Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Potęga wartości Jak zbudować firmę

19-01-2012, 21:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.20 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 1999151937
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 01:46:10
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę

Agata Stachowicz-Stanusch

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-0758-7
  • liczba stron: 272
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: Helion
  • seria: exclusive
  • wymiary: 148 x 210 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]007-04
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:

    Zwycięstwo kultury organizacyjnej
    • Realizacja wizji, misji i celu współczesnego przedsiębiorstwa
    • Budowanie potencjału poprzez zarządzanie wartościami
    • Integrowanie pracowników i rozwój organizacyjny

    Co wyróżnia takie korporacje jak Microsoft, Hewlett-Packard czy American Express? W czym tkwi ich klucz do sukcesu? Bez wątpienia łączy je jedno: wysoko rozwinięte poczucie wartości organizacyjnych. W wielu przypadkach wartości te zostały sformułowane przez założycieli firmy lub osoby, które nią zarządzały. Nie są one wytworem chwili, lecz wielu lat pracy wszystkich ludzi zatrudnionych w danej organizacji. Mówią o tym, co jest dla firmy najważniejsze, a identyfikują się z nimi wszyscy pracownicy, zarówno ci szeregowi, jak i dyrektorzy najwyższych szczebli.

    Każda firma ma taki zbiór wartości. To one decydują o jej misji, o strategii, którą realizuje, a także o tym, w jaki sposób jej pracownicy komunikują się z klientami i kontrahentami. Bardzo ważne jest, żeby wszystkie osoby zatrudnione w firmie były ich świadome. Nie mogą to być wartości sztucznie narzucane, będące efektem aktualnego trendu w zarządzaniu. Muszą one stanowić integralną część firmy i leżeć u podstaw każdej podejmowanej decyzji. To właśnie te wartości -- praktykowane, a nie deklarowane -- decydują o sukcesie firmy.

    Z tej książki dowiesz się:
    • co to są główne wartości firmy;
    • jak je odkryć i rozwijać;
    • jak robią to najlepsi, czyli poznasz historie sukcesu największych amerykańskich korporacji w kontekście zarządzania poprzez wartości.


    Wstęp (7)

    Rozdział 1. Potęga głównych wartości, czyli dlaczego nie można bez nich żyć i należy traktować je poważnie (11)

    • Główne wartości jako nośnik nieśmiertelności organizacji (11)
    • Główne wartości jako dziedzictwo kulturowe przedsiębiorstwa (13)
    • Główne wartości jako element integrujący pracownika z przedsiębiorstwem (15)
    • Główne wartości jako katalizator atmosfery pobudzenia organizacyjnego (18)
    • Główne wartości jako element motywujący jednostkę do działania (22)
    • Główne wartości jako generatory zyskowności (23)
    • Główne wartości jako przywabiacz talentów (28)
    • Główne wartości jako czynnik wspomagający zarządzanie zmianą (30)
    • Główne wartości jako drogowskaz w czasie kryzysu (32)

    Rozdział 2. Proces zarządzania poprzez wartości jako podstawa trwania i rozwoju przedsiębiorstwa (35)

    • Zarządzanie poprzez wartości. Cóż to takiego? (35)
    • Definicja głównych wartości przedsiębiorstwa, czyli o czym tak naprawdę mówimy (41)
    • Odkrywanie głównych wartości, czyli w co tak naprawdę wierzymy (52)
    • Rozwój głównych wartości, czyli co ożywia główne wartości przedsiębiorstwa (61)
    • Komunikowanie głównych wartości, czyli jak powiedzieć o nich innym (72)
    • Zaangażowanie w proces zarządzania poprzez wartości, czyli jak uczynić lekcję skuteczną (81)
    • Jak to się robi w praktyce, czyli jak odkrywać i rozwijać główne wartości przedsiębiorstwa (92)
    • Instytucjonalizacja głównych wartości (116)
    • W kierunku kultury prorozwojowej (131)

    Rozdział 3. Zarządzanie poprzez wartości w praktyce, czyli jak to robią najlepsi (139)

    • American Express i Blue Box Values (139)
    • Korzenie sukcesu Microsoftu (159)
    • Jak zbudowano najbardziej lojalną markę na rynku motoryzacyjnym - Saturn Corporation (179)
    • Wartości w trakcie zmiany: studium przypadku fuzji Hewlett-Packard i Compaq Computer (202)

    Zakończenie (227)

    Dodatek A Załączniki (229)

    • Narzędzie diagnozujące zarządzanie poprzez wartości w przedsiębiorstwie (229)
    • Narzędzie do badania kultury organizacyjnej sprzyjającej wdrożeniu zarządzania poprzez wartości (234)

    Literatura (237)

    Spis tabel (253)

    Skorowidz (255)

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.