Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRÓBNIK CIŚNIENIA SPRĘŻANIA 0-70 bar - OLSZTYN

20-02-2015, 9:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 889 zł     
Użytkownik EUMOR_COMPL
numer aukcji: 5014682812
Miejscowość Olsztyn
Wyświetleń: 9   
Koniec: 20-02-2015 09:17:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

530 [zasłonięte] 270, 666 [zasłonięte] 441

[zasłonięte]@narzedzie.com.pl

eumor.com.pl

-przelew numer konta:
73 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020002 [zasłonięte] 116826

-gotówka przy odbiorze osobistym
-za pobraniem przy wysyłce

           

SPOSOBY DOSTAWY i PŁATNOŚCI:
- wysyłka za pobraniem
- wysyłka przy przedpłacie po zaksięgowaniu przelewu na koncie
- odbiór osobisty w sklepie po uprzednim umówieniu się

            

                       

 

 

PRÓBNIK CIŚNIENIA SPRĘŻANIA 0-70 bar

 

Opis techniczny:

 

Przeznaczony do pomiaru stopnia sprężania w cylindrach silników wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim i pośrednim. Miernik ciśnienia z podwójną podziałką bar i PSI wyposażony w zawór kontrolny do celów kontrolnych. Do silników samochodów osobowych. dostawczych i mniejszych samochodów ciężarowych.

Skład zestawu:

- Manometr o zakresie 0 - 70 bar / 0 - 1000 LB/SQ.IN o średnicy 80 mm.
- Przewód elastyczny długości 400 mm wyposażony po obydwu stronach w metalową spiralę elastyczną co uniemożliwia przełamywanie się przewodu. Wąż zakończony jest ponadto funkcjonalnym szybko złączem ułatwiającym wpinanie poszczególnych końcówek pomiarowych jak również zaworkiem uniemożliwiającym cofnięcie się wskazówki manometru przed zakończeniem pomiaru.
- Końcówki - adaptery pomiarowe.
- Końcówka gwint M10 x 1.25 - świeca żarowa - końcówka gwint M12 x 1.25 - świeca żarowa (Opel. Peugeot. Mercedes. VW. Ford. Seat. Fiat. Renault. Citroen. Peugeot. Land Rover)
- Końcówka gwint M24 x 2 - wtryskiwacz (VW. Audi. Mercedes. Opel. Peugeot)
- końcówka gwint M20 x 1.5 - wtryskiwacz
- Końcówka gwint M10 x 1 - świeca żarowa LAND ROVER
- Końcówka mocowana na jarzmo - świeca żarowa STANADYNE
- końcówka mocowana na jarzmo - wtryskiwacz DL
- Końcówka gwint M10 x 1.25 - świeca żarowa długa
- Końcówka pomiarowa M14 x 1.25 - świeca żarowa
- Belka pomocnicza do końcówek mocowanych przez jarzmo.
- Adapter kolankowy z szybkozłączką.
- Zestaw uszczelek oraz zaworek.

Waga: 1800g

Instrukcja obsługi:

WARUNKI BEZPIECZEŃSTWA:

- Należy używać odpowiedniej odzieży ochronnej
- Przechowywać z daleka od dzieci oraz nigdy nie używać przyrządu w ich obecności.
- Nie wolno modyfikować bądź też modernizować przyrządu lub jego wyposażenia.
- Przyrząd może być używany jedynie przez wykwalifikowanych pracowników.
- Pomieszczenie musi być wentylowane lub wyposażone w odsysacz spalin.
- Podczas badania samochód unieruchomić hamulcem postojowym.
- Uważać na gorące elementy silnika. używać odpowiedniej odzieży oraz okularów ochronnych.
- Uważać na elementy wirujące. zwłaszcza na okresowo włączający się wentylator.
- Obok samochodu powinna znajdować się gaśnica o odpowiedniej wielkości.

POMIAR CIŚNIENIA SPRĘŻANIA

1. Sprawdzić stan techniczny oraz naładowanie akumulatora.
2. Sprawdzić. ewentualnie skorygować poziom oleju w silniku.
3. Uruchomić silnik i poczekać aż osiągnie właściwą temperaturę pracy.
4. Wyłączyć silnik.
5. Wymontować z silnika wszystkie wtryskiwacze lub świece żarowe.
6. Wybrać odpowiednią końcówkę pomiarową do danego silnika.
7. Odłączyć dopływ paliwa do silnika (np. zawór magnetyczny).
8. Uruchomić silnik rozrusznikiem na kilka sekund w celu usunięcia z komory sprężania resztek paliwa.
9. W miejsce wtryskiwacza lub świecy żarowej wkręcić odpowiednią końcówkę zwracając uwagę na szczelność połączenia.
10. Przy pomocy rozrusznika przekręcić wałem korbowym. aż do uzyskania w badanym cylindrze maksymalnego ciśnienia sprężania (jego wartość wskaże manometr).
11. Po odczytaniu wskazanie należy skasować poprzez naciśnięcie przycisku zaworka kasującego.
12. Postępować analogicznie z pozostałymi cylindrami.

Otrzymane wyniki pomiaru należy porównać z danymi fabrycznymi silnika. 

 

C.3541