Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Praktyczny kurs Java. Wydanie III [nowa]

24-01-2012, 4:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 53.10 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2001691332
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 15-01-2012 11:00:06
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Praktyczny kurs Java. Wydanie III

Marcin Lis

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-3228-2
  • liczba stron: 400
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Helion
  • wymiary: 158 x 235 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-04
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Uniwersalna i niezastąpiona - Java na każdą okazję
    • Poznaj podstawy - środowisko, struktura i kompilacja programu
    • Dowiedz się więcej - instrukcje języka, wyjątki i programowanie obiektowe
    • Wykorzystaj różne możliwości - system wejścia-wyjścia, kontenery, aplikacje i aplety

    Język Java nieprzerwanie święci triumfy na salonach profesjonalnych firm, zajmujących się programowaniem. Jest wykorzystywany zarówno w prostych programach dla telefonów komórkowych, jak i w skomplikowanych aplikacjach sieciowych. Jego główne zalety to duża przenośność i świetna, przemyślana konstrukcja, która pozwala łatwo opanować zasady programowania i szybko zacząć tworzyć własne, dobrze działające programy. Java ma jeszcze jedną cechę, istotną z punktu widzenia każdej osoby zajmującej się informatyką - po prostu nie wypada jej nie znać!

    Książka "Praktyczny kurs Java. Wydanie III " oferuje swoim czytelnikom możliwość łatwego i szybkiego zapoznania się z podstawami programowania w tym języku. Z jej pomocą w mig zainstalujesz odpowiednie środowisko programistyczne i poznasz reguły budowania aplikacji w Javie, typy danych oraz rodzaje zmiennych. Nauczysz się kontrolować przebieg wykonywania programu oraz wykorzystywać tablice. Zrozumiesz, na czym polega programowanie obiektowe i związane z nim podstawowe pojęcia, takie jak dziedziczenie i polimorfizm. Dowiesz się, jak obsługiwać i tworzyć wyjątki, jak działa system wejścia-wyjścia, co to są kontenery i typy uogólnione oraz czym różnią się aplikacje od apletów. A wszystko to w serii znakomitych, praktycznych ćwiczeń!
    • Krótka historia Javy, jej narzędzia i wersje
    • Instalacja JDK i podstawy programowania
    • Zmienne, instrukcje sterujące i tablice
    • Dziedziczenie, polimorfizm, interfejsy i klasy wewnętrzne
    • Wyjątki
    • System wejścia-wyjścia
    • Kontenery i typy uogólnione
    • Aplikacje i aplety
    Zanurz się w świecie Javy!

    Wstęp (5)
    Rozdział 1. Podstawy (9)
    • Instalacja JDK (9)
      • Instalacja w systemie Windows (10)
      • Instalacja w systemie Linux (10)
      • Przygotowanie do pracy z JDK (11)
    • Podstawy programowania (13)
      • Lekcja 1. Struktura programu, kompilacja i wykonanie (13)
      • Lekcja 2. Podstawy obiektowości i typy danych (15)
      • Lekcja 3. Komentarze (18)

    Rozdział 2. Instrukcje języka (21)
    • Zmienne (21)
      • Lekcja 4. Deklaracje i przypisania (22)
      • Lekcja 5. Wyprowadzanie danych na ekran (25)
      • Lekcja 6. Operacje na zmiennych (30)
    • Instrukcje sterujące (43)
      • Lekcja 7. Instrukcja warunkowa if...else (43)
      • Lekcja 8. Instrukcja switch i operator warunkowy (49)
      • Lekcja 9. Pętle (54)
      • Lekcja 10. Instrukcje break i continue (62)
    • Tablice (69)
      • Lekcja 11. Podstawowe operacje na tablicach (69)
      • Lekcja 12. Tablice wielowymiarowe (74)

    Rozdział 3. Programowanie obiektowe (85)
    • Podstawy (85)
      • Lekcja 13. Klasy, pola i metody (86)
      • Lekcja 14. Argumenty i przeciążanie metod (94)
      • Lekcja 15. Konstruktory (104)
    • Dziedziczenie (115)
      • Lekcja 16. Klasy potomne (116)
      • Lekcja 17. Specyfikatory dostępu i pakiety (123)
      • Lekcja 18. Przesłanianie metod i składowe statyczne (137)
      • Lekcja 19. Klasy i składowe finalne (149)

    Rozdział 4. Wyjątki (157)
      • Lekcja 20. Blok try...catch (157)
      • Lekcja 21. Wyjątki to obiekty (165)
      • Lekcja 22. Własne wyjątki (173)

    Rozdział 5. Programowanie obiektowe II (185)
    • Polimorfizm (185)
      • Lekcja 23. Konwersje typów i rzutowanie obiektów (185)
      • Lekcja 24. Późne wiązanie i wywoływanie metod klas pochodnych (194)
      • Lekcja 25. Konstruktory oraz klasy abstrakcyjne (202)
    • Interfejsy (211)
      • Lekcja 26. Tworzenie interfejsów (211)
      • Lekcja 27. Wiele interfejsów (217)
    • Klasy wewnętrzne (225)
      • Lekcja 28. Klasa w klasie (225)
      • Lekcja 29. Rodzaje klas wewnętrznych i dziedziczenie (233)
      • Lekcja 30. Klasy anonimowe i zagnieżdżone (241)

    Rozdział 6. System wejścia-wyjścia (249)
      • Lekcja 31. Standardowe wejście (249)
      • Lekcja 32. Standardowe wejście i wyjście (259)
      • Lekcja 33. System plików (274)
      • Lekcja 34. Operacje na plikach (285)

    Rozdział 7. Kontenery i typy uogólnione (301)
      • Lekcja 35. Kontenery (301)
      • Lekcja 36. Typy uogólnione (314)

    Rozdział 8. Aplikacje i aplety (327)
    • Aplety (327)
      • Lekcja 37. Podstawy apletów (327)
      • Lekcja 38. Kroje pisma (fonty) i kolory (333)
      • Lekcja 39. Grafika (342)
      • Lekcja 40. Dźwięki i obsługa myszy (350)
    • Aplikacje (360)
      • Lekcja 41. Tworzenie aplikacji (360)
      • Lekcja 42. Komponenty (376)

    Skorowidz (391)

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.