ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]64135 |
Wymiar: |
17.0x25.0cm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
512 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,85 kg |
Indeks: |
548[zasłonięte]01549KS |
Rok wydania: |
2011 |
Autor: |
Kawasaki Guy |
Stan: |
Nowa |
Rodzaj okładki: |
Twarda |
Wydawca: |
Wolters Kluwer |
Opis książki
Podtytuł: Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję
Jak przekonać inwestora, że twój pomysł zrewolucjonizuje rynek? Jaką długość powinien mieć biznes plan, e-mail do kontrahenta czy prezentacja multimedialna oraz jakich treści nie należy w nich poruszać? Jak pisać ogłoszenia o pracę, żeby nie odstraszyć kompetentnych kandydatów? Są to dylematy, przed którymi staje każdy przedsiębiorca w trakcie swojej kariery. Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce "Powrót do rzeczywistości" Guya Kawasakiego.
"Powrót do rzeczywistości" to książka dla wszystkich, którzy chcą:
- zasięgnąć porady u prawdziwego geniusza marketingu, współautora między innymi legendarnej kampanii marketingowej Apple Macintosh z 1984 roku,
- uniknąć najczęstszych błędów i pułapek w zakładaniu i prowadzeniu przedsiębiorstwa,
- znaleźć praktyczne i poparte doświadczeniem wskazówki i dowiedzieć się, jak naprawdę działa świat biznesu.
Książka ta obfituje w zabawne historie i anegdoty z Doliny Krzemowej, lekkie i humorystyczne, a jednocześnie pouczające i zapadające w pamięć.