|
e-mail [zasłonięte]@gmail.com
telefon 664-[zasłonięte]-763
|
|
Wyłącznie przedpłata na konto
|
|
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska) Koszt przesyłki - 0 zł
|
|
1. PRZED ZAKUPEM Do większości publikacji oferuję darmowy fragment książki.
2. Zakup potwierdź mailem wpisując swój nick z Allegro.
3. W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności (nr konta i tytuł przelewu)
4. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłam kupującemu pełną wersję elektroniczną książki - gratis!!!
5. Informuję o terminie wysłania książki drukowanej.
6. Po otrzymaniu przesyłki kupujący wystawia komentarz, co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła zgodnie z umową.
7. Komentarz wystawiam jako druga.
8. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni od otrzymania maila potwierdzającego, proszę o kontakt celem wyjaśnienia sytuacji.
|
|
|
|
"Potęga jednego e-maila" Sebastian Schabowski
Wydawca: "Złote Myśli" ISBN: [zasłonięte]978-8382-379-0 ilość stron: 92 Książka drukowana - nowa okładka: miękka cena rynkowa: 29,97 zł
cena promocyjna: 22,48 zł przesyłka: 0 zł
Spis treści:
- Wstęp
- Czego można dokonać wysyłając e-maila?
- Specyfika listu elektronicznego
- Odbiorca znajdzie dla Ciebie czas
- Wielka szansa autoprezentacyjna
- Tak niewiele, a tak wiele
- Piszemy e-maila
- Z jakiego adresu wysłać?
- Na jaki adres?
- Temat - jak uniknąć zaklasyfikowania listu do SPAMu i wywrzeć dobre wrażenie
- Treść
- Rozpoczynanie listu
- Jak dobrać treść do odbiorcy?
- Dowiedz się więcej o odbiorcy - Google.com
- Emotikony i skróty - używać czy nie używać? - oto jest pytanie
- Dobór języka
- Długość listu, układ tekstu, załączniki
- Analiza od strony odbiorcy
- Nie bądź ponurakiem, czyli o potędze humoru
- Unikanie sabotowania własnych wypowiedzi
- Słowa zwiększające skuteczność komunikacji
- Stawianie pytań
- Cytowanie cudzych wypowiedzi i opowiadanie historii
- Podawanie powodów i motywów swoich działań
- Istota e-mailowego wywierania wpływu
- Istota e-mailowego wywierania wrażenia
- Zakończenie listu
- Przeczytaj zanim wyślesz!
- Inne ważne aspekty elektronicznej korespondencji
- Błyskawiczne udzielanie odpowiedzi - powiadomienie SMSem i WAP
- Ponawianie e-maili
- Symulacja odpowiedzi
- Wersja optymistyczna
- Wersja średnia
- Wersja pesymistyczna
- Odpowiadanie i cytowanie
- Przesyłanie dalej
- Segregowanie poczty
- Staranie się o pracę, współpracę
- E-maile z pomysłami, propozycjami, uwagami, opiniami
- Bibliografia
Odkryj, jak wykorzystując e-mail zdobyć pracę, kontakty, klientów, partnerów...
Poznaj i zacznij stosować techniki wywierania wpływu i wrażenia poprzez e-mail, a jestem przekonany, że rezultaty wprawią Cię w osłupienie!
Na razie tylko nieliczni wiedzą, że e-mail to jeden z najskuteczniejszych sposobów komunikacji, jaki kiedykolwiek istniał.
Znajdziesz tu esencję psychologii i języka perswazji, dostosowaną specjalnie do listów elektronicznych.
Zbiór bezcennych, potwierdzonych praktyką wskazówek, jak najefektywniej wykorzystać e-mail.
Wykorzystaj e-mail jako skuteczne narzędzie osiągania swoich celów.
Czy wiesz, że w większości przypadków to, czy ktoś w ogóle przeczyta Twojego e-maila zależy od tego, co jest wpisane w polu NADAWCA, w TEMACIE oraz w pierwszym akapicie listu?
Ilekroć wysyłasz niedopracowanego e-maila - tracisz. Kiedy zaczniesz pisać e-maile stosując wskazówki zawarte w tej książce, odczujesz, jak wiele szans przechodziło Ci dotychczas koło nosa.
"(...) zainteresowałem trzech klientów swoją ofertą dzięki tej książce, za pomocą kilku zdań. Przeczytać raz to nie wystarczy, za każdym razem dowiaduję się czegoś jeszcze."
- Maciej Małkiewicz, 39 lat, pracownik handlowy w agencji ochrony
Jak zapewne doskonale wiesz, czyjaś reakcja na daną informację zależy w dużej mierze od sposobu jej przedstawienia. Dlatego też tak ważne jest, by dobrze wyrażać swoje cele, prośby, marzenia.
Szczególnie należy unikać błędów i automatycznych dyskwalifikatorów, jak również skupić się na tym, by wszystko, co potrzebne znalazło się w treści e-maila.
Już za chwilę możesz dowiedzieć się m.in.:
- Jak celnie sformułować temat e-maila, tak aby na pewno został on otwarty?
- Jak uzyskać więcej informacji o odbiorcy używając Google.com
- Jak dostosować treść e-maila do odbiorcy?
- Jak wykorzystać wiedzę o adresacie i odpowiednio się zaprezentować?
- Jak uniknąć automatycznie dyskwalifikujących Cię błędów?
- Jak dobrać długość i układ tekstu, i odpowiednie środki językowe tak, by najlepiej realizowały zamierzone cele?
- Jak wykorzystać "magiczne" słowa?
- Jak skutecznie i subtelnie wywierać wpływ na odbiorcę?
- Jak błyskawicznie odpowiadać na e-maile używając telefonu komórkowego?
- Jak napisać skuteczny e-mail do np. potencjalnego pracodawcy?
Pamiętaj, że gdy piszesz do kogoś, kto Cię nie zna, pełna prezentacja Twojej osoby to tylko słowa e-maila - one muszą wystarczyć odbiorcy, by wyrobił sobie o Tobie zdanie.
Poznaj sposoby kreowania swojego wizerunku przez e-mail, a uzyskasz niezwykle przydatne narzędzie, które od tego momentu będzie Ci służyć na każdym kroku.
"To wprost nie do uwierzenia, że tyle możliwości znajduje się w zasięgu ręki. Najlepsze z tego wszystkiego jest to, że możemy to wszystko uzmysłowić sobie po przeczytaniu tego e-booka. W książce znajdują się informacje, o których nie miałem pojęcia."
- Jarosław Ciesielski, 40 lat, bankowiec z wykształcenia
Pamiętaj jednak, że samo przeczytanie tej publikacji nic Ci jednak nie da, jeśli nie zaczniesz tej wiedzy stosować w PRAKTYCE.
Wierzę jednak, że to zrobisz i zobaczysz, że będziesz używać e-maila częściej i zaczniesz czerpać ogromną satysfakcję z wyższego stopnia skuteczności korespondencji, stopnia, o którym nawet nie odważyłbyś się marzyć.
Książka "Potęga jednego e-maila" pokaże Ci nie tylko, jak napisać skuteczny list, ale także zapozna Cię z sytuacjami, w których najlepszym wyjściem jest wysłanie e-maila. Jestem ciekaw, czy znasz choćby połowę z tych, które znajdują się w tej publikacji.
BONUS !!! Po dokonaniu wpłaty otrzymasz gratisowo pełną wersję elektroniczną.
|
|
|