Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Praca z młodzieżą niewidomą i słabowidzącą

19-01-2012, 14:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 24.10 zł     
Użytkownik acapite
numer aukcji: 2040571971
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 7   
Koniec: 12-01-2012 23:34:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Bardzo przydatny poradnik - w idealnym stanie.
Bezpiecznie opakowana przesyłka polecona - tylko 5,90 zł.


Praca z młodzieżą niewidomą i słabowidzącą
Metoda pracy sekwencjami na lekcjach plastyki

Agnieszka Żabińska

Wydawnictwo DIFIN
Liczba stron: 206/B5
Cena wydawcy - 40

Publikacja jest efektem pracy na zajęciach plastycznych z osobami niewidomymi i słabowidzącymi z dodatkowymi dysfunkcjami. Autorka omawia między innymi środki dydaktyczne i techniki plastyczne wykorzystywane na lekcjach plastyki; poprzez sekwencje przedstawia czytelnikowi zadania, jakie stawia się przed uczniem w sposób możliwy przez niego do zaakceptowania i wykonania. Podział na sekwencje daje dziecku możliwość zrozumienia wielu aspektów otaczającego świata, poczynając od tych najbliż­szych dziecku, po bardziej skomplikowane, a kończąc na najważniejszym, czyli budowaniu i podnoszeniu poczucia własnej wartości dziecka jako autora, motywowaniu do dalszych czynności – do poszerzania wiedzy osobie, świecie, relacjach i następstwach zachodzących w przyrodzie.

Publikacja realizuje wszystkie podstawowe cele przewidziane w indywidualnych programach edukacyjnych, jednocześnie stawia przed nauczycielem wysokie wymagania: bardzo dobrej znajomości możliwości psychofizycznych ucznia, ale również ze strony dydaktycznej – precyzyjnego przygotowania listy sekwencji, dostosowania do poszczególnych sekwencji technik plastycznych i pomocy dydaktycznych, uwzględnienia podczas realizacji prac plastycznych korelacji międzyprzedmiotowej, ale przede wszystkim sprawienia, by uczeń odczuwał swoje sprawstwo na zajęciach.

Część ostatnia – scenariusze przykładowych zajęć zawierają wskazówki, w jaki sposób praktycznie stosować metodę podczas pracy z dziećmi niewidomymi i słabowidzącymi.