Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Potęga informacji. Strategiczny przewodnik

04-03-2012, 18:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 43 zł     
Użytkownik Informatyczne
numer aukcji: 2099297084
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 6   
Koniec: 05-03-2012 05:46:10
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej



Okładka:



Liczba stron:368
Wydawnictwo:Helion
Wymiary: 176 x 250 mm
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0157-8
Data wydania: 2[zasłonięte]007-04

OPIS KSIĄŻKI

Pierwsza książka wyjaśniająca mechanizmy ekonomii sieciowej
  • Prawo sieci. Jak informacje stają się produktami i nabierają wartości?
  • Wyszukiwarki, e-booki i inne modele zysku w erze informacji
  • Jak państwowa polityka informacyjna wpływa na sferę biznesu?

Kto zyskuje, a kto traci w realiach ekonomii sieciowej?
Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym. Bazy danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją.

Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji. Skorzystaj z ich doświadczenia i dowiedz się, jak:
  • "opakować" informację w usługi i produkty podnoszące jej wartość,
  • sprzedawać podobne wiadomości po różnych cenach,
  • zarabiać na wdrażaniu kolejnych wersji produktów informacyjnych,
  • zabezpieczać swoją własność intelektualną przed piractwem,
  • wprowadzać nowe standardy odcinające konkurencję od klientów,
  • przenieść silną markę do świata wirtualnego.

Przełomowy bestseller wprost z Doliny Krzemowej,
rekomendowany przez dyrektorów firm
Intel, Novell Inc., Amazon.com oraz 3Com
Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej - SPIS TREŚCI:

Wstęp (11)

Nota od wydawcy polskiego (9)

1. Gospodarka informacyjna (13)

2. Wycena informacji (33)

3. Różnicowanie informacji (67)

4. Zarządzanie prawami autorskimi (97)

5. Rozpoznawanie efektu "zamknięcia" (117)

6. Zarządzanie efektem "zamknięcia" (151)

7. Sieci i dodatnie sprzężenie zwrotne (189)

8. Kooperacja i kompatybilność (243)

9. Wojna standardów (277)

10. Polityka informacyjna (315)

Lektury (339)

Bibliografia (345)

Skorowidz (351)

O autorach (363)

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców