Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstw [nowa]

28-02-2012, 14:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 51.70 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2030133713
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2012 17:59:45
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji



Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]55613
  • liczba stron: 164
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: CeDeWu
  • wymiary: 165 x 235 mm
  • Rok wydania: 2010
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Konkurencja jest nieodłącznym atrybutem gospodarki rynkowej, będącym jednocześnie siłą napędową jej rozwoju. Przedsiębiorstwa rywalizują o dostęp do surowców, kapitału, rynków zbytu, kanałów dystrybucji, dążąc do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.Dynamiczny rozwój rynków kapitałowych, pogłębiająca się liberalizacja rynków, otwartość gospodarek, rewolucja technologiczna, to zasadnicze powody upowszechnienia się koncepcji kreowania wartości, jako podstawowego imperatywu współczesnego przedsiębiorstwa. U podstaw kreowania wartości przedsiębiorstwa leży potencjał konkurencyjny, w strukturze którego dominujące znaczenie zyskują zasoby niematerialne.Zasadniczym celem publikacji jest prezentacja struktury potencjału konkurencyjności i jej zmian w warunkach globalizacji gospodarki.

    Wprowadzenie
    Rozdział
    Globalizacja jako czynnik współczesnego wymiaru funkcjonowania przedsiębiorstw
    - A. Gorczyńska
    1.1. Istota globalizacji
    1.2. Przesłanki globalizacji przedsiębiorstw
    1.3. Przejawy ilościowe globalizacji działalności przedsiębiorstw
    1.4. Przejawy jakościowe globalizacji działalności przedsiębiorstw
    1.5. Międzynarodowa konsolidacja jako forma rozwoju i wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw w dobie gospodarki globalnej
    Rozdział
    Konkurencyjny aspekt innowacji produktowych
    - G. Storoniak-Palczak
    2.1. Przedsiębiorstwo a ryzyko
    2.1.1. Niepewność i ryzyko w działaniach gospodarczych
    2.1.2. Źródła i rodzaje ryzyka
    2.1.3. Pojęcie i rodzaje innowacji
    2.1.4. Ryzyko przedsięwzięć innowacyjnych
    2.2. Operatywność przedsiębiorstwa wobec ryzyka innowacji produktowych
    2.2.1. Potencjał konkurencyjny nowości produktowej
    2.2.2. Nowy produkt jako wybór strategiczny w konkurencyjnym układzie rynkowym
    Rozdział
    Konkurencyjność przedsiębiorstwa w okresie globalizacji
    - W. Caputa
    3.1. Konkurencyjność przedsiębiorstwa jako imperatyw jego trwania i rozwoju
    3.2. Kluczowe determinanty i atrybuty systemu konkurencyjności przedsiębiorstwa
    3.3. Orientacja na klienta jako podstawa przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji
    Rozdział
    Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa w okresie globalizacji
    - W. Caputa
    4.1. Pojęcie i klasyfikacja zasobów
    4.2. Zasoby a potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa
    4.3. Struktura potencjału konkurencyjności przedsiębiorstwa w okresie globalizacji
    Rozdział
    Zasoby związane z wiedzą - kapitał intelektualny
    - D. Szwajca
    5.1. Pojęcie i rola kapitału intelektualnego
    5.2. Składniki kapitału intelektualnego
    5.3. Kapitał intelektualny jako tworzywo wartości przedsiębiorstwa
    Rozdział
    Zasoby ludzkie w okresie globalizacji
    - M. Zieliński
    6.1. Wpływ globalizacji na rynek pracy
    6.2. Strategie przedsiębiorstw w okresie globalizacji
    6.3. Zasoby ludzkie jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
    Rozdział
    Zasoby marketingowe w procesie budowania globalnej konkurencyjności współczesnych przedsiębiorstw
    - D. Szwajca
    7.1. Globalny charakter konkurencji jako wyzwanie dla współczesnych przedsiębiorstw
    7.2. Propozycja modelu globalnej przewagi konkurencyjnej
    7.3. Istota i rodzaje zasobów marketingowych
    7.4. Charakterystyka głównych zasobów marketingowych
    7.5. Kompetencje marketingowe 152

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.