Zawartość DVD DVD zawiera łącznie 90 multimedialnych szkoleń: 30 wykładów i 30 interaktywnych ćwiczeń dotyczących Microsoft Office 2010 oraz 30 wykładów z elemenrtami interaktywnymi związanymi z systemem Windows 7. Pełna lista oraz dema wykładów umieszczone są poniżej.
Poznaj Windows 7 i Microsoft Office 2010 to interaktywny przewodnik zabierający użytkownika w podróż po systemie operacyjnym firmy Microsoft i pakiecie MS Office. W ciekawy sposób przedstawia krok po kroku, jak najefektywniej korzystać z komputera i odkryć nowe funkcje programowania Microsoft Windows 7
NOWE DVD NIGDY NIE OTWIERANE
NOWE W SKLEPIE KOSZTUJE 49 ZL
1. Instalacja systemu 2. Podstawy obsługi systemu - menu Start i pasek zadań 3. Podstawy obsługi systemu - Eksplorator Windows 4. Konta użytkowników i UAC 5. Dostosowywanie wyglądu systemu 6. Łączenie z Internetem 7. Internet Explorer 8 - podstawy obsługi programu 8. Internet Explorer 8 - zaawansowana obsługa programu 9. Bezpieczeństwo systemu 10. Bezpieczeństwo systemu - zabezpieczenie połączenia internetowego 11. Kontrola rodzicielska 12. Tworzenie i praca w sieci 13. Praca na komputerach przenośnych 14. Wyszukiwanie danych na komputerze 15. Praca zdalna 16. Programy i funkcje 17. Dodawanie i konfiguracja urządzeń zewnętrznych 18. Planowanie zadań 19. Konserwacja danych na dysku twardym 20. Rozwiązywanie problemów w systemie 21. Opcje ułatwiania dostępu 22. Dźwięki systemowe 23. Windows Media Player 12 24. Windows Media Center 25. Windows Live Essentials 26. Windows Live Mail – Poczta i kontakty 27. Windows Live Mail – Kalendarz i źródła danych 28. Windows Live Messenger 29. Windows Live Photo Gallery 30. Windows Live Movie Maker Microsoft Office 2010 1. Porównanie Office 2003 oraz Office 2010 2. Word 2010 - Podstawy obsługi programu 3. Word 2010 - Narzędzia tekstowe 4. Word 2010 - Praca z tekstem 5. Word 2010 - Dodawanie oraz edycja tabel 6. Word 2010 - Wstawianie i edycja obrazów 7. Word 2010 - Korzystanie z ilustracji 8. Word 2010 - Tworzenie oraz modyfikacja wykresów 9. Word 2010 - Spisy i indeksy 10. Word 2010 - Recenzja dokumentu 11. Word 2010 - Dostosowywanie układu strony do zawartości dokumentu 12. Word 2010 - Korekta i tłumaczenie dokumentów 13. Word 2010 - Dostosowywanie widoku i wyglądu dokumentu 14. Excel 2010 - Podstawy pracy ze skoroszytem 15. Excel 2010 - Modyfikowanie danych w arkuszach 16. Excel 2010 - Formatowanie danych 17. Excel 2010 - Tworzenie zaawansowanych wykresów 18. Excel 2010 - Formuły 19. PowerPoint 2010 - Podstawy tworzenia prezentacji 20. PowerPoint 2010 - Wykorzystanie motywów 21. PowerPoint 2010 - Edycja grafiki oraz wideo 22. PowerPoint 2010 - Ożywianie prezentacji 23. PowerPoint 2010 - Opanowanie pokazu slajdów 24. PowerPoint 2010 - Przygotowanie prezentacji 25. OneNote 2010 - Tworzenie notesów 26. OneNote 2010 - Tworzenie i formatowanie notatek 27. OneNote 2010 - Wstawianie tabel, obrazów i notatek audiowizualnych 28. OneNote 2010 - Organizacja notatek w notesie 29. OneNote 2010 - Współpraca z programem Outlook 30. OneNote 2010 - Udostępnianie notesów innym użytkownikom