Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

POTĘGA WARTOŚCI Jak zbudować nieśmiertelną firmę

25-01-2014, 1:06
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Użytkownik biwenter
numer aukcji: 3885662336
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 3   
Koniec: 25-01-2014 01:03:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2007
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Witam

Mam do sprzedania książkę

POTĘGA WARTOŚCI

JAK ZBUDOWAĆ NIEŚMIERTELNĄ FIRMĘ

wydawnictwo one press helion

autor Agata Stachowicz-Stanusch

264 strony

Zwycięstwo kultury organizacyjnej

  • Realizacja wizji, misji i celu współczesnego przedsiębiorstwa
  • Budowanie potencjału poprzez zarządzanie wartościami
  • Integrowanie pracowników i rozwój organizacyjny

Co wyróżnia takie korporacje jak Microsoft, Hewlett-Packard czy American Express? W czym tkwi ich klucz do sukcesu? Bez wątpienia łączy je jedno: wysoko rozwinięte poczucie wartości organizacyjnych. W wielu przypadkach wartości te zostały sformułowane przez założycieli firmy lub osoby, które nią zarządzały. Nie są one wytworem chwili, lecz wielu lat pracy wszystkich ludzi zatrudnionych w danej organizacji. Mówią o tym, co jest dla firmy najważniejsze, a identyfikują się z nimi wszyscy pracownicy, zarówno ci szeregowi, jak i dyrektorzy najwyższych szczebli.

Każda firma ma taki zbiór wartości. To one decydują o jej misji, o strategii, którą realizuje, a także o tym, w jaki sposób jej pracownicy komunikują się z klientami i kontrahentami. Bardzo ważne jest, żeby wszystkie osoby zatrudnione w firmie były ich świadome. Nie mogą to być wartości sztucznie narzucane, będące efektem aktualnego trendu w zarządzaniu. Muszą one stanowić integralną część firmy i leżeć u podstaw każdej podejmowanej decyzji. To właśnie te wartości -- praktykowane, a nie deklarowane -- decydują o sukcesie firmy.

Z tej książki dowiesz się:

  • co to są główne wartości firmy;
  • jak je odkryć i rozwijać;
  • jak robią to najlepsi, czyli poznasz historie sukcesu największych amerykańskich korporacji w kontekście zarządzania poprzez wartości.