Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Potęga wartości. Jak zbudować firmę

04-03-2012, 13:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34.20 zł     
Użytkownik Informatyczne
numer aukcji: 2099297104
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 7   
Koniec: 05-03-2012 05:49:52
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę



Okładka:



Liczba stron:272
Wydawnictwo:Helion
Wymiary: 148 x 210 mm
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0758-7
Seria: exclusive
Data wydania: 2[zasłonięte]007-04

OPIS KSIĄŻKI

Zwycięstwo kultury organizacyjnej
  • Realizacja wizji, misji i celu współczesnego przedsiębiorstwa
  • Budowanie potencjału poprzez zarządzanie wartościami
  • Integrowanie pracowników i rozwój organizacyjny

Co wyróżnia takie korporacje jak Microsoft, Hewlett-Packard czy American Express? W czym tkwi ich klucz do sukcesu? Bez wątpienia łączy je jedno: wysoko rozwinięte poczucie wartości organizacyjnych. W wielu przypadkach wartości te zostały sformułowane przez założycieli firmy lub osoby, które nią zarządzały. Nie są one wytworem chwili, lecz wielu lat pracy wszystkich ludzi zatrudnionych w danej organizacji. Mówią o tym, co jest dla firmy najważniejsze, a identyfikują się z nimi wszyscy pracownicy, zarówno ci szeregowi, jak i dyrektorzy najwyższych szczebli.

Każda firma ma taki zbiór wartości. To one decydują o jej misji, o strategii, którą realizuje, a także o tym, w jaki sposób jej pracownicy komunikują się z klientami i kontrahentami. Bardzo ważne jest, żeby wszystkie osoby zatrudnione w firmie były ich świadome. Nie mogą to być wartości sztucznie narzucane, będące efektem aktualnego trendu w zarządzaniu. Muszą one stanowić integralną część firmy i leżeć u podstaw każdej podejmowanej decyzji. To właśnie te wartości -- praktykowane, a nie deklarowane -- decydują o sukcesie firmy.

Z tej książki dowiesz się:
  • co to są główne wartości firmy;
  • jak je odkryć i rozwijać;
  • jak robią to najlepsi, czyli poznasz historie sukcesu największych amerykańskich korporacji w kontekście zarządzania poprzez wartości.
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę - SPIS TREŚCI:

Wstęp (7)

Rozdział 1. Potęga głównych wartości, czyli dlaczego nie można bez nich żyć i należy traktować je poważnie (11)

  • Główne wartości jako nośnik nieśmiertelności organizacji (11)
  • Główne wartości jako dziedzictwo kulturowe przedsiębiorstwa (13)
  • Główne wartości jako element integrujący pracownika z przedsiębiorstwem (15)
  • Główne wartości jako katalizator atmosfery pobudzenia organizacyjnego (18)
  • Główne wartości jako element motywujący jednostkę do działania (22)
  • Główne wartości jako generatory zyskowności (23)
  • Główne wartości jako przywabiacz talentów (28)
  • Główne wartości jako czynnik wspomagający zarządzanie zmianą (30)
  • Główne wartości jako drogowskaz w czasie kryzysu (32)

Rozdział 2. Proces zarządzania poprzez wartości jako podstawa trwania i rozwoju przedsiębiorstwa (35)

  • Zarządzanie poprzez wartości. Cóż to takiego? (35)
  • Definicja głównych wartości przedsiębiorstwa, czyli o czym tak naprawdę mówimy (41)
  • Odkrywanie głównych wartości, czyli w co tak naprawdę wierzymy (52)
  • Rozwój głównych wartości, czyli co ożywia główne wartości przedsiębiorstwa (61)
  • Komunikowanie głównych wartości, czyli jak powiedzieć o nich innym (72)
  • Zaangażowanie w proces zarządzania poprzez wartości, czyli jak uczynić lekcję skuteczną (81)
  • Jak to się robi w praktyce, czyli jak odkrywać i rozwijać główne wartości przedsiębiorstwa (92)
  • Instytucjonalizacja głównych wartości (116)
  • W kierunku kultury prorozwojowej (131)

Rozdział 3. Zarządzanie poprzez wartości w praktyce, czyli jak to robią najlepsi (139)

  • American Express i Blue Box Values (139)
  • Korzenie sukcesu Microsoftu (159)
  • Jak zbudowano najbardziej lojalną markę na rynku motoryzacyjnym - Saturn Corporation (179)
  • Wartości w trakcie zmiany: studium przypadku fuzji Hewlett-Packard i Compaq Computer (202)

Zakończenie (227)

Dodatek A Załączniki (229)

  • Narzędzie diagnozujące zarządzanie poprzez wartości w przedsiębiorstwie (229)
  • Narzędzie do badania kultury organizacyjnej sprzyjającej wdrożeniu zarządzania poprzez wartości (234)

Literatura (237)

Spis tabel (253)

Skorowidz (255)

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców