|
Próbnik ciśnienia paliwa uniwersalny Jonnesway AI020064A
Charakterystyka
Próbnik przeznaczony jest do pomiaru ciśnienia paliwa w układach z
wtryskiem benzyny. Przyrząd może być używany do większości typów układów
wtryskowych. Znajduje on zastosowanie w pojazdach samochodowych:
ACCURA, AUDI, BMW, HONDA, HYUNDAI, MAZDA, MERCEDES, PEUGEOT, PORSCHE,
SAAB, SUZUKI, TOYOTA, VW, VOLVO.
Dane techniczne:
Manometr o zakresie 0-10 BAR średnicy Ø 80 mm.
Przewód elastyczny długości 1200 mm wyposażony po obydwu stronach w
metalową spiralę elastyczną co uniemożliwia przełamywanie się przewodu.
Wąż zakończony jest ponadto funkcjonalnym szybkozłączem ułatwiającym
wpinanie poszczególnych końcówek pomiarowych jak również zaworkiem
uniemożliwiającym cofnięcie się wskazówki manometru przed zakończeniem
pomiaru.
Adapter kolankowy z szybko-złączką.
Końcówki pomiarowe (10szt.):
Rodzaj | Zastosowanie | Nr 1 – gwint R 1/8" DIN 2999 | | Nr 2 – gwint 1/8" x 27 NPT | Nr 3 – gwint 1/4" x 18 NPT | Nr 4 – gwint 3/8" x 20 UNF | Nr 5 – gwint 1/2" x 20 UNF | Nr 6 – gwint M10 x 1 | Audi, VW, Skoda, Volvo, Man, Alfa-Romeo, Mercedes, Porsche | Nr 7 – gwint M12 x 1,5 | Seat, Talbot Simca, Fiat, Citroen, BMW, Autobianchi | Nr 8 – gwint M14 x 1,5 | Alfa-Romeo, Citroen, DAF, Fiat, Łada, Lancia, Opel, Porsche, Renault, Saab, Seat, Volvo, Mercedes | Nr 9 – gwint M16 x 1,5 | Peugeot, Citroen, Opel | Nr 10 – gwint M18 x 1,5 | Volvo, Renault, Peugeot, Porsche, Talbot, Citroen, Lancia |
POMIAR CIŚNIENIA OLEJU
-
Wykręcić czujnik ciśnienia oleju z bloku silnika. -
Dobrać odpowiednią końcówkę pomiarową do badanego silnika. -
Wkręcić wybraną końcówkę w miejsce wykręconego czujnika. -
Połączyć próbnik za pomocą szybkozłącza z wkręconą końcówką. -
Uruchomić silnik. -
Odczytać wskazanie manometru.
|