Pozycjonowanie hotelu, skutecznie i krok po kroku – ebook Pozycjonowanie hotelu, motelu, pensjonatu w wyszukiwarce to przewodnik, który prowadzi
krok po kroku. To praktyczna wiedza podana na tacy. Kurs przeznaczony dla hotelarzy nie posiadających wiedzy z zakresu marketingu internetowego lub zagubionych wśród natłoku technicznego nazewnictwa. Przewodnik oparty jest na wielu przykładach polskich hoteli - być może sukcesach bezpośredniej konkurencji. Z ebooka dowiesz się m.in.:
* jak samodzielnie dobrać skuteczne słowa kluczowe i jak uniknąć podstawowych błędów na tym etapie
* co oznacza prawidłowe przygotowanie stron internetowych i jak to zrobić samemu czyli optymalizacja dla każdego
* zobaczysz, że skuteczne budowanie obecności hotelu w internecie nie jest trudne, dowiesz się jak efektywnie zdobywać linki
* poznasz listę 50 bezpłatnych stron katalogów, gdzie będziesz mógł wypromować swój obiekt
* dowiesz się jak samodzielnie dokonać pomiaru efektów działań
* poznasz ważne narzędzia pozycjonera, które będziesz mógł zainstalować u siebie
* podejrzysz konkurencje np. z Krakowa, Białegostoku, ale także Pszczyny, Korbielowa, Rewala i wielu innych miejscowości
* uzyskasz sporo porad i inspiracji
Zainwestuj w korzyści – zdobywaj klientów w internecie! Opis techniczny:
Tytuł: Pozycjonowanie hotelu, motelu, pensjonatu w wyszukiwarce - krok po kroku.
Autor: dr Rafał Marek
Data powstania: 2011
Objętość: 70 str.
Typ pliku: PDF
dr Rafał Marek: ekspert z zakresu zarządzania i marketingu, w tym marketingu internetowego, wieloletnia praktyka, doświadczenie i specjalistyczna wiedza, z obszaru e-biznesu, e-promocji, turystyki i hotelarstwa.
DOŚWIADCZENIE: * od ponad 10 lat zajmuje się marketingiem internetowym, m.in. prowadząc lub współuczestnicząc w wielu projektach i przedsięwzięciach z obszaru promocji, reklamy i sprzedaży usług (w sieci i poza nią), * od 15 lat zajmuje się praktycznym wykorzystaniem marketingu w biznesie, w tym w turystyce i hotelarstwie, * od wielu lat przygotowuje materiały szkoleniowe i praktyczne poradniki dla działów sprzedaży i marketingu, * od 5 lat uczestnik kilku grup specjalistów przy IAB ((Związek Pracodawców Branży Internetowej), PRAKTYKA: * wprowadza na rynek i rozwija nowatorskie formy i systemy promocji i reklamy internetowej, * zna specyfikę branży hotelowej i współpracuje m.in. z obiektami (hotele, motele, pensjonaty, obiekty agroturystyczne) w zakresie promocji i reklamy usług noclegowych, * dzieli się praktyczną wiedzą (szkolenia wewnętrzne, wykłady gościnne, konferencje i targi i in.) - przeszkolił kilkaset osób (ponad 500) z zakresu praktycznego zastosowania marketingu i reklamy internetowej, WIEDZA: * z wykształcenia dr ekonomii, w zakresie Zarządzania, * od początku zajmuje się praktyczną stroną zarządzania, marketingu i reklamy w biznesie, w tym w hotelarstwie, * autor: - pierwszych w Polsce, kompleksowych badań wykorzystania internetu w branży turystycznej, - książki zatytułowanej „Determinanty rozwoju polskich biur podróży w internecie„, - oraz artykułów i publikacji nt. zarządzania, marketingu i reklamy, * nieustannie pogłębia wiedzę, uczestnicząc w konferencjach, targach, spotkaniach branżowych, ostatnio widziany m.in. na wydarzeniach: InternetPoland (konferencja i targi) – InternetStandard (konferencja) – InternetWorld (Londyn, konferencja i targi), Forum IAB (konferencja), eTravelForum (konfefencja), TTWarsaw (targi), HoReCa (targi), TravelCamp (Kraków) i innych. Po zakupie Ebook zostanie dostarczony w jeden z następujących sposobów:
1. online - poprzez wysłanie na adres e-mail linku do publikacji. Publikacja dostępna będzie przez 14 dni od daty zakupu. W tym przypadku brak kosztów dostawy.
2. pocztą tradycyjną - poprzez wysłanie na wskazany adres płyty CD z publikacją. W tym przypadku należy doliczyć koszty przesyłki, których wysokość zależna jest od wybranego wariantu.
Zobacz pozostałe publikacje dla hotelarstwa!