Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Potęga kultowej marki

04-03-2012, 12:55
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2098778448
Miejscowość Gliwice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 7   
Koniec: 04-03-2012 17:04:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 [zasłonięte] 63 w. 121, 188
fax. 32 [zasłonięte] 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Potęga kultowej marki

Okładka książki

Tytuł oryginału: The Power of Cult Branding: How 9 Magnetic Brands Turned Customers Into Loyal Followers

Autorzy: Matthew W. Ragas, Bolivar J. Bueno

Rok wydania: 2007

Stron: 216

Tłumaczenie: Agnieszka Czardybon

ISBN: 83-[zasłonięte]-0354-9

Format: A5

Oprawa: twarda

Książka jest nowa

Niech klienci będą wyznawcami!

  • Komunikacja z klientami na najwyższych szczeblach piramidy Maslowa
  • Budowanie społeczności fanów promujących markę
  • Ucieleśnianie emocji w produktach i symbolach

Wszyscy jesteśmy uzależnieni od marek. To one kształtują naszą tożsamość i są naszymi punktami oparcia. Oceniamy ludzi według tego, czym jeżdżą i co mają na sobie. Za markowe produkty często przepłacamy -- i to słono. Czasami sądzimy, że jesteśmy zbyt racjonalni i inteligentni, by dać się nabrać. Nic bardziej złudnego. Co ciekawe, markami najsilniejszymi nie zawsze są te największe. To dlatego, że kultową markę buduje się inaczej niż przez natarczywą reklamę... czyli jak? Odpowiedź na to pytanie -- popartą wieloletnimi badaniami autorów -- znajdziesz właśnie w tej książce.

Autorzy udowadniają, że w naszych czasach marki zastępują ludziom wartości utracone wskutek rozwoju cywilizacji. Przybliżają historie rozwoju wybranych firm i produktów, a także omawiają metody, które doprowadziły do zbudowania dziewięciu najsilniejszych marek świata. Oto one:

  • Star Trek
  • Harley-Davidson
  • Klub Książki Oprah Winfrey
  • World Wrestling Entertainment (wcześniej WWF)
  • Apple Computer
  • Volkswagen "Garbus"
  • Jimmy Buffett
  • Buty Vans
  • Linux

Poznaj 7 niezawodnych zasad budowania kultowej marki!


"Od dawna nie natknąłem się na tak dużo odkrywczych myśli zebranych w jednym miejscu. Ta lektura jest dla mnie wielką przygodą."
Jay Conrad Levinson
autor bestsellerowej serii Marketing partyzancki

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 onepress_marketing