Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

POZNAWANIE UCZNIÓW - ANDRZEJ JANOWSKI

16-09-2014, 14:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10.20 zł     
Użytkownik darssun
numer aukcji: 4522940132
Miejscowość koszalin
Wyświetleń: 2   
Koniec: 16-09-2014 14:48:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1975
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

spis treści:

Wstęp 
Część I 
DZIEDZINY ZDOBYWANIA INFORMACJI
I. Praca wychowawcza a zdobywanie informacji 
Miejsce rozpoznawania w procesie wychowawczym 
Dziedziny rozpoznania 
Zasięg działań rozpoznawczych prowadzonych przez nauczyciela
Metody uzyskiwania informacji 
Opracowanie i wykorzystywanie informacji 
Integracja działań rozpoznawczych 
II. Wybrane właściwości psychiczne uczniów 
Ni er ó wn orni er n ość rozwoju 
Niestałość psychoruchowa 
Lęk 
Uspołecznienie i rozwój moralny 
Samoocena 
Podmiotowość i przedmiotowość
Uczenie się i właściwości myślenia 
III. Zjawiska zachodzące w zespole wychowanków
Struktura zespołu 
Role pełnione w zespole 
Spójność 
Normy obowiązujące w zespole 
Waajernne stosunki miedzy dziewczętami i chłopcami w zespole
Przywództwo w zespole 
Sytuacja potencjalnie wychowawcza w zespole 
IV. Postawy, wartości i aspiracje uczniów 
Postawy kształtowane w procesie wychowania 
Cenione wartości 
Aspiracje ogólnożyciowe 
Aspiracje zawodowe 
V. Stosunek uczniów do nauki szkolnej 
Stosunek do nauczycieli 
Stosunek do przedmiotu nauczania 
Ogólny stosunek do szkoły 
VI. Pozaszkolne zajęcia ucznia i jego środowisko społeczne 
Zainteresowania 
Czas wolny ucznia 
Uczestnictwo w kulturze i czytelnictwo 
Udział w pracy organizacji społecznych 
Środowisko rodzinne 
Środowisko sąsiedzkie 
VII. Poznawanie przez nauczyciela własnej pracy (rozpoznanie zwrotne)
Część II
METODY ZDOBYWANIA INFORMACJI
VIII. Obserwacja 
Ogólna charakterystyka obserwacji 
Rodzaje obserwacji swobodnej 
Obserwacja kategoryzowana 
Miejsce i zadania osoby obserwującej 
IX. Ankieta i wywiad 
Ogólne założenia badań prowadzonych za pomocą ankiety lub wywiadu
Przygotowanie kwestionariusza 
Przeprowadzanie badania ankietowego 
Przeprowadzanie wywiadu 
Podsumowanie ankiety lub wywiadu 
X. Skale ocen i metody socjometryczne 
Skale ocen 
Socjometria 
Techniki zbliżone do socjometrii 
XI. Inne metody 
Metody autoekspresyjne 
Eksperyment 
Studium przypadku i zapis zbiorczy 
Zakończenie 
Summary 
Bibliografia

stan książki : dobry 


nr.kat.7/3