Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych

19-01-2012, 14:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 40.60 zł      Aktualna cena: 40.60 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1997674795
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 12   
Koniec: 13-01-2012 14:04:46
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II

Wydawnictwo: Helion


Właściwe pozycjonowanie witryn i stron internetowych pod kątem wyszukiwarek jest kluczowe dla popularności naszej witryny wśród użytkowników, a co za tym idzie, ma wpływ na jej rentowność. Każdy użytkownik wpisujący konkretne hasło czy zapytanie do wyszukiwarki jest naszym potencjalnym klientem! Warto także pamiętać o tym, że przemyślana optymalizacja witryny, dokonana jeszcze przed nadaniem jej ostatecznego kształtu, oznacza ogromne oszczędności czasu i pieniędzy. Ponieważ miliony internautów dzięki wyszukiwarkom trafiają na różne witryny, musimy sprawić, aby nasza strona jakoś szczególnie się wyróżniała. Właśnie na tym polega dziś skuteczny marketing firmy.

"Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych" to książka napisana dla wszystkich tych, którzy chcą tworzyć witryny internetowe spełniające zarówno oczekiwania użytkowników, jak i cele biznesowe. To idealny podręcznik dla projektantów witryn internetowych, programistów, webmasterów, ale też specjalistów od marketingu w internecie. Dzięki lekturze tej książki poznasz wiele skutecznych sposobów na osiąganie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarkach. Uzyskasz także praktyczne porady i cenne wskazówki ułatwiające projektowanie oraz budowanie witryn. Najważniejsze zagadnienia omówione w książce to:

  • typy serwisów wyszukujących oraz sposób wyświetlania wyników wyszukiwania;
  • proces skutecznej optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek;
  • optymalizacja dokumentów nietekstowych (grafiki, plików audio oraz wideo);
  • zgłaszanie witryn do wyszukiwarek i katalogów.

Popularna i dochodowa - taka staje się witryna widoczna w internecie!


Spis treści:

Przedmowa (13)

Wprowadzenie (17)

Rozdział 1. Przed zbudowaniem witryny (25)
  • Dlaczego zapewnienie odpowiedniej widoczności witryny w wyszukiwarkach internetowych jest istotne (26)
  • Zrozumienie wyników wyszukiwania (27)
  • Anatomia strony z wynikami wyszukiwania (28)
    • Wyszukiwarki oparte na robotach (28)
    • Reklama w wyszukiwarkach (34)
    • Katalogi witryn internetowych (35)
    • Wyszukiwarki wyspecjalizowane (38)
  • Sposoby optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek (39)
    • Komponent tekstowy - omówienie (41)
    • Komponent odnośników - omówienie (43)
    • Komponent popularności - omówienie (46)
  • Zasady projektowania witryn (47)
    • Zasada nr 1: witryna powinna być czytelna (48)
    • Zasada nr 2: witryna powinna mieć łatwy mechanizm nawigacji (51)
    • Zasada nr 3: witrynę powinno się dać szybko i łatwo znaleźć (54)
    • Zasada nr 4: witryna powinna charakteryzować się spójnym układem i wyglądem (57)
    • Zasada nr 5: witryna powinna szybko się ładować (60)
  • Podsumowanie (61)

Rozdział 2. Jak tworzyć jeszcze lepsze strony internetowe - pliki tekstowe (63)
  • Komponent tekstowy (64)
    • Dobór słów kluczowych (67)
    • Analiza słów kluczowych (71)
    • Podobne zapytania (71)
    • Darmowe oraz niedrogie narzędzia do analizy słów kluczowych (74)
    • Płatne narzędzia do analizy słów kluczowych (81)
    • Cała prawda o błędach literowych i ortograficznych (82)
    • Rozkład wyrazów (84)
    • Słowa specjalne i słowa odfiltrowywane (85)
    • Wewnętrzne wyszukiwarki witryn (85)
    • Co należy zrobić z listą słów kluczowych (86)
    • Tworzenie hierarchii witryny na podstawie motywów głównych (90)
    • Rozmieszczanie słów kluczowych (92)
    • Tworzenie efektywnych elementów title (93)
    • Zawartość sekcji body (97)
    • Priorytety słów kluczowych (98)
    • Wezwanie do działania (100)
    • Elementy meta (102)
    • Opis alternatywny (110)
    • Odnośniki i nazwy plików (112)
    • Gęstość rozmieszczenia słów kluczowych (113)
    • Wyróżnianie słów kluczowych (114)
    • Języki obce a wyszukiwarki (115)
    • Znaki specjalne (117)
  • Komponent odnośników (118)
    • Schematy nawigacyjne (119)
    • Struktura adresów URL (139)
    • Protokół wyłączenia spod działania robotów (150)
    • Technologia SSI (Server-Side Includes) (154)
    • Wyszukiwarki zewnętrzne i wewnętrzne (155)
  • Komponent popularności (157)
    • Popularność odnośnika (158)
    • Pozyskiwanie odnośników (160)
    • Należy uważać, do kogo się podłączamy (161)
    • Ruch internetowy (162)
    • Kryteria bezpośrednio niezwiązane z zawartością witryny wpływające na jej pozycję rankingową (163)
  • Rozważania dotyczące projektu witryny (163)
    • "Wodotryski" na stronie (164)
    • JavaScript a widoczność w wyszukiwarkach (165)
    • Ramki a optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarek (167)
    • Optymalizacja blogów oraz forów (174)
    • Optymalizacja dokumentów PDF (179)
  • Podsumowanie (192)

