Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

POWER PLAY: SPORT, THE MEDIA AND POPULAR CULTURE

11-02-2015, 3:07
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 239.40 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985329528
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 1   
Koniec: 11-02-2015 03:13:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16643, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97712, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17269, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91876, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86359, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16643, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97712, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17269, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91876, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86359

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Power Play: Sport, the Media and Popular Culture

POWER PLAY: SPORT, THE MEDIA AND POPULAR CULTURE

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Raymond Boyle, Richard Haynes
Language: English
Publisher: Edinburgh University Press
Publication Date: 21 May 2009
Dimensions: 15.6 x 1.5 x 23.4 cm
Format: Paperback
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: A74D6C5939

 

 

Praise for the first edition: 'An excellent book that tries to come to grips with the ever-increasing role of sport in the media as a particular phenomenon of 20th-century popular culture.' European Journal of Communication (2000) 'Excellent, well written and informative! of interest and use to a wider constituency.' Times Higher Education Supplement (May 2000) The fully revised and updated version of this classic text examines the link between three key obsessions of the 21st century: the media, sport and popular culture. Gathering new material from around the 2007 Rugby World Cup, the Beijing Olympics and the rise of new sports stars such as boxing's Amir Khan and cycling's Victoria Pendleton, the authors explore a wide range of sports, as well as issues including nationalism, gender, race, political economy and the changing patterns of media sport consumption. For those interested in media and sport the second edition combines new and original material with an overview of the developing field of media sport, and examines the way in which the media has increasingly come to dominate how sport is played, organized and thought about in society.It traces the historical evolution of the relationship between sport and the media and examines the complex business relationships that have grown up around television, sponsors and sport. Covers the following topics: the history of media in sport; television, sport and sponsorship; why sport matters to television; sports stars; sports journalism; fans and the audience; sport in the digital media economy.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 SPORT, MEDIA AND SOCIETY Kennedy, Hills

 LINCOLN SPORTS DEVELOPMENT AND COACHING DEGREE ...

 NCTJ TEELINE GOLD STANDARD FOR JOURNALISTS

 ADVANCES IN SPORT PSYCHOLOGY Thelma Horn

 DEVIANCE AND SOCIAL CONTROL IN SPORT Atkinson

 SPORT, LEISURE AND CULTURE IN 20TH-CENTURY BRITAIN