Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Poznawcze potrzeby nauczycieli Bartłomiej Gołek

28-02-2012, 14:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.90 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029715075
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 8   
Koniec: 30-01-2012 10:12:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 186
Format: 16,5 x 23,5 cm
Rok wydania: 2010
Oprawa: miękka, klejona



Poznawcze potrzeby nauczycieli

Bartłomiej Gołek

Książka przedstawia współczesnego nauczyciela w świetle wyzwań stawianych mu przez społeczeństwo wiedzy oraz wobec nowego zestawu kompetencji zawodowych, wśród których ważne miejsce zajmują kompetencje poznawcze. Autor dzieli się z Czytelnikami analizą wyników przeprowadzonych przez siebie badań na temat potrzeb poznawczych nauczycieli (m.in. potrzeb w zakresie wiedzy pedagogicznej, wiedzy psychologicznej, wiedzy metodycznej, wiedzy dotyczącej kultury oraz technologii informacyjnych), w szczególności stanu tych potrzeb, uwarunkowań ich kształtowania oraz zaspokajania.

Nieustanna troska o nauczyciela jest troską o edukację, a tym samym o stan społeczeństwa i państwa. Czuwanie nad procesami kształcenia i zawodowym funkcjonowaniem nauczycieli należy do podstawowych powinności i zadań nauk pedagogicznych oraz społecznych i państwowych instytucji odpowiedzialnych za stan oświaty i przyszłość kraju. Poznawcze właściwości nauczycieli z pewnością dotyczą węzłowych problemów wskazanego kręgu spraw, a recenzowaną pracę każą uznać za trafne i udane przedsięwzięcie naukowo-badawcze i wydawnicze.
Z recenzji prof. dra hab. Wojciecha Kojsa      

Autor jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym w Zakładzie Pedagogiki Ogólnej Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prowadzi poszukiwania badawcze w obszarze pedagogiki ogólnej, metodologii badań pedagogicznych, pedeutologii oraz animacji społeczno-kulturowej.