Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Poznajemy przeszłość LO Podręcznik podstawowy

20-08-2014, 8:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.40 zł     
Użytkownik elpat-ksiazki
numer aukcji: 4501416943
Miejscowość Marki
Wyświetleń: 4   
Koniec: 20-08-2014 08:40:22

Dodatkowe informacje:
Rodzaj: tradycyjny podręcznik
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Klasa: 1, 2, 3, 4
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Poznajemy przeszłość LO Podręcznik podstawowy SOP

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]44313
Strony: 380
Autor: Zofia T. Kozłowska, Irena Unger, Stanisław Zając
Wydawnictwo: SOP
Zawartość:: książka
Format::
nr dopuszczenia:: 546/2012
stan magazynowy::
Poziom:: Zakres podstawowy
Wiek::
Wersja/rodzaj::
Ilość::
pojemność::
wymiary::
Producent::
kolor::
okładka::
ilość graczy::
Licencja::


140<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23_17023_82<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>580

Witamy serdecznie na aukcjach firmy ELPAT - ogólnopolskiej sieci handlowej.


Poznajemy przeszłość LO Podręcznik podstawowy SOP

140<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23_17023_82<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>580

Opis produktu:

Podręcznik składa sie z 50 tematów, w których zastosowano problemowo-chronologiczny układ treści. Ukazuje dzieje ojczyste na szerokim tle historii powszechnej. Uwzględnia przede wszystkim zagadnienia polityczne. Podręcznik zawiera różnorakie źródła wiedzy. Uzupełnieniem narracji autorskiej są ciekawe fotografie, ryciny, mapy, wykresy i dane statystyczne. Graficznie wyodrebniono także wyjaśnienia znaczeń trudniejszych nazw i terminów. Dla łatwiejszej orientacji w bogactwie wydarzeń opracowano tablice synchroniczne podzielone na wydarzenia z historii Polski i z historii powszechnej. Wszystkie te elementy sprzyjają twórczemu poznawaniu oraz rozumieniu historii, a także formułowaniu przez ucznia samodzielnych ocen.

Realizację treści podręcznika przewidziano na 60 godz. zajęć dydaktycznych (przy wymiarze 2 godz. historii tygodniowo w I klasie szkoły ponadgimnazjalnej).