Pozyskiwanie nowych klientów
Tytuł oryginału: 151 Quick Ideas to Get New Customers
Autorzy: Jerry R. Wilson
Rok wydania: 2008
Stron: 184
Tłumaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1649-7
Format: A5
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
Twój osobisty regulamin pracy
- Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki
- Następnie zdobywaj klientów niewielkim kosztem
- I wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesu
Reguły -- strona po stronie
Arcymistrz zdobywania nowych zleceń
Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej, przyznają, że jednym z najważniejszych elementów jest odpowiednie nastawienie -- nacechowane entuzjazmem, wiarą w sprzedawany produkt oraz dokładną znajomością jego cech. Kolejny czynnik gwarantujący znakomite rezultaty to znajomość odpowiednich technik i stosowanie właściwych narzędzi w celu przyciągnięcia klientów.
Jeśli chcesz osiągać znacznie lepsze wyniki, oferujemy Ci sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które przyspieszą Twoją karierę. Proponujemy Ci wartościowe wskazówki odnośnie tego, jak kształtować świadomość Twojej firmy i marki wśród potencjalnych klientów, a także jak spojrzeć na zagadnienie sprzedaży oczami kupującego. Podsuniemy pomysły pomagające unikać stereotypowych sformułowań, odstraszających potencjalnych klientów. Pora odejść od praktyk marketingu masowego, agresywnych technik sprzedaży i poszukiwania klientów "w ciemno". Czas znaleźć nowe, bardziej wydajne sposoby ich pozyskiwania!
Metody działania w sytuacji, gdy:
- masz do czynienia z klientami twardymi i wymagającymi
- chcesz wzbudzić zaufanie do siebie i oferowanego produktu
- potrzebujesz motywacji do bardziej skutecznego działania
- działasz pod silną presją i masz do dyspozycji mało czasu
- czujesz, że klient zaczyna Ci się wyślizgiwać.
helion_promocja1 onepress_kompetencje_osobiste