Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Praktyczny kurs Java. Wydanie III [nowa]

24-01-2012, 4:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 51.30 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 2001921869
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 15-01-2012 13:16:49
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Praktyczny kurs Java. Wydanie III

Wydawnictwo:Helion
Wymiary: 158 x 235 mm
Ilość stron:400
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3228-2
Wymiary: 158 x 235 mm
Data wydania: 2[zasłonięte]011-04
Opis:

Uniwersalna i niezastąpiona - Java na każdą okazję

  • Poznaj podstawy - środowisko, struktura i kompilacja programu
  • Dowiedz się więcej - instrukcje języka, wyjątki i programowanie obiektowe
  • Wykorzystaj różne możliwości - system wejścia-wyjścia, kontenery, aplikacje i aplety

Język Java nieprzerwanie święci triumfy na salonach profesjonalnych firm, zajmujących się programowaniem. Jest wykorzystywany zarówno w prostych programach dla telefonów komórkowych, jak i w skomplikowanych aplikacjach sieciowych. Jego główne zalety to duża przenośność i świetna, przemyślana konstrukcja, która pozwala łatwo opanować zasady programowania i szybko zacząć tworzyć własne, dobrze działające programy. Java ma jeszcze jedną cechę, istotną z punktu widzenia każdej osoby zajmującej się informatyką - po prostu nie wypada jej nie znać!

Książka "Praktyczny kurs Java. Wydanie III " oferuje swoim czytelnikom możliwość łatwego i szybkiego zapoznania się z podstawami programowania w tym języku. Z jej pomocą w mig zainstalujesz odpowiednie środowisko programistyczne i poznasz reguły budowania aplikacji w Javie, typy danych oraz rodzaje zmiennych. Nauczysz się kontrolować przebieg wykonywania programu oraz wykorzystywać tablice. Zrozumiesz, na czym polega programowanie obiektowe i związane z nim podstawowe pojęcia, takie jak dziedziczenie i polimorfizm. Dowiesz się, jak obsługiwać i tworzyć wyjątki, jak działa system wejścia-wyjścia, co to są kontenery i typy uogólnione oraz czym różnią się aplikacje od apletów. A wszystko to w serii znakomitych, praktycznych ćwiczeń!
  • Krótka historia Javy, jej narzędzia i wersje
  • Instalacja JDK i podstawy programowania
  • Zmienne, instrukcje sterujące i tablice
  • Dziedziczenie, polimorfizm, interfejsy i klasy wewnętrzne
  • Wyjątki
  • System wejścia-wyjścia
  • Kontenery i typy uogólnione
  • Aplikacje i aplety
Zanurz się w świecie Javy!



Spis treści:

Wstęp (5)
Rozdział 1. Podstawy (9)

  • Instalacja JDK (9)
    • Instalacja w systemie Windows (10)
    • Instalacja w systemie Linux (10)
    • Przygotowanie do pracy z JDK (11)
  • Podstawy programowania (13)
    • Lekcja 1. Struktura programu, kompilacja i wykonanie (13)
    • Lekcja 2. Podstawy obiektowości i typy danych (15)
    • Lekcja 3. Komentarze (18)

Rozdział 2. Instrukcje języka (21)
  • Zmienne (21)
    • Lekcja 4. Deklaracje i przypisania (22)
    • Lekcja 5. Wyprowadzanie danych na ekran (25)
    • Lekcja 6. Operacje na zmiennych (30)
  • Instrukcje sterujące (43)
    • Lekcja 7. Instrukcja warunkowa if...else (43)
    • Lekcja 8. Instrukcja switch i operator warunkowy (49)
    • Lekcja 9. Pętle (54)
    • Lekcja 10. Instrukcje break i continue (62)
  • Tablice (69)
    • Lekcja 11. Podstawowe operacje na tablicach (69)
    • Lekcja 12. Tablice wielowymiarowe (74)

Rozdział 3. Programowanie obiektowe (85)
  • Podstawy (85)
    • Lekcja 13. Klasy, pola i metody (86)
    • Lekcja 14. Argumenty i przeciążanie metod (94)
    • Lekcja 15. Konstruktory (104)
  • Dziedziczenie (115)
    • Lekcja 16. Klasy potomne (116)
    • Lekcja 17. Specyfikatory dostępu i pakiety (123)
    • Lekcja 18. Przesłanianie metod i składowe statyczne (137)
    • Lekcja 19. Klasy i składowe finalne (149)

Rozdział 4. Wyjątki (157)
    • Lekcja 20. Blok try...catch (157)
    • Lekcja 21. Wyjątki to obiekty (165)
    • Lekcja 22. Własne wyjątki (173)

Rozdział 5. Programowanie obiektowe II (185)
  • Polimorfizm (185)
    • Lekcja 23. Konwersje typów i rzutowanie obiektów (185)
    • Lekcja 24. Późne wiązanie i wywoływanie metod klas pochodnych (194)
    • Lekcja 25. Konstruktory oraz klasy abstrakcyjne (202)
  • Interfejsy (211)
    • Lekcja 26. Tworzenie interfejsów (211)
    • Lekcja 27. Wiele interfejsów (217)
  • Klasy wewnętrzne (225)
    • Lekcja 28. Klasa w klasie (225)
    • Lekcja 29. Rodzaje klas wewnętrznych i dziedziczenie (233)
    • Lekcja 30. Klasy anonimowe i zagnieżdżone (241)

Rozdział 6. System wejścia-wyjścia (249)
    • Lekcja 31. Standardowe wejście (249)
    • Lekcja 32. Standardowe wejście i wyjście (259)
    • Lekcja 33. System plików (274)
    • Lekcja 34. Operacje na plikach (285)

Rozdział 7. Kontenery i typy uogólnione (301)
    • Lekcja 35. Kontenery (301)
    • Lekcja 36. Typy uogólnione (314)

Rozdział 8. Aplikacje i aplety (327)
  • Aplety (327)
    • Lekcja 37. Podstawy apletów (327)
    • Lekcja 38. Kroje pisma (fonty) i kolory (333)
    • Lekcja 39. Grafika (342)
    • Lekcja 40. Dźwięki i obsługa myszy (350)
  • Aplikacje (360)
    • Lekcja 41. Tworzenie aplikacji (360)
    • Lekcja 42. Komponenty (376)

Skorowidz (391)

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.