Rozdział 3. Jak budować lepsze strony internetowe - pliki nietekstowe (195)
  • Zrozumienie optymalizacji plików nietekstowych (196)
  • Optymalizacja grafiki pod kątem wyszukiwarek (196)
    • Osiem kroków na drodze do optymalizacji grafiki (200)
  • Flash a widoczność w wyszukiwarkach (204)
    • Strony powitalne i intra (205)
    • Witryny wykonane w technologii Flash (208)
  • Optymalizacja filmów wideo pod kątem wyszukiwarek (214)
    • Dwanaście kroków do optymalizacji filmów wideo pod kątem wyszukiwarek (214)
  • Optymalizacja podcastów oraz plików audio pod kątem wyszukiwarek (221)
    • Osiem kroków do optymalizacji plików audio pod kątem wyszukiwarek (222)
  • Podsumowanie (229)

Rozdział 4. Po zbudowaniu witryny (231)
  • Znaczenie sieci odnośników zewnętrznych (232)
    • Popularność odnośników a natężenie ruchu w witrynie (232)
  • Strategie rozwoju sieci odnośników (234)
    • Zgłaszanie witryn internetowych do katalogów (234)
    • Możliwość zgłoszenia witryny do kilku kategorii (251)
    • Zgłaszanie witryn do innych stron internetowych (258)
    • Zgłaszanie witryn do wyszukiwarek (270)
    • Planowanie rejestracji w wyszukiwarkach (270)
    • Lista sprawdzająca dla stron i witryn zgłaszanych do wyszukiwarek (273)
    • Oprogramowanie do sprawdzania pozycji rankingowych (276)
    • Jak ponownie zgłosić witrynę (277)
    • Zmiana wpisu w katalogu (277)
    • Jeśli wniosek zostanie odrzucony (280)
    • Powtórne zgłoszenie do wyszukiwarek (282)
  • Podsumowanie (285)

Rozdział 5. Dobre zwyczaje, czyli co należy, a czego nie wolno robić, dokonując optymalizacji stron w wyszukiwarkach internetowych (287)
  • Czym jest spam w wyszukiwarkach? (290)
  • Rodzaje spamu w wyszukiwarkach (292)
    • Promowanie słów kluczowych niezwiązanych z tematyką witryny (293)
    • Przesycenie słowami kluczowymi (293)
    • Wpychanie słów kluczowych (294)
    • Ukrywanie tekstu (294)
    • Stosowanie drobnego tekstu (295)
    • Ukrywanie odnośników (296)
    • Farmy odnośników i pierścienie stron (296)
    • Podmienianie i porywanie stron (297)
    • Stosowanie przekierowań (298)
    • Powielanie lub duplikowanie stron (299)
    • Stosowanie stron otwierających, przejść i bramek (300)
    • Maskowanie (303)
    • Mnożenie domen i tworzenie mirrorów (303)
    • Miniwitryny (304)
    • Domeny z literówkami i cybersquatting (305)
    • Spamowanie blogów i forów (305)
  • Cofnięcie kary za spamowanie wyszukiwarki (306)
    • Czy warto ryzykować? (306)
    • Ustalenie technicznych przyczyn blokady (307)
    • Analiza strony pod kątem ukrytych elementów (312)
    • Przegląd regulaminów wyszukiwarek (313)
  • Obalanie powszechnych mitów (319)
    • Mit o gwarantowanej pozycji rankingowej (319)
    • Mit o tym, że marketing witryny w wyszukiwarkach gwarantuje stałą wysoką pozycję rankingową (320)
    • Mit o tym, że celem optymalizacji witryn pod kątem wyszukiwarek jest zdobycie najwyższych pozycji rankingowych (322)
    • Mit o tym, że wysokie pozycje w wyszukiwarkach są równoznaczne z wysoką sprzedażą i zyskami (323)
    • Mit o potrzebie zgłaszania witryny do tysięcy wyszukiwarek (325)
    • Mit o natychmiastowej popularności odnośników (326)
    • Mit o raportach widoczności w wyszukiwarkach (327)
    • Mit o tym, że optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarek nie daje dobrego zwrotu z inwestycji (328)
    • Mit o tym, że ruch generowany przez wyszukiwarki nie jest tak dobry, jak ruch wygenerowany tradycyjnymi metodami marketingowymi (329)
    • Mit o tym, że marketing w wyszukiwarkach to synonim reklamy w wyszukiwarkach (329)
    • Mit o tym, że efektywny marketing w wyszukiwarkach zawsze powinien być realizowany przez webmastera danej firmy (331)
    • Mit o tym, że wysokie pozycje rankingowe można osiągnąć bez konieczności zmiany witryny (331)
    • Mit o tym, że elementy meta są sekretnym kluczem do uzyskania najwyższych pozycji rankingowych (332)
    • Mit o tym, że należy zmienić całą zawartość tekstową strony na tekst sformatowany za pomocą CSS i wykorzystać standard X.X, by strona trafiła na czołowe pozycje w wyszukiwarkach (333)
    • Mit o tym, że wystarczy zoptymalizować stronę główną witryny (334)
    • Mit o tym, że wykupienie reklamy w wyszukiwarce poprawi pozycję rankingową w normalnych wynikach wyszukiwania (335)
    • Mit o tym, że ktoś poznał algorytm wyszukiwarki (Google, Yahoo!, Live Search, Ask itd.) (336)
    • Mit o tym, że lista klientów lub referencje prezentowane na witrynie firmy pozycjonującej świadczą o jej dobrej reputacji (337)
  • Podsumowanie (338)

Skorowidz (341)

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje