Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Potęga informacji. Strategiczny przewodnik

04-03-2012, 12:55
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2098778440
Miejscowość Gliwice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 10   
Koniec: 04-03-2012 17:04:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 [zasłonięte] 63 w. 121, 188
fax. 32 [zasłonięte] 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Potęga informacji. Strategiczny przewodnik

Okładka książki

