Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PR 2.0: NEW MEDIA, NEW TOOLS, NEW AUDIENCES

25-10-2014, 17:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 142.80 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4642036209
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 25-10-2014 17:14:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60633, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15100, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69234, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59801, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86948, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60633, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15100, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69234, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59801, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86948

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

PR 2.0: New Media, New Tools, New Audiences

PR 2.0: NEW MEDIA, NEW TOOLS, NEW AUDIENCES

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Deirdre K. Breakenridge
Language: English
Publisher: Financial Times/ Prentice Hall
Publication Date: 26 Mar 2008
Dimensions: 15.2 x 2.6 x 22.9 cm
Format: Hardcover
Pages: 304
Condition: NEW
Product_ID: ACB151A070

 

 

Breakenridge introduces new PR best practices to use on the Web, including setting up online newsrooms, using visual and social media in releases, and leveraging new online research and analytic tools. She offers powerful new ways to think about PR and react to the new challenges the Web presents.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 PUTTING THE PUBLIC BACK IN PUBLIC RELATIONS Solis

 ADVERTISING AND PROMOTION Belch