Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Potęga informacji Strategiczny.. Shapiro, Varian

08-05-2015, 0:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 27.77 zł     
Użytkownik kbosklep
numer aukcji: 5067399886
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 11   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.80 [kg]
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2007
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Potęga informacji Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej

Carl Shapiro, Hal R. Varian

 

Pierwsza książka wyjaśniająca mechanizmy ekonomii sieciowej

  • Prawo sieci. Jak informacje stają się produktami i nabierają wartości?
  • Wyszukiwarki, e-booki i inne modele zysku w erze informacji
  • Jak państwowa polityka informacyjna wpływa na sferę biznesu?
  • Kto zyskuje, a kto traci w realiach ekonomii sieciowej?

Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym. Bazy danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją.

Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji. Skorzystaj z ich doświadczenia i dowiedz się, jak:

  • "opakować" informację w usługi i produkty podnoszące jej wartość,
  • sprzedawać podobne wiadomości po różnych cenach,
  • zarabiać na wdrażaniu kolejnych wersji produktów informacyjnych,
  • zabezpieczać swoją własność intelektualną przed piractwem,
  • wprowadzać nowe standardy odcinające konkurencję od klientów,
  • przenieść silną markę do świata wirtualnego.

Przełomowy bestseller wprost z Doliny Krzemowej, rekomendowany przez dyrektorów firm Intel, Novell Inc., Amazon.com oraz 3Com Potęga informacji Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej Carl Shapiro, Hal R. Varian

 

Helion 2007, ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0157-8, 170x250, 364 s., oprawa twarda

 

OKAZJA - stara cena - 49 pln