Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Próbnik ciśnienia paliwa uniwersalny Jonnesway

20-01-2012, 13:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 960 zł     
Użytkownik centrum_techniki
numer aukcji: 2039535731
Miejscowość częstochowa
Wyświetleń: 27   
Koniec: 19-01-2012 18:20:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Centrum Techniki






















Próbnik ciśnienia paliwa uniwersalny
Jonnesway AI020064A




Charakterystyka

Próbnik przeznaczony jest do pomiaru ciśnienia paliwa w układach z wtryskiem benzyny. Przyrząd może być używany do większości typów układów wtryskowych. Znajduje on zastosowanie w pojazdach samochodowych: ACCURA, AUDI, BMW, HONDA, HYUNDAI, MAZDA, MERCEDES, PEUGEOT, PORSCHE, SAAB, SUZUKI, TOYOTA, VW, VOLVO.

Dane techniczne:

Manometr o zakresie 0-10 BAR średnicy Ø 80 mm.

Przewód elastyczny długości 1200 mm wyposażony po obydwu stronach w metalową spiralę elastyczną co uniemożliwia przełamywanie się przewodu. Wąż zakończony jest ponadto funkcjonalnym szybkozłączem ułatwiającym wpinanie poszczególnych końcówek pomiarowych jak również zaworkiem uniemożliwiającym cofnięcie się wskazówki manometru przed zakończeniem pomiaru.

Adapter kolankowy z szybko-złączką.

Końcówki pomiarowe (10szt.):

Rodzaj

Zastosowanie

Nr 1 – gwint R 1/8" DIN 2999


Nr 2 – gwint 1/8" x 27 NPT

Nr 3 – gwint 1/4" x 18 NPT

Nr 4 – gwint 3/8" x 20 UNF

Nr 5 – gwint 1/2" x 20 UNF

Nr 6 – gwint M10 x 1

Audi, VW, Skoda, Volvo, Man, Alfa-Romeo, Mercedes, Porsche

Nr 7 – gwint M12 x 1,5

Seat, Talbot Simca, Fiat, Citroen, BMW, Autobianchi

Nr 8 – gwint M14 x 1,5

Alfa-Romeo, Citroen, DAF, Fiat, Łada, Lancia, Opel, Porsche, Renault, Saab, Seat, Volvo, Mercedes

Nr 9 – gwint M16 x 1,5

Peugeot, Citroen, Opel

Nr 10 – gwint M18 x 1,5

Volvo, Renault, Peugeot, Porsche, Talbot, Citroen, Lancia

POMIAR CIŚNIENIA OLEJU

    1. Wykręcić czujnik ciśnienia oleju z bloku silnika.

    2. Dobrać odpowiednią końcówkę pomiarową do badanego silnika.

    3. Wkręcić wybraną końcówkę w miejsce wykręconego czujnika.

    4. Połączyć próbnik za pomocą szybkozłącza z wkręconą końcówką.

    5. Uruchomić silnik.

    6. Odczytać wskazanie manometru.