ty możesz korzystać. Pozwól jednak, że zacznę wszystko od początku.

       

      Piotr Michalak o książce...

      Jako że sam zajmuję się na co dzień pomaganiem w rozwijaniu małych biznesów, z chęcią zajrzałem do książki „Praktyczny Marketing w małej firmie”. Muszę powiedzieć, że czas, który poświęciłem na czytanie tej książki, nie był czasem straconym. Nie tylko dowiedziałem się z  niej wielu praktycznych wskazówek, które sam polecam swoim klientom (planowanie, strategiczne myślenie) ale też dowiedziałem się kilku nowych rzeczy.

      To co mi się w niej szczególnie podoba, to sposoby i techniki, z których na co dzień korzystają duże firmy,  a które autorka przełożyła na rzeczywistość małego biznesu. W Polsce wciąż brakuje  praktycznych poradników dla małych firm, a za to mamy od zatrzęsienia poradników dla dużych korporacji. Ta publikacja jest zaskakująco dobrym wyjątkiem i cieszę się, że ktoś wreszcie pomyślał o małym biznesie, który w końcu jest podstawą każdej gospodarki kraju.

      Na koniec dodam jeszcze, że jest to przede wszystkim dobra lektura dla początkujących biznesmenów lub właścicieli firm, którzy chcą się jeszcze bardziej rozwijać i doskonalić swoją firmę. Nie jest to książka dla kogoś, kto zajmuje się marketingiem w dużej korporacji. Oszem są tam pewne uniwersalne zasady (rozszerzenie sprzedaży itp.) jednak głównie ta pozycja nadaje się dla małej firmy.

      Piotr Michalak – autor bestsellera Sztuka pisania perswazyjnych tekstów oraz właściciel firmy: 
      http://www.efnetica.pl- Agencja interaktywna
      http://www.ententa.pl/ - Agencja copywritingowa


      Każdego roku w Polsce powstają tysiące nowych małych firm
      . Zakładają je ludzie ambitni i zdecydowani osiągnąć sukces, jednak smutna statystyka pokazuje, że większość nowych firm plajtuje już po pierwszym roku działalności. Co gorsze działalność firm, które utrzymały się dłużej i działają w późniejszym okresie, również nie wygląda za dobrze, ponieważ większość z nich także plajtuje w ciągu następnych pięciu lat.

      Co decyduje, że jedne firmy rosną i staja się coraz bardziej dochodowe?

      Co decyduje o tym, że ich właściciele powszechnie uważani są za ludzi sukcesu, a inni bankrutują a nawet zostawiają po sobie długi?  Co sprawia, że niektóre firmy rozwijają się do określonego poziomu, aż w końcu natrafią na niewidzialny „sufit”, który sprawia, że nie mogą się dalej rozwijać i stoją w miejscu, zamiast zmienić się w kolejny Microsoft?

      „Praktyczny marketing w małej firmie” to pozycja, którą można traktować jako kurs marketingu dla właścicieli i pracowników MSP. Autorka przedstawia zestaw wielu technik i narzędzi pozwalających firmie na skuteczne działanie w zakresie jej relacji z otoczeniemzszczególnym uwzględnieniem klienta jako kluczowego czynnika sukcesu rynkowego. Lektura tej pracy nie tylko może wzbogacić wiedzę przedsiębiorców, ale także dostarcza wielu praktycznych zasad oraz wskazówek, które niewątpliwie powinny zostać wykorzystane w działalności gospodarczej."

      - mgr Marcin Komańda, asystent w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem
      Akademia Ekonomiczna w Katowicach

      Tak naprawdę nie da się dokładnie określić tego, co odróżnia najlepsze firmy od tych z mniejszymi sukcesami. Może to być innowacyjność, ciężka praca, doświadczeni pracownicy albo zwyczajne szczęście i sprzyjające okoliczności. Jednak jestem głęboko przekonany, że istnieje także jeden niezmienny czynnik, który w bardzo dużej mierze decyduje o tym dynamicznym rozwoju małej firmy i sukcesie jej właściciela. Jest to:

      "Praktyczny Marketing"

      Czym jest Praktyczny Marketing? W skrócie można powiedzieć, że praktyczny marketing, to wszelkie czynności, które sprawią, że mała firma potrafi się zmienić w duże i bardzo dochodowe przedsiębiorstwo.  Nie jest to ten sam marketing, o którym możesz czytać w książkach zagranicznych autorów albo uczyć się w szkole.

