Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRÓBNIK TESTER CIŚNIENIA SPRĘŻANIA BENZ. JONNESWAY

15-02-2015, 22:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 99 zł     
Użytkownik ProfiCentrum
numer aukcji: 5051006982
Miejscowość Kietrz
Wyświetleń: 12   
Koniec: 15-02-2015 22:30:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


M-HURT
ul. Nadbrzeżna 20
48-130 Kietrz

Dział handlowy, tel.:
885 [zasłonięte] 560
885 [zasłonięte] 566
Fax: 077 [zasłonięte] 28


Pracujemy:

pon. - pt. 8-16

sobota 8-13

e-mail: [zasłonięte]@m-hurt.pl

GG: 40<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>466

W naszej ofercie m.in. narzędzia:

ASTA, BETA, BGS-Technic,
JONNESWAY, MARK-MOTO, TENG-TOOLS, NEO, YATO.

Cena która jest podana w aukcji zawiera VAT.

W przypadku konieczności wystawienia faktury prosimy jak najszybciej przesłać pełne dane firmy lub zaznaczyć w formularzu opcji dostawy.

Gwarancja 12 miesięcy
Każdy sprzedawany przez nas towar objęty jest roczną gwarancją producenta.


WAŻNE !
Zalecamy otwarcie przesyłki w obecności kuriera.

W razie uszkodzeń powstałych w transporcie prosimy spisać protokół szkody - najlepiej w dniu doręczenia.

Odpowiedzialność za szkody ponosi dostawca - kurier lub Poczta Polska.

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.

 

Koszty podane są w opisie aukcji, opcja "za pobraniem" - dostępna dla posiadaczy min. 5 komentarzy.
W cenie przesyłki zawarte jest ubezpieczenie.

Czas realizacji :

ok. 24h - Kurier - pobranie, PayU.
Towar zamówiony do godz. 13:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego.

1 - 2 dni - Kurier - przelew.
Zaksięgowanie przelewu na koncie do godz. 13:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego.

do 3 dni - Poczta Polska.
Zaksięgowanie przelewu na koncie do godz. 13:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego.
( priorytet 1 - 2 dni )


PRÓBNIK SPRĘŻANIA CIŚNIENIA W CYLINDRACH - BENZYNA
AR020017





Wyposażenie:
1. Manometr wyskalowany w zakresach 0-300 psi, 21 kg/cmkw , 21 Bar i 2100 kPa.
2. Końcówka sztywna o długości 150 mm.
3. Końcówka elastyczna o długości 325 mm. 4. Plastikowa walizka.



Instrukcja obsługi:

CZYNNOŚCI WSTĘPNE
1.Uruchomić silnik dopóki nie osiągnie optymalnej temperatury pracy.
2.Wyłączyć silnik, poluzować wszystkie świece zapłonowe o jeden obrót, a następnie
przedmuchać gniazda, usuwając wszelkie zanieczyszczenia.
3.Wykręcić wszystkie świece i podkładki uszczelniające
4.Otworzyć maksymalnie przepustnicę.
5.Uziemić samochód i włączyć zapłon.

POMIAR CIŚNIENIA

1.Wkręcić końcówkę (ręcznie – nie używać kluczy) lub docisnąć gumową końcówkę
manometru do otworu świecy.
2.„Kręcić” silnikiem dopóki ciśnienie na manometrze nie wzrośnie. Maksymalne zmierzone
ciśnienie zostanie wskazane na mierniku (najczęściej wystarczy 3 lub 4 obroty silnika).
Następnie należy odczytać i zanotować zmierzone ciśnienie.
3.Zdjąć układ pomiarowy z otworu świecy i powtórzyć czynności na pozostałych cylindrach.






ZASTOSOWANIE
1.Ważne jest aby ciśnienie sprężania było podobne we wszystkich cylindrach.
2.W silnikach o wysokim stopniu sprężania(powyżej 150 psi =10 atm.) różnica ciśnień
panujących w cylindrach nie powinna przekraczać 15 psi (1 atm.).
3.W silnikach o niskim stopniu sprężania (poniżej 150psi = 10 atm.) różnica ciśnień w
cylindrach nie powinna przekraczać 10 psi (o,6 atm.).
4.Odczyt ciśnienia jest niestabilny jeżeli w jednym lub dwóch cylindrach ciśnienie jest znacznie
większe lub mniejsze niż w pozostałych.

NISKI STOPIEŃ SPRĘŻANIA W CYLINDRZE może być wywołany przez:

–nieszczelną uszczelkę pod głowicą – słyszalny huk w czasie pracy silnika,
–nieszczelności między cylindrami – ciśnienie jest niskie w dwóch przyległych cylindrach oraz
może pojawić się woda w cylindrach i skrzyni korbowej,
–nie domykanie się zaworów,
–zły stan pierścieni tłokowych – należy wtedy wlać małą łyżeczkę oleju przez otwór świecy do
cylindra w celu uszczelnienia. Powtórzyć test, jeżeli ciśnienie będzie wyższe oznacza to, że
wadliwe są pierścienie. Jeżeli ciśnienie będzie nadal niskie – oznacza to, że wadliwe są zawory.

ZBYT DUŻY STOPIEŃ SPRĘŻANIA W CYLINDRZE może być wywołany przez
nagromadzenie się nagaru w jednym lub wszystkich cylindrach lub na tłokach.




Tylko teraz w cenie promocyjnej, ostatnie 2 szt.

 




Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle galerie przedmiotow na aukcje