Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pracownik call center --- Seria ZAWODOWCY

30-06-2015, 11:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 14.70 zł     
Użytkownik ekonomik_jm
numer aukcji: 5478412236
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 30-06-2015 11:54:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych

Kontakt

Wydawnictwo EKONOMIK - Jacek Musiałkiewicz
ul. Zwierzyniecka 7 m. 1
00-719 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@ekonomik.biz.pl
tel.: 22[zasłonięte]840-19
       22[zasłonięte]851-70
 (pon.-pt. w godz. 8-15)
Koszty przesyłki

POCZTA POLSKA
Przedpłata przelewem: 9 zł

Pobranie: 16 zł

KURIER
Przedpłata przelewem: 17 zł
Pobranie: 20 zł
Płatności

Numer rachunku bankowego w Alior Bank SA:
87 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 484661

W tytule przelewu proszę podać nazwę użytkownika oraz numer aukcji.

Płatność gotówką przy odbiorze. Odbiór w biurze Wydawnictwa po wcześniejszym umówieniu się.
Pracownik call center

Amelia Marczyńska

Okładka

Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach i szkoleniach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze).

Z książki można dowiedzieć się:
- co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje;
- na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na tych stanowiskach;
- jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy w call center;
- czego będzie wymagał pracodawca.

OPIS
Oprawa: miękka
Format: 14,5 x 20,5 cm
Liczba stron: 74
Wydanie: 2011 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8335-006-5


SPIS TREŚCI

Rozdział 1
Na czym polega praca w call center
Co to jest call center
Rodzaje call center
Konsultant i telemarketer
Hierarchia stanowisk w call center
Stanowisko pracy
Używanie w pracy własnego telefonu komórkowego
Co to jest IVR
Kwalifikacje pracowników call center

Rozdział 2
Jak znaleźć pracę w call center
Gdzie i jak szukać pracy
Przygotowanie aplikacji
Rozmowa kwalifikacyjna

Rozdział 3
Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy
Rodzaje zawieranych umów
Pierwsze dni w pracy
Głos, czyli narzędzie pracy
Język korzyści
Jak ubierać się do pracy
Rozmowy z klientami
O ocenach, nagrodach i karach
Dodatkowe zadania
Awans
Migracje
Klienci

Słowniczek używanych pojęć




Zawodowcy

Książki z serii ZAWODOWCY prezentują najbardziej poszukiwane na rynku pracy zawody. Autorami są osoby posiadające bogate doświadczenie w opisywanej dziedzinie. Każda z książek udziela odpowiedzi na następujące pytania: na czym polega praca w danym zawodzie, jakie kwalifikacje są potrzebne do jego wykonywania, jak skutecznie szukać pracy w tym zawodzie oraz czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy. Oprócz książek poświęconych konkretnym zawodom, w serii Zawodowcy wydawane będą również pozycje o charakterze ogólnym, przeznaczone dla osób zamierzających podjąć pracę lub rozpocząć działalność gospodarczą.