Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie.
OK
Polityka Prywatności
Zaakceptuj i zamknij X
DARMOWE ARCHIWUM ALLE
Strona startowa
Kategorie
Kontakt
Szukaj
:
Archiwum Alle
>
Książki i Komiksy
>
Książki naukowe i popularnonaukowe
>
Pedagogika, resocjalizacja
>
Pedagogika specjalna
Praca z młodzieżą niewidomą i słabowidzącą
19-01-2012, 14:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena:
24.10
zł
Użytkownik
acapite
numer aukcji:
2040571971
Miejscowość
ŁÓDŹ
Wyświetleń:
7
Koniec:
12-01-2012 23:34:15
Dodatkowe informacje:
Stan:
Nowy
Okładka:
miękka
Rok wydania (xxxx):
2010
Język:
polski
Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie.
Bardzo przydatny poradnik - w idealnym stanie.
Bezpiecznie opakowana przesyłka polecona - tylko 5,90 zł.
Praca z młodzieżą niewidomą i słabowidzącą
Metoda pracy sekwencjami na lekcjach plastyki
Agnieszka Żabińska
Wydawnictwo DIFIN
Liczba stron: 206/B5
Cena wydawcy -
40
zł
Publikacja jest efektem pracy na zajęciach plastycznych z osobami niewidomymi i słabowidzącymi z dodatkowymi dysfunkcjami. Autorka omawia między innymi środki dydaktyczne i techniki plastyczne wykorzystywane na lekcjach plastyki; poprzez sekwencje przedstawia czytelnikowi zadania, jakie stawia się przed uczniem w sposób możliwy przez niego do zaakceptowania i wykonania. Podział na sekwencje daje dziecku możliwość zrozumienia wielu aspektów otaczającego świata, poczynając od tych najbliższych dziecku, po bardziej skomplikowane, a kończąc na najważniejszym, czyli budowaniu i podnoszeniu poczucia własnej wartości dziecka jako autora, motywowaniu do dalszych czynności – do poszerzania wiedzy osobie, świecie, relacjach i następstwach zachodzących w przyrodzie.
Publikacja realizuje wszystkie podstawowe cele przewidziane w indywidualnych programach edukacyjnych, jednocześnie stawia przed nauczycielem wysokie wymagania: bardzo dobrej znajomości możliwości psychofizycznych ucznia, ale również ze strony dydaktycznej – precyzyjnego przygotowania listy sekwencji, dostosowania do poszczególnych sekwencji technik plastycznych i pomocy dydaktycznych, uwzględnienia podczas realizacji prac plastycznych korelacji międzyprzedmiotowej, ale przede wszystkim sprawienia, by uczeń odczuwał swoje sprawstwo na zajęciach.
Część ostatnia – scenariusze przykładowych zajęć zawierają wskazówki, w jaki sposób praktycznie stosować metodę podczas pracy z dziećmi niewidomymi i słabowidzącymi.