Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Potęga kultowej marki W jaki sposób dziewięć

19-01-2012, 14:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 1997088633
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 13-01-2012 11:15:08
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autorzy: Matthew W. Ragas, Bolivar J. Bueno
Tłumaczenie: Agnieszka Czardybon
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0354-1
Tytuł oryginału: The Power of Cult Branding: How 9 Magnetic Brands Turned Customers Into Loyal Followers
Format: A5, stron: 216
oprawa twarda


Data wydania: 02/2007

Niech klienci będą wyznawcami!
Komunikacja z klientami na najwyższych szczeblach piramidy Maslowa
Budowanie społeczności fanów promujących markę
Ucieleśnianie emocji w produktach i symbolach
Wszyscy jesteśmy uzależnieni od marek. To one kształtują naszą tożsamość i są naszymi punktami oparcia. Oceniamy ludzi według tego, czym jeżdżą i co mają na sobie. Za markowe produkty często przepłacamy -- i to słono. Czasami sądzimy, że jesteśmy zbyt racjonalni i inteligentni, by dać się nabrać. Nic bardziej złudnego. Co ciekawe, markami najsilniejszymi nie zawsze są te największe. To dlatego, że kultową markę buduje się inaczej niż przez natarczywą reklamę… czyli jak? Odpowiedź na to pytanie -- popartą wieloletnimi badaniami autorów -- znajdziesz właśnie w tej książce.

Autorzy udowadniają, że w naszych czasach marki zastępują ludziom wartości utracone wskutek rozwoju cywilizacji. Przybliżają historie rozwoju wybranych firm i produktów, a także omawiają metody, które doprowadziły do zbudowania dziewięciu najsilniejszych marek świata. Oto one:

Star Trek
Harley-Davidson
Klub Książki Oprah Winfrey
World Wrestling Entertainment (wcześniej WWF)
Apple Computer
Volkswagen "Garbus"
Jimmy Buffett
Buty Vans
Linux
Poznaj 7 niezawodnych zasad budowania kultowej marki!


"Od dawna nie natknąłem się na tak dużo odkrywczych myśli zebranych w jednym miejscu. Ta lektura jest dla mnie wielką przygodą."
Jay Conrad Levinson
autor bestsellerowej serii Marketing partyzancki

Potęga kultowej marki W jaki sposób dziewięć


Dodano 2[zasłonięte]010-01 13:37
Wysyłka Kurierem Cała Polska Przy Wpłacie na Konto 22zł do 30kg