Bez względu na to, czy jesteś właścicielem małej firmy, prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, czy też pracujesz jako przedstawiciel handlowy, najlepszym sposobem na zwiększenie zysków twojej firmy jest pozyskanie nowych klientów przez rekomendacje dotychczasowych klientów. Jak jednak sprawić, by twoi klienci poinformowali swoich przyjaciół i kontrahentów o usługach i produktach twojej firmy, a nawet zechcieli osobiście cię z nimi zapoznać? Autor książki, specjalista w dziedzinie marketingu opartego na rekomendacjach, przedstawia nowatorskie sposoby pozyskiwania nowych, wartościowych klientów. Zapewnia, że dzięki jego wskazówkom skrócisz cykl sprzedaży, zwiększysz zyski i rozwiniesz swoją sieć kontaktów.
|
O autorze Przedmowa Podziękowania Część I. Aby odnieść Sukces, trzebasię przygotować 1. Siedem grzechów głównych w pozyskiwaniu nowych klientów przez polecenie. Czy popełniasz któryś z nich? 2. Jak na tym skorzystasz? 3. Stań się pasjonatem Część II. Taktyka i strategia zdobywania referencji 4. Przyciągnij nowych wspaniałych klientów 5. Skorzystaj z potęgi kontaktów towarzyskich 6. Teraz zasiej ziarno rekomendacji - z czasem zbierzesz plony 7. Zwiększ swoją wartość poprzez proszenie o rekomendacje 8. Postaraj się, by cię przedstawiono, i okaż swoją wdzięczność 9. Stwórz własną grupę networkingową 10. Ta książka jest bezwartościowa, chyba że Indeks |