|
M-HURT ul. Nadbrzeżna 20 48-130 Kietrz Dział handlowy, tel.: 885 [zasłonięte] 560 885 [zasłonięte] 566 Fax: 077 [zasłonięte] 28
Pracujemy:
pon. - pt. 8-16
sobota 8-13
e-mail: [zasłonięte]@m-hurt.pl W naszej ofercie m.in. narzędzia: ASTA, BETA, BGS-Technic, JONNESWAY, MARK-MOTO, TENG-TOOLS, NEO, YATO.
|
|
|
Cena która jest podana w aukcji zawiera VAT. W przypadku konieczności wystawienia faktury prosimy jak najszybciej przesłać pełne dane firmy lub zaznaczyć w formularzu opcji dostawy.
|
|
|
Gwarancja 12 miesięcy Każdy sprzedawany przez nas towar objęty jest roczną gwarancją producenta. WAŻNE ! Zalecamy otwarcie przesyłki w obecności kuriera.
W razie uszkodzeń powstałych w transporcie prosimy spisać protokół szkody - najlepiej w dniu doręczenia.
Odpowiedzialność za szkody ponosi dostawca - kurier OPEK lub Poczta Polska.
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
|
|
|
Koszty podane są w opisie aukcji, opcja "za pobraniem" - dostępna dla posiadaczy min. 5 komentarzy. W cenie przesyłki zawarte jest ubezpieczenie (tylko kurier). Czas realizacji :
ok. 24h - Kurier - pobranie, PayU. Towar zamówiony do godz. 13:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego. do 2 dni - Kurier - przelew. Zaksięgowanie przelewu na koncie do godz. 13:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego. do 3 dni - Poczta Polska. Zaksięgowanie przelewu na koncie do godz. 13:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego. ( priorytet 1 - 2 dni )
|
|
|
|
PRÓBNIK SPRĘŻANIA CIŚNIENIA W CYLINDRACH - BENZYNA AR020017 xxAR020017xx
Wyposażenie: 1. Manometr wyskalowany w zakresach 0-300 psi, 21 kg/cmkw , 21 Bar i 2100 kPa. 2. Końcówka sztywna o długości 150 mm. 3. Końcówka elastyczna o długości 325 mm.
4. Plastikowa walizka.
Instrukcja obsługi: CZYNNOŚCI WSTĘPNE 1.Uruchomić silnik dopóki nie osiągnie optymalnej temperatury pracy. 2.Wyłączyć silnik, poluzować wszystkie świece zapłonowe o jeden obrót, a następnie przedmuchać gniazda, usuwając wszelkie zanieczyszczenia. 3.Wykręcić wszystkie świece i podkładki uszczelniające 4.Otworzyć maksymalnie przepustnicę. 5.Uziemić samochód i włączyć zapłon.
POMIAR CIŚNIENIA 1.Wkręcić końcówkę (ręcznie – nie używać kluczy) lub docisnąć gumową końcówkę manometru do otworu świecy. 2.„Kręcić” silnikiem dopóki ciśnienie na manometrze nie wzrośnie. Maksymalne zmierzone ciśnienie zostanie wskazane na mierniku (najczęściej wystarczy 3 lub 4 obroty silnika). Następnie należy odczytać i zanotować zmierzone ciśnienie. 3.Zdjąć układ pomiarowy z otworu świecy i powtórzyć czynności na pozostałych cylindrach.
ZASTOSOWANIE 1.Ważne jest aby ciśnienie sprężania było podobne we wszystkich cylindrach. 2.W silnikach o wysokim stopniu sprężania(powyżej 150 psi =10 atm.) różnica ciśnień panujących w cylindrach nie powinna przekraczać 15 psi (1 atm.). 3.W silnikach o niskim stopniu sprężania (poniżej 150psi = 10 atm.) różnica ciśnień w cylindrach nie powinna przekraczać 10 psi (o,6 atm.). 4.Odczyt ciśnienia jest niestabilny jeżeli w jednym lub dwóch cylindrach ciśnienie jest znacznie większe lub mniejsze niż w pozostałych.
NISKI STOPIEŃ SPRĘŻANIA W CYLINDRZE może być wywołany przez: –nieszczelną uszczelkę pod głowicą – słyszalny huk w czasie pracy silnika, –nieszczelności między cylindrami – ciśnienie jest niskie w dwóch przyległych cylindrach oraz może pojawić się woda w cylindrach i skrzyni korbowej, –nie domykanie się zaworów, –zły stan pierścieni tłokowych – należy wtedy wlać małą łyżeczkę oleju przez otwór świecy do cylindra w celu uszczelnienia. Powtórzyć test, jeżeli ciśnienie będzie wyższe oznacza to, że wadliwe są pierścienie. Jeżeli ciśnienie będzie nadal niskie – oznacza to, że wadliwe są zawory.
ZBYT DUŻY STOPIEŃ SPRĘŻANIA W CYLINDRZE może być wywołany przez nagromadzenie się nagaru w jednym lub wszystkich cylindrach lub na tłokach.
|
|