Mamy do zaoferowania fabrycznie nowe switche z gwarancja w DELL Polska.
DELL PowerConnect 2824 24x 1000 3 lata gwarancji NOWE NBD
Seria przełączników DellTM PowerConnectTM 2800 zapewnia wyjątkową opłacalność, elastyczne możliwości zarządzania i oszczędność energii. W skład serii wchodzą przełączniki 8-, 16-, 24- i 48-portowe. Są one skalowalne od poziomu niewielkich grup roboczych rozwiązań o wysokim zagęszczeniu dla oddziałów firm wymagających gigabitowej sieci Ethernet i zaawansowanej agregacji łącz. Ponadto modele 24- i 48-portowe są wyposażone w wielofunkcyjne porty SFP pozwalające połączyć przełącznik z innym urządzeniem sieciowym, znajdującym się poza obszarem wyznaczanym przez stumetrowy zasięg okablowania miedzianego. Przełączniki te idealnie nadają się do firm, oddziałów, szkół i placówek sprzedaży detalicznej z niewielkim środowiskiem sieciowym.
Przełączniki PowerConnect nie tylko zapewniają jakość, niezawodność i możliwości typowe dla produktów firmy Dell, ale ponadto dają poczucie bezpieczeństwa dzięki gwarancji na sprzęt ważnej przez cały czas posiadania produktu — to naprawdę dożywotnia gwarancja. Aby uzyskać więcej informacji, patrz www.dell.com/LifetimeWarranty
Przełącznik DellTM PowerConnectTM 2824 zapewnia klientom wyjątkową opłacalność, umożliwiając zarządzanie przez sieć Web, co pozwala użytkownikom zarządzać urządzeniem za pomocą intuicyjnego interfejsu internetowego. Wersja z 24 portami zapewnia możliwość skalowania, od małych grup roboczych do rozwiązań agregacji z wysoką gęstością, w oddziałach wymagających Gigabit Ethernet. Ponadto model jest wyposażony w porty combo SFP umożliwiające podłączenie przełącznika do innych urządzeń sieciowych znajdujących się w odległości większej niż 100 m, kiedy występują ograniczenia związane z okablowaniem miedzianym. Przełącznik z 24 portami oszczędza także energię, zmniejszając zużycie energii o maksymalnie 66% na portach miedzianych z krótkimi kablami i jest wyposażony w funkcję oszczędzania energii, która automatycznie zmniejsza moc na wszystkich portach, w przypadku których urządzenie wykryje, że nie są używane, lub wyłączonych urządzeniach, co pozwala na zaoszczędzenie zarówno energii, jak i pieniędzy.
Przełącznik dla sieci LAN PowerConnect 2824 to wysokowydajne rozwiązanie Gigabit Ethernet zapewniające wydajność odpowiadającą maksymalnej przepustowości kabla na wszystkich portach i funkcje zarządzania poprzez interfejs internetowy. Model z 24 portami jest także wyposażony w 4 porty combo SFP umożliwiające połączenie za pomocą światłowodów innych urządzeń LAN w sieci.
Przełącznik PowerConnect 2824 oferuje możliwość zarządzania w cenie urządzenia niezarządzanego. Przełącznik 2824 jest sprzedawany jako przełącznik niezarządzany z możliwością przeprowadzania instalacji w trybie „plug and play”, lecz za naciśnięciem jednego przycisku można łatwo przekształcić to urządzenie z przełącznika niezarządzanego w zarządzany poprzez interfejs internetowy z możliwością definiowania adresu IP, konfigurowania sieci VLAN, określania priorytetów jakości usług (QoS) i dublowania portów w celu wykrywania otwarcia i rozwiązywania problemów.
Przełącznik PowerConnect 2824 oferuje rozwiązanie z pełną obsługą standardu Gigabit Ethernet, zaspokajające wszelkie potrzeby związane z sieciami. Przełącznik 2824 zapewnia wydajność odpowiadającą maksymalnej przepustowości kabli dla wszystkich trzech prędkości sieci Ethernet, 10 Mb/s, 100 Mb/s i Gb/s. Dzięki prędkości odpowiadającej maksymalnej przepustowości kabli można mieć pewność, że wydajność jest dostępna zawsze tam, gdzie jest potrzebna.
Ten przełącznik PowerConnect jest objęty najlepszą w branży dożywotnią ograniczoną gwarancją zapewniającą Podstawowe usługi sprzętowe (naprawę lub wymianę składników sprzętowych) przez cały okres posiadania produktu.
Podstawowe usługi sprzętowe zapewniają znakomite wsparcie techniczne dla składników sprzętowych, ale wiele firm korzysta z dodatkowych poziomów wsparcia, chroniąc swoją inwestycję w rozwiązania IT i uzyskując maksymalną wydajność. Polecamy Dell ProSupportTM — rozszerzony pakiet usług wsparcia technicznego dla przedsiębiorstw obejmujący całodobowe wsparcie techniczne, krótszy czas odpowiedzi, natychmiastowy dostęp do ekspertów technicznych poziomu 2 oraz opcje prewencyjnego wsparcia. Z dodatkowymi funkcjami usług ProSupport można zapoznać się tutaj. Wykrocz poza podstawy i zacznij zmieniać swoją infrastrukturę IT w prawdziwy zasób biznesowy.