      "Książka Kornelii Przedworskiej pomogła mi zaznajomić się z prostymi pojęciami marketingu o których zwykły biznesmen nie ma pojęcia. Szczególnie cenne były początkowe rozdziały, z których dowiedziałem się jak organizować sobie pracę i jak ocenić rynek zbytu. Niby każdy sobie potrafi zorganizować pracę, wie, że musi czasem zrobić przerwę, wie jak długo może pracować, ale mając dopiero podstawy teoretyczne zaczyna się pracować rzeczywiście wydajniej. Fajny był rozdział o konstruowaniu cen. Teoria w nim zawarta rzeczywiście dobrze pozwala skalkulować ceny. Na koniec warto zwrócić uwagę na wyraźne i jasne przekazywanie treści prawie w punktach. Dzięki temu łatwo znaleźć interesujący fragment w książce i łatwo go zapamiętać."


      - Dariusz Gierlotka, właściciel firmy „Linie Haftu”

      Praktyczny marketing ma za zadanie pomagać właścicielom małych firm w dynamicznym rozwoju i wzroście ich biznesu.  Nie są to jakieś oderwane od rzeczywistości  rady w stylu: wykup 10 reklam w telewizji, a będziesz mieć dużo klientów. Jest to marketing, który odpowiada realiom małych firm i polskiej rzeczywistości biznesowej, która nie jest łatwa. Praktyczny marketing zostały stworzony przez autorkę, która również pracowała w małej firmie (dokładniej w mikro firmie) i potrafiła połączyć wiedzę zdobywaną na studiach z realiami małej firmy.

      Od autorki o książce

       marketing w firmie
      Skoro zdecydowałeś się przeczytać tę książkę to mniemam
      , że jesteś osobą przedsiębiorczą i otwartą. To dobrze. Do takich, bowiem osób kieruję swoją publikację. Jest ona przeznaczona zarówno dla tych, którzy marketing mają „w małym palcu” - ukończyli studia, licencjaty czy szkolenia z jego zakresu. Znajdą oni tu na pewno przełożenie tego, czego nauczyli się do tej pory na praktykę, której często na uczelniach brakuje. Książka ta jest również, jeśli nie przede wszystkim, dla tych, którzy mają, rozwijają lub mają w planach założyć własny biznes.

      Mówię w niej o marketingu, którego celem jest maksymalne skierowanie firmy w stronę klienta. Mówię o narzędziach, które sprawią, że Ty będziesz działał sprawnie, pewnie i celowo, a Twój klient będzie zadowolony.

      Książkę tą potraktuj jako szkolenie, poradnik, kurs. Zobaczysz, jak wiele rzeczy stosowałeś do tej pory, nie mając pojęcia, że „uprawiasz” marketing.  Po jej przeczytaniu będziesz mógł wdrożyć niektóre narzędzia marketingu, któreusprawnią działanie Twojej firmynie ponosząc żadnych kosztów. A pomysły te sprawią, że będziesz miał czas i środki na rozwój swojej firmy!

      Niezależnie czy będzie to sklep, firma handlowa, produkcyjna czy usługowa, będzie działać w Internecie czy w „realu”, w książce tej znaleźć możesz wiele przykładów gotowych rozwiązań określonych problemów. Będziesz też mógł wdrożyć niektóre narzędzia marketingu, które usprawnią działanie Twojej firmy, a przez to w znaczący sposób wpłyną na zysk!

      Kornelia Przedworska, autorka publikacji "Praktyczny Marketing w Małej Firmie".

      Co wyróżnia tę książkę od innych książek o marketingu?

      Każdy, kto pracował w małym biznesie wie, że w małych firmach wszyscy robią wszystko. Nikt nie ma czasu na planowanie, szczegółową kontrolę wyników, ustalanie budżetów po prostu, to nie jest ta rzeczywistość. Poradnik „Praktyczny marketing w małej firmie” ma pokazać, że większość sposobów marketingowych używanych przez duże firmy można zastosować w małej firmie i odnieść na tym duże korzyści. Wystarczy pewne czynności po prostu określić lub usystematyzować, aby przynosiły lepsze efekty w postaci większych pieniędzy czy większej ilości wolnego czasu.

      To zadziwiające, ale wiele z codziennych czynności, które wykonują przedsiębiorcy, może być w łatwy sposób zmieniona, a przez to oszczędzi się dużo więcej czasu czy pieniędzy. Wystarczy np. codziennie rano planować wszytki sprawy do załatwienia i pomyśleć chociaż te 15 minut nad tym, jak to wszytko rozłożyć w czasie. Tylko ta jedna prosta czynność może natychmiast zmienić ilość czasu, jaką poświęcasz na pracę.

      BONUS: ebook "Badania Marketingowe" Kliknij, aby dowiedzieć się więcej --->+

      badanie marketingowe

      Czy zastanawiałeś się kiedyś  w jakim stopniu Twoje produkty lub usługi zaspakajają potrzeby klientów? W jakim stopniu są oni zadowoleni z oferowanej przez Ciebie jakości, terminowości, obsługi?

      To właśnie pozwalają ujawnić i ocenić badania marketingowe - trendy zarówno w dalszym otoczeniu Twojej firmy, jak i wśród Twoich klientów. I wcale nie są zarezerwowane dla dużych firm. Dzięki temu ebookowi dowiesz się jak przeprowadzać badanie satysfakcji klienta i wykorzystać jego wyniki.

       Marketing w małej firmie "na gotowca"

      Znana mi jest  rzeczywistość polskiego przedsiębiorcy. Zabójcze podatki, papierkologia, nieuczciwa konkurencja i trudności z ogarnięciem i zapanowaniem nad tym, co się dzieje. To wszystko często prowadzi do sytuacji, w której właściciel nie prowadzi firmy, ale firma prowadzi go.Najgorsze jest to, że tak naprawdę brakuje jakiejś fachowej pomocy, która mogłaby skutecznie wspomóc rozwój małej firmy.

       Większość książek z marketingu opisuje temat dogłębnie od strony teorii, ale mało w nich jest praktyki. Ponadto wiele proponowanych rozwiązań w tych książkach nie nadaje się do zastosowania w małej firmie i najprawdopodobniej właścicielowi nie będzie się chciało przenosić ich na do swojego biznesu.

      "Pracuję pod presją czasu. Nie mogę jednak zapominać o indywidualnym podejściu do klienta. I mimo, iż moja firma nie jest mała, „Praktyczny marketing w małej firmie” utwierdził mnie w przekonaniu jak, ważna jest dobra organizacja pracy swojej i współpracowników. Książka ta, to kwintesencja tego, co każdy przedsiębiorca, handlowiec czy marketingowiec wiedzieć powinien. A lekki styl ułatwia przyswajanie wiedzy. Polecam tę książkę wszystkim, którzy chcą usprawnić swoją pracę i poczuć tego efekty!"

      Joanna Pająk, specjalista ds. logistyki

      W tej książce masz to zrobione i już gotowe do użytku. Dostaniesz gotowe rozwiązania, które trzeba tylko zastosować i cieszyć się z rezultatów, jakie przynoszą. Zresztą sam zobacz, czego dowiesz się sie z tej książki:

      • Gdzie szukać nowych, lojalnych i dochodowych klientów, którzy nie tylko powiększą grono Twoich stałych klientów, ale dodatkowo zaczną jeszcze polecaćTwoją firmę swoim znajomym?
      • Poznasz najważniejsze techniki sprzedaży i negocjacji, które pozwolą Ci osiągnąć cel nawet, jeśli masz samych trudnych klientów.
      • Co zrobić, aby zrozumieć klienta i nawiązać z nim relację, dzięki której nie tylko będzie wyłącznie z twoich usług, ale będzie też polecał Twoją firmę swoim znajomym?
      • Jak rozmawiać i komunikować się z klientem w taki sposób, aby czuł się zrozumiany i natychmiast obdarzył Cię swoim zaufaniem? Jeśli klient zacznie Ci ufać, to sprzedanie mu czegokolwiek nie będzie już problemem.
      • Co zarobić, aby klient kupował u Ciebie więcej niż do tej pory? Mało znane techniki rozszerzenia sprzedaży, które przy tej samej ilości klientów zwiększają ilość sprzedanych towarów.
      • Jak obsługiwać klientów, żeby nie tylko byli zadowoleni i nie skarżyli się, ale też, żeby byli tak zadowoleni, że na