Jaki monoblok? To zależy od zapotrzebowania głośnika. W przypadku konfiguracji 2 Ohm: nawet do 450 W. Wystarczy na solidny subwoofer.
Dane techniczne:
4 ohm Moc RMS : 300 W x 1
2 ohm Moc RMS Mono: 450 W x 1
Moc szczytowa: 900 watów
Maksymalny poziom zniekształceń THD : <0,4%
Pasmo przenoszenia: 10 Hz ~ 25000 Hz
Sygnał /Szum S / N Ratio: > 105dB
Czułość wejścia: 0,25 - 6,0 V
Nachylenie zwrotnicy: 18dB
Filtr górnoprzepustowy - częstotliwość (Hz): 15Hz ~ 50Hz
Filtr dolnoprzepustowy - częstotliwość (Hz): 30Hz ~ 250Hz
Płynna regulacja niskich częstotliwości Bass EQ: 0 / +6 / +12 dB
Subwoofer EQ częstotliwości: 45Hz
Technika:
Pełna stabilność w klasie A/B: 2 Ohm
Maksymalny poziom mocy, by w pełni wykorzystać subwoofer w samochodzie. Także ze wzmacniaczem klasy A/B.
Wejścia wysokiego i niskiego poziomu
Pełna kompatybilność z różnymi źródłami dźwięku: OEM (instalowane fabrycznie) oraz pozostałym sprzętem
Wydajna konstrukcja klasy A/B
Wysoka wydajność, kompaktowa obudowa i bezkompromisowe brzmienie
Regulowana aktywna zwrotnica LP
Płynna regulacja filtru dolnoprzepustowego, by optymalnie dopasować bas w samochodzie
Regulowana aktywna zwrotnica z filtrem subsonicznym
By wyeliminować zakres, którego przetworzenie może być zbyt dużym obciążeniem dla głośnika niskotonowego.
Regulowane wzmocnienie basu: Bass EQ
Korekcja tonów niskich. Bas pod kontrolą w trzech poziomach: (0 dB, 6 dB i 12 dB).
Lustrzane logo z podświetleniem
Niebieskie podświetlenie aktywuje się w chwili włączenia wzmacniacza. Podkreślenie instalacji wzmacniacza w samochodzie
Moc pod kontrolą
W zestawie przewodowy kontroler z płynną regulacją, by mieć całość pod kontrolą bez ruszania się z fotela