Nie ma jednego wariantu pomocy technicznej, który byłby odpowiedni dla każdego. Najlepsza pomoc techniczna to taka, która jest dopasowana do Twoich potrzeb. Usługi Dell ProSupport są elastyczne i niezawodne, a ponadto można dostosowywać je do swoich konkretnych potrzeb biznesowych. Wybierz wariant pomocy technicznej dostosowany do tego, w jaki sposób korzystasz z rozwiązań informatycznych i rozdzielasz dostępne zasoby.
Niezależnie od tego, czy wsparcia potrzebują informatycy, czy użytkownicy końcowi, usługi Dell ProSupport pozwalają usunąć bariery, aby można było wrócić do pracy. Otrzymasz:
Zapewnij jeszcze większą dostępność i stabilność infrastruktury informatycznej, korzystając z takich opcji rozszerzonych usług pomocy technicznej firmy Dell, jak ochrona danych i zasobów, specjalistyczne usługi w siedzibie klienta oraz zdalne usługi doradcze. Uprość zarządzanie poprawkami i uzyskaj dostęp do szczegółowych raportów dzięki aktywnej obsłudze serwisowej. Skorzystaj z telefonicznego dostępu do techników dysponujących wiedzą z zakresu takich aplikacji i rozwiązań, jak Microsoft Exchange, wirtualizacja itd. W przypadku bardziej złożonych środowisk informatycznych dostępna jest umowa obejmująca całe przedsiębiorstwo, która zapewnia przydzielonego kierownika do spraw usług serwisowych, a ponadto obejmuje monitorowanie wydajności, usługi aktywnego planowania i generowanie niestandardowych raportów.
Więcej informacji na temat usług Dell ProSupport można znaleźć na stronie www.dell.com/prosupport.
Globalne usługi doradcze firmy Dell z zakresu infrastruktury pomagają zintegrować nowy sprzęt przedsiębiorstwa z istniejącą lub rozwijaną infrastrukturą informatyczną. Możemy udzielić porad bez względu na to, czy dołączany jest jeden, czy kilka serwerów, sieć pamięci masowej, czy też wirtualizowane jest środowisko. Możemy również pomóc poprawić ogólną wydajność infrastruktury informatycznej i centrum danych przez skonsolidowanie oprogramowania i sprzętu, ocenę wykorzystania danych w celu optymalizacji środowiska, opracowanie planu ciągłości prowadzenia działalności biznesowej i pomoc w migracji do technologii opartych na standardach.
Oferujemy pomoc utalentowanych architektów, innowacyjne narzędzia, automatyczne analizy oraz wiedzę i doświadczenie, zapewniając klientom szybki wgląd w podstawowe przyczyny nadmiernej złożoności. Poszukujemy rozwiązań lepszych niż tradycyjne modele usługowe, ponieważ wierzymy, że rozwiązywanie problemów nie powinno wymagać zatrudniania armii pracowników. Celem naszej strategii jest pomaganie klientom w szybkiej identyfikacji ważnych, krótkoterminowych projektów zapewniających zwrot z inwestycji i umożliwiających uwolnienie zasobów w celu uzyskania przewagi nad konkurencją. Wynikiem jej wdrożenia są praktyczne, zorientowane na działanie plany i konkretne, przewidywalne, mierzalne wyniki. Od optymalizacji centrum danych, przez wirtualizację serwerów, po administrowanie systemami — nasze usługi doradztwa pomagają zbudować lepiej funkcjonującą firmę.
Firma Dell pomaga ułatwić implementację dzięki usługom wdrażania, które skracają czas osiągnięcia pełnej produktywności nowego sprzętu i rozwiązań informatycznych. Podczas składania zestawu serwera możemy dostosować oprogramowanie i wyposażenie sprzętowe do określonych wymagań. Pomagając w szybkim wdrożeniu nowych możliwości przy jednoczesnym ograniczeniu przerw w pracy, możemy przyczynić się do poprawienia wydajności i obniżenia kosztów.
Nasze usługi edukacyjne obejmują kursy szkoleniowe i certyfikacyjne, które pomogą organizacji lepiej zarządzać i posługiwać się nowym sprzętem, dzięki czemu będzie można w pełni wykorzystać zalety technologii opartych na standardach.
Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.dell.com/services
Wybrane produkty z serii PowerConnect objęte są dożywotnią ograniczoną gwarancją na sprzęt zapewniającą Podstawowe usługi sprzętowe przez cały okres posiadania produktu. Naprawa lub wymiana nie obejmuje konfiguracji ani innych usług zaawansowanych bądź usług należących do pakietu Dell ProSupport. Aby uzyskać więcej informacji, patrz www.dell.com/LifetimeWarranty