Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRÓBNIK TESTER MIERNIK CIŚNIENIA SPRĘŻANIA DIESEL

19-05-2015, 13:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 144.99 zł     
Użytkownik M-HURT_PROFI
numer aukcji: 5328007111
Miejscowość Kietrz
Wyświetleń: 23   
Koniec: 19-05-2015 13:13:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
Producent: Quatros
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

M-HURT
ul. Nadbrzeżna 20
48-130 Kietrz

Dział handlowy, tel.:
885 [zasłonięte] 560
885 [zasłonięte] 566
Fax: 077 [zasłonięte] 28


Pracujemy:

pon. - pt. 8-16

sobota 8-13

e-mail: [zasłonięte]@m-hurt.pl

GG: 40<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>466

W naszej ofercie m.in. narzędzia:

ASTA, BETA, BGS-Technic,
JONNESWAY, MARK-MOTO, TENG-TOOLS, NEO, YATO.

Cena która jest podana w aukcji zawiera VAT.

W przypadku konieczności wystawienia faktury prosimy jak najszybciej przesłać pełne dane firmy lub zaznaczyć w formularzu opcji dostawy.

Gwarancja 12 miesięcy
Każdy sprzedawany przez nas towar objęty jest roczną gwarancją producenta.

WAŻNE !
Zalecamy otwarcie przesyłki w obecności kuriera.

W razie uszkodzeń powstałych w transporcie prosimy spisać protokół szkody - najlepiej w dniu doręczenia.

Odpowiedzialność za szkody ponosi dostawca - kurier lub Poczta Polska.

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.

Koszty podane są w opisie aukcji, opcja "za pobraniem" - dostępna dla posiadaczy min. 5 komentarzy.
W cenie przesyłki zawarte jest ubezpieczenie (tylko kurier).

Czas realizacji :

ok. 24h - Kurier - pobranie, PayU.
Towar zamówiony do godz. 13:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego.

do 2 dni - Kurier - przelew.
Zaksięgowanie przelewu na koncie do godz. 13:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego.

do 3 dni - Poczta Polska.
Zaksięgowanie przelewu na koncie do godz. 13:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego.
( priorytet 1 - 2 dni )




TESTER CIŚNIENIA SPRĘŻANIA DIESEL
QS30181   xxQS30181xx

 

 

WYPOSAŻENIE:


- Manometr o zakresie 0-70 BAR średnicy O 80 mm.
- Przewód elastyczny długości 400 mm wyposażony po obydwu stronach w metalową
spiralę elastyczną co uniemożliwia przełamywanie się przewodu. Wąż zakończony jest
ponadto funkcjonalnym szybkozłączem ułatwiającym wpinanie poszczególnych końcówek
pomiarowych jak również zaworkiem uniemożliwiającym cofnięcie się wskazówki
manometru przed zakończeniem pomiaru.

1. Końcówka gwint M10 x 1,25 – świeca żarowa
2. Końcówka gwint M12 x 1,25 – świeca żarowa (Opel, Peugeot, Mercedes, VW, Ford, Seat,
Fiat, Renault, Citroen, Peugeot, Land Rover)
3. Końcówka gwint M24 x 2 – wtryskiwacz (VW, Audi, Mercedes, Opel, Peugeot)
4. Końcówka gwint M20 x 1,5 – wtryskiwacz
5. Końcówka gwint M10 x 1 – świeca żarowa LAND ROVER
6. Końcówka mocowana na jażmo – świeca żarowa STANADYNE
7. Końcówka mocowana na jażmo – wtryskiwacz DL
8. Końcówka gwint M10 x 1,25 – świeca żarowa długa
9. Końcówka pomiarowa M14 x 1,25 – świeca żarowa

- Belka pomocnicza do końcówek mocowanych przez jarzmo.
- Adapter kolankowy z szybkozłączką.
- Zasasowy zestaw uszczelek oraz zaworek.


POMIAR CIŚNIENIA SPRĘŻANIA
1. Sprawdzić stan techniczny oraz naładowanie akumulatora.
2. Sprawdzić, ewentualnie skorygować poziom oleju w silniku.
3. Uruchomić silnik i poczekać aż osiągnie właściwą temperaturę pracy.
4. Wyłączyć silnik.
5. Wymontować z silnika wszystkie wtryskiwacze lub świece żarowe.
6. Wybrać odpowiednią końcówkę pomiarową do danego silnika.
7. Odłączyć dopływ paliwa do silnika (np. zawór magnetyczny).
8. Uruchomić silnik rozrusznikiem na kilka sekund w celu usunięcia z komory sprężania
resztek paliwa.
9. W miejsce wtryskiwacza lub świecy żarowej wkręcić odpowiednią końcówkę zwracając
uwagę na szczelność połączenia.
10. Przy pomocy rozrusznika przekręcić wałem korbowym, aż do uzyskania w badanym
cylindrze maksymalnego ciśnienia sprężania (jego wartość wskaże manometr).
11. Po odczytaniu wskazanie należy skasować poprzez naciśnięcie przycisku zaworka
kasującego.
12. Postępować analogicznie z pozostałymi cylindrami.
Otrzymane wyniki pomiaru należy porównać z danymi fabrycznymi silnika.

 

 

 



Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle galerie przedmiotow na aukcje