Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRACTICAL RESEARCH Paul Leedy, Jeanne Ormrod

11-02-2015, 2:53
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 362.25 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985309011
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-02-2015 02:51:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>88483, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>20211, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12092, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18013, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15732, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>88483, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>20211, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12092, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18013, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15732

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Practical Research: Planning and Design

PRACTICAL RESEARCH Paul Leedy, Jeanne Ormrod

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Paul Leedy, Jeanne Ellis Ormrod
Language: English
Publisher: Pearson
Publication Date: 30 July 2013
Dimensions: 27.5 x 21.5 x 1.3 cm
Format: Paperback
Pages: 384
Condition: NEW
Product_ID: 1B9BAB1179

 

 

 For undergraduate or graduate courses that include planning, conducting, and evaluating research.
 

A "do-it-yourself, understand-it-yourself” manual designed to help students understand the fundamental structure of research and the methodical process that leads to valid, reliable results.
 

Written in uncommonly engaging and elegant prose, this text guides the reader, step-by-step, from the selection of a problem, through the process of conducting authentic research, to the preparation of a completed report, with practical suggestions based on a solid theoretical framework and sound pedagogy. Suitable as the core text in any introductory research course or even for self-instruction, this text will show students two things: 1) that quality research demands planning and design; and, 2) how their own research projects can be executed effectively and professionally.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE SAGE HANDBOOK OF QUALITATIVE RESEARCH Denzin

 QUALITATIVE INQUIRY AND RESEARCH DESIGN Creswell

 DOING A LITERATURE REVIEW: RELEASING THE SOCIAL...

 CORPORATE FINANCIAL MANAGEMENT Glen Arnold