Poznać przeszłość Wiek XX kl.1-3 LO Podręcznik
ISBN:
|
978[zasłonięte][zasłonięte]67085
|
Strony:
|
356
|
Autor:
|
Stanisław Roszak, Jarosław Kłaczkow
|
Wydawnictwo:
|
NOWA ERA
|
Zawartość::
|
Książka
|
Format::
|
202X265 mm
|
nr dopuszczenia::
|
525/2012
|
stan magazynowy::
|
|
Poziom::
|
podstawowy
|
Wiek::
|
|
Wersja/rodzaj::
|
|
Ilość::
|
|
pojemność::
|
|
wymiary::
|
|
Producent::
|
|
kolor::
|
|
okładka::
|
|
ilość graczy::
|
|
Licencja::
|
|
|
|
Opis produktu:
Podręcznik do historii „Poznać przeszłość. Wiek XX” w atrakcyjny sposób prezentuje bogatą w wydarzenia historię XX wieku oraz wyjaśnia zachodzące wówczas procesy.
- Na początku publikacji znajduje się element „Co było wcześniej”, który jest przypomnieniem wiadomości z ostatnich lekcji gimnazjum.
- Treści podręcznika wzbogacono licznymi zdjęciami, infografikami, mapami, danymi statystycznymi oraz tekstami źródłowymi i biogramami ważnych postaci historycznych, a większość tych elementów obudowana jest poleceniami.
- Wszystkie jednostki tematyczne kończą się ćwiczeniami utrwalającymi poznane wiadomości oraz propozycjami dodatkowych publikacji książkowych oraz odnośników do stron internetowych, które umożliwią poszerzenie wiedzy z określonego zakresu.
- Na końcu każdego rozdziału zamieszczono podsumowanie, dodatkowe ćwiczenia ułatwiające powtórzenie wiadomości oraz oś czasu z zaznaczonymi najważniejszymi faktami z tematów znajdujących się w tym rozdziale.
- W „Symbolach epoki” prezentowane są wydarzenia, dzieła sztuki lub hasła charakterystyczne dla treści przedstawionych w danym rozdziale.
- „Epoka w opiniach historyków” – to fragmenty ciekawych tekstów, dzięki którym uczniowie zapoznają się z dorobkiem historiografii i różnymi ocenami przeszłości.
- Na końcu publikacji zamieszczone są tablice chronologiczne i indeks.
Do podręcznika dla zakresu podstawowego dołączona jest płyta CD z interaktywnymi mapami historycznymi dotyczącymi okresu omawianego w podręczniku. Każdy uczeń może w ten sposób łatwo prześledzić zjawiska i procesy oznaczone na mapach.
kliknij na mapkę aby
powiększyć:
|