Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

POTĘGA INFORMACJI. STRATEGICZNY PRZEWODNIK PO GOSP

03-02-2014, 4:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 45.74 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 3854828021
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 7   
Koniec: 03-02-2014 04:28:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art179763
Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej [KSIĄŻKA]
Information Rules: A Strategic Guide to the Network Economy
KSIĄŻKA
seria:
produktnalezydoseriiHarvardVIPHarvard VIP
autor:
Carl Shapiro, Hal R. Varian
tłumacznenie:
Agnieszka Sobolewska, Katarzyna Masłowska, Cezar Matkowski
wydawca:
OnePress
Opis

Pierwsza książka wyjaśniająca mechanizmy ekonomii sieciowej



  • Prawo sieci. Jak informacje stają się produktami i nabierają wartości?

  • Wyszukiwarki, e-booki i inne modele zysku w erze informacji

  • Jak państwowa polityka informacyjna wpływa na sferę biznesu?


Kto zyskuje, a kto traci w realiach ekonomii sieciowej?

Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym. Bazy danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją.


Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji. Skorzystaj z ich doświadczenia i dowiedz się, jak:



  • "opakować" informację w usługi i produkty podnoszące jej wartość,

  • sprzedawać podobne wiadomości po różnych cenach,

  • zarabiać na wdrażaniu kolejnych wersji produktów informacyjnych,

  • zabezpieczać swoją własność intelektualną przed piractwem,

  • wprowadzać nowe standardy odcinające konkurencję od klientów,

  • przenieść silną markę do świata wirtualnego.


Przełomowy bestseller wprost z Doliny Krzemowej,
rekomendowany przez dyrektorów firm
Intel, Novell Inc., Amazon.com oraz 3Com

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
twarda
wymiary:
B5
ilość stron:
368
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]46015
ISBN:
83-[zasłonięte]-0157-0
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.