Uczeń zdolny, jak każde dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, wymaga indywidualnego podejścia, troski, skupienia się na nim, pomocy i wsparcia. Często w większym stopniu niż uczniowie ze stwierdzonymi deficytami! Poradnik „Praca z uczniem zdolnym” jest zbiorem przydatnych informacji oraz ciekawych pomysłów, jak wykorzystać zwykłą ofertę szkolną, aby wesprzeć rozwój talentów, a do tego odczuć satysfakcję z dobrze wykonanej pracy. Korzyści Poradnik „Praca z uczniem zdolnym”: • wesprze nauczyciela w pracy z uczniem, dla którego standardowe zadania są zbyt łatwe, a przez to cała lekcja niesłychanie nudna; • pozwoli zróżnicować metody pracy w obrębie oddziału klasowego, aby zainteresować zarówno tych najzdolniejszych, jak i tych przeciętnych; • pomoże zrozumieć, jak wielkim wyzwaniem dla nauczyciela jest uczeń zdolny, który choć intelektualnie olśniewa, to w sferze emocjonalnej i społecznej ciągle pozostaje dzieckiem; • ułatwi zbudowanie oferty zajęć pozalekcyjnych, które pokażą uczniom zdolnym, że szkoła także dla nich może być interesująca i inspirująca. Spis treści 1. Co to znaczny, że uczeń jest zdolny? 1.1. Zdolności, uzdolnienia, talenty oraz…zainteresowania 1.2. Rozbudzanie uzdolnień w szkole 1.3. Jak rozpoznać ucznia zdolnego? 2. Emocje i motywacje 2.1 Nie jest łatwo, być zdolnym 2.2. Jak nie zaprzepaścić potencjału ucznia – współpraca z domem rodzinnym 2.3 Nauczycielskie lęki i obawy oraz stereotypy dotyczące ucznia zdolnego 3. Szkolna oferta dla ucznia zdolnego 3.1 Kółka zainteresowań i zajęcia pozalekcyjne 3.2 Olimpiady i konkursy 3.3 Uczeń zdolny na lekcji – rozwiązania organizacyjne 3.4 Uczeń zdolny na lekcji – przykłady dodatkowych zadań 4. Rozwój społeczny ucznia zdolnego 4.1. Ćwiczenia rozwijające integrację grupy 4.2. Ćwiczenia rozwijające współpracę w grupie 4.3. Ćwiczenia rozwijające poczucie empatii 5. Nie tylko wiedza – czyli o twórczości w szkole 5.1. Pomyśl o tym inaczej – ćwiczenia rozwijające kreatywność 5.2. Zrób to sam – czyli jak samodzielnie zdobywać wiedzę i umiejętności 5.3. Mali naukowcy – czyli eksperymenty i sytuacje problemowe w edukacji wczesnoszkolnej 5.4. Szkolne: gazetka, radiowęzeł, strona internetowa, telewizja
masz pytanie zadzwoń:
32 [zasłonięte] 93 lub 32 [zasłonięte] 72
poniedziałek- piątek 8:00-20:00
sobota 8:00-14:00
1 aukcja lub 1 przedmiot - poczta polska
kilka aukcji lub sztuk wysyłka kurierem
WYSYŁKA ZA GRANICĘ po uprzednim uzgodnieniu kosztów wysyłki wg cennika POCZTY POLSKIEJ dla danego kraju:
http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html
- forma płatności przelew
REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE
kupujesz wypełnij - formularz płacę niezależnie od formy płatności
DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368