Power Commander PCIII Suzuki GSX1300 R Hayabusa 02-07 Power Commander stosowany jest do motocykli z wtryskiem paliwa. Współpracuje z oryginalnym modułem zapłonowym, poprawiając parametry silnika przez zmianę mapy wtrysku. Podnosi moc silnika oraz moment obrotowy. Instalacja power commandera jest bardzo prosta i nie wymaga specjalistycznej wiedzy. Nie przerabia się również fabrycznej wiązki elektrycznej. Montaż za pomocą gotowych wtyczek. Power Commander odbiera sygnał z modułu zapłonowego, zmienia go i przesyła do układu zasilającego. Podłączany do komputera przez USB, a także umożliwia podłączenie Quick Shiftera do PC III USB. Posiada więcej możliwości regulacji. PC dostarczany jest w zestawie z płytą instalacyjną zawierającą program do jego obsługi oraz kablem do podłączenia PC z komputerem. Power Commander zaprogramowany jest w mapę zapłonu odpowiadającą standardowemu wyposażeniu motocykla (oryginalny wydech, itp) - zależnie od wyposażenia można samemu zaprogramować PC. Największe zalety Power Commandera:
- podnosi moc i moment obrotowy o 8-15%,
- instalacja nie wymagająca przerabiania oryginalnej wiązki,
- nie zmienia ustawień w seryjnym module zapłonowym,
- po zdemontowaniu wszystkie nastawy powracają do fabrycznych,
- szybka i prosta instalacja,
- płyta CD i kabel do komputera w zestawie.
Dynojet Research, Inc jest światowym liderem w zakresie rozwoju i wytwarzania produktów zwiększających wydajność oraz optymalizujących parametry pracy silników, oraz producentem narzędzi diagnostycznych do motocykli i przemysłu samochodowego. Firma Dynojet została założona w 1972 roku, zatrudnia ok 160 osób w stanie Montana i Nevada w USA, oraz w Holandii, Niemczech i Anglii. Firma Dynojet znana jest głównie z takich produktów jak: dysze gaźnikowe Dynojet, komputery Powercommander, urządzenia do szybkiej zmiany biegów Quik Shifter, monitory składu mieszanki Autotune, oraz hamownie. Zaprojektowała oraz stworzyła w roku 1989 pierwszą konstrukcję bezwładnościowej hamowni podwoziowej dla motocykli z pojedynczym wałkiem. Wkrótce rozwinęła do niej oprogramowanie i interfejs komputera. Rozpoczęła sprzedaż pierwszego modelu hamowni podwoziowej, model 100 okazał się być przystępny cenowo ale i dokładny. Sukces modelu 100 doprowadził do dalszego rozwoju w zakresie technologii hamowni podwoziowej. Dynojet Research, Inc. współpracuje z wieloma firmami zajmującymi się tuningiem oraz przygotowaniem maszyn do wyścigów na całym świecie.
|