Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Próbnik ciśnienia sprężania 0-21bar CONDOR KUPCZYK

29-10-2014, 15:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 123 zł     
Użytkownik KupczykAutomotiv
numer aukcji: 4703294154
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 5   
Koniec: 29-10-2014 15:13:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

FIRMA KUPCZYK JEST EUROPEJSKIEJ KLASY IMPORTEREM:
  • KMPRESORÓW FIRMY GGA, OMA, NEWCO
  • URZADZEŃ SPAWALNICZYCH I PROSTOWNIKÓW FIRMY TELWIN, YOULI
  • NARZĘDZI I URZĄDZEŃ PNEUMATYCZNYCH FIRMY GAV, SCORPIO
FIRMA KUPCZYK JEST EUROPEJSKIEJ KLASY DYSTRYBUTOREM:
  • KOMPRESORÓW FIRMY ABAC
  • NARZĘDZI FIRMY HAZET
  • NARZĘDZI FIRM DRAPER

WARUNKI SPRZEDAŻY:

  • PODANE CENY SĄ CENAMI BRUTTO
  • WYSTAWIAMY FAKTURY VAT
  • WYSYŁKI W DNIU ZAKUPU DO GODZ.14:00
    • FIRMĄ KURIERSKĄ
    • WŁASNYM TRANSPORTEM
  • PŁATNOŚĆ: ZA POBRANIEM, PRZY DOSTAWIE
    lub PRZEDPŁATA NA KONTO

KONTAKT:

KUPCZYK SP.J. ODDZIAŁ MOGILSKA

KRAKÓW, MOGILSKA 123
PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK GODZ.8:00-17:00
SOBOTA GODZ.9:00-14:00
Robert Augustyn
tel. kom.: 661-[zasłonięte]-062
tel: 12[zasłonięte]418-04
tel: 12[zasłonięte]222-00
e-mail: [zasłonięte]@kupczyk.pl


Przedmiotem aukcji jest:

Próbnik ciśnienia sprężania 0-21 bar


CONDOR Werkzeug C.3540



Przeznaczony do pomiaru stopnia sprężania w cylindrach podczas napędzaniu silnika za pomocą rozrusznika. Przeznaczony do silników wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim i pośrednim. Miernik ciśnienia z podwójną podziałką bar i PSI wyposażony w zawór kontrolny do celów kontrolnych.

Skład zestawu:

- giętki wąż 300 mm
- podłączenie 14 mm (do samochodów osobowych)
- podłączenie 18 mm (do samochodów ciężarowych)
- przejrzysty wyświetlacz
- manometr o średnicy 50 mm

nadciśnienie 0-20 bar
prosta obsługa
Waga: 380g

Instrukcja obsługi:

WARUNKI BEZPIECZEŃSTWA:

- Należy używać odpowiedniej odzieży ochronnej
- Przechowywać z daleka od dzieci oraz nigdy nie używać przyrządu w ich obecności.
- Nie wolno modyfikować bądź też modernizować przyrządu lub jego wyposażenia.
- Przyrząd może być używany jedynie przez wykwalifikowanych pracowników.

CZYNNOŚCI WSTĘPNE

1. Uruchomić silnik dopóki nie osiągnie optymalnej temperatury pracy.
2. Wyłączyć silnik. poluzować wszystkie świece zapłonowe o jeden obrót. a następnie przedmuchać gniazda. usuwając wszelkie zanieczyszczenia.
3. Wykręcić wszystkie świece i podkładki uszczelniające
4. Otworzyć maksymalnie przepustnicę.
5. Uziemić samochód i włączyć zapłon.

POMIAR CIŚNIENIA

1. Wkręcić końcówkę (ręcznie -- nie używać kluczy) lub docisnąć gumową końcówkę manometru do otworu świecy.
2. Zakręcić silnikiem dopóki ciśnienie na manometrze nie wzrośnie. Maksymalne zmierzone ciśnienie zostanie wskazane na mierniku (najczęściej wystarczy 3 lub 4 obroty silnika). Następnie należy odczytać i zanotować zmierzone ciśnienie.
3. Zdjąć układ pomiarowy z otworu świecy i powtórzyć czynności na pozostałych cylindrach.

WYNIKI POMIARU

1. Ważne jest aby ciśnienie sprężania było podobne we wszystkich cylindrach.
2. W silnikach o wysokim stopniu sprężania(powyżej 150 psi =10 atm.) różnica ciśnień panujących w cylindrach nie powinna przekraczać 15 psi (1 atm.).
3. W silnikach o niskim stopniu sprężania (poniżej 150psi = 10 atm.) różnica ciśnień w cylindrach nie powinna przekraczać 10 psi (o.6 atm.).
4. Odczyt ciśnienia jest niestabilny jeżeli w jednym lub dwóch cylindrach ciśnienie jest znacznie większe lub mniejsze niż w pozostałych.

NISKI STOPIEŃ SPRĘŻANIA W CYLINDRZE może być wywołany przez:
--nieszczelną uszczelkę pod głowicą -- słyszalny huk w czasie pracy silnika.
--nieszczelności między cylindrami -- ciśnienie jest niskie w dwóch przyległych cylindrach oraz może pojawić się woda w cylindrach i skrzyni korbowej.
--nie domykanie się zaworów.
--zły stan pierścieni tłokowych -- należy wtedy wlać małą łyżeczkę oleju przez otwór świecy do cylindra w celu uszczelnienia.
Powtórzyć test jeżeli ciśnienie będzie wyższe oznacza to że wadliwe są pierścienie.
Jeżeli ciśnienie będzie nadal niskie -- oznacza to. że wadliwe są zawory.


ZBYT DUŻY STOPIEŃ SPRĘŻANIA W CYLINDRZE
może być wywołany przez nagromadzenie się nagaru w jednym lub wszystkich cylindrach lub na tłokach.


CONDOR Werkzeug


Produkt nowy objęty gwarancją


ZOBACZ INNE NASZE AUKCJE