 Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Ekonomia i Biznes > Marketing. Badania marketingowe Książki > Sztuka > Architektura > Urbanistyka. Architektura krajobrazu Książki > Wydawnictwa naukowe i popularno-naukowe > Wydawnictwa naukowe
|
|
| |  |
 | | "Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym.
Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl
Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga.
Piotr Lutek, Kancelaria D oradcza Synergia |  | Tytuł: | Praktyczny marketing miast i regionów |  | Oprawa: | twarda |  | Wymiary: | 20 [cm] |  | Liczba stron: | 240 |  | Rok wydania: | 2012 |  | Miejsce: | Warszawa |  |
|  | | Wydawnictwo: |  Wolters Kluwer | | Nr katalogowy (ISBN): | 978[zasłonięte][zasłonięte]64383 978[zasłonięte][zasłonięte]64383 | | Data wydania: | 2[zasłonięte]012-07 |
|
|  |  | | Waga produktu: | 420 g. |  |
|  |
Książka - dokument piśmienniczy myśli ludzkiej, raczej obszerny, w postaci publikacji wielostronicowej o określonej liczbie stron, o charakterze trwałym. Słowo o bardzo wielu pokrewnych znaczeniach. Dzisiejsza postać książki wywodzi się od kodeksu, czyli kartek połączonych grzbietem, które wraz z rozwojem pergaminu zastąpiły poprzednią formę dokumentu piśmienniczego, czyli zwój. Więcej informacji na: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%85%C5%BCka |