Płatność
Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)
Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002
W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick
Wysyłka
Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym
Odbiór osobisty
ul. Lubartowska 56 w Lublinie
Kontakt z nami
ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 21
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-16.30
Próby do badania kompetencji językowej dzieci 6-8 letnich z uszkodzeniami słuchu
Autor: Krawiec M.
Wydawca: Polski Związek Głuchych
Wydanie, Rok wyd: 2014
Format: 32,0 x 24,0 cm
Oprawa: teczka
ISBN: 590[zasłonięte][zasłonięte]73040
Opis:
Specjalistyczny Ośrodek Diagnozy i Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży z Wadą Słuchu PZG w Radomiu informuje, że posiada w opracowaniu własnym „Próby do badania kompetencji językowej dzieci 6, 7, 8 letnich z uszkodzeniami słuchu".
Próby te przeznaczone są do prowadzenia badań logopedycznych dzieci z uszkodzonym narządem słuchu, ale mogą być również wykorzystywane do diagnozy tej grupy dzieci, u której występują dysfunkcje w rozwoju mowy.
Próby składają się z:
-instrukcji
-obszernego materiału obrazkowego
-arkuszu zapisu wyników badania
Wyniki badania „Próbami..." porządkują obserwację logopedyczną, ułatwiają właściwe zaplanowanie i prowadzenie terapii, są cenną pomocą w rozmowie z rodzicami dotyczącą wyboru drogi kształcenia dziecka oraz z nauczycielami pracującymi z dzieckiem w placówce oświatowej.
Próby opracowała Marianna Krawiec - surdologopeda, materiał graficzny - Mariusz Dański.
Narzędzie to uzyskało pozytywne opinie kadry naukowej:
-prof. Kazimiery Krakowiak KUL -„..Proponowane próby językowe, starannie przemyślane i uporządkowane, mogą stanowić podstawę wielostronnej oceny umiejętności dziecka, umożliwiającą uzupełnienie diagnozy audiofonologicznej oraz rozszerzenie i pogłębienie diagnozy psychopedagogicznej...Narzędzie jest przydatne do badania indywidualnego oraz grup dzieci i dokonywania analiz porównawczych...praca zasługuje na publikację i powinna być udostępniona wszystkim logopedom w Polsce..."
-dr Joanny Kosmalowej APS - „...Pragnę...zaznaczyć dużą moim zdaniem wartość diagnostyczną i prognostyczną „Prób..." w procesie kwalifikacji do kształcenia dzieci z uszkodzonym narządem słuchu; sensowność i celowość ich zastosowania widzę zarówno na etapie podejmowania, jak i późniejszych weryfikacji decyzji o umieszczeniu dziecka w wybranej placówce edukacyjnej......Nie ulega dla mnie wątpliwości, że jest to dobra pomoc do pracy specjalistów rehabilitacji z dziećmi, która może stanowić podstawę oceny uzyskiwanych efektów, jak również bazę do budowania i weryfikacji programów edukacji językowej dziecka, tak w pracy poradni rehabilitacji, jak i szkoły, do której dziecko uczęszcza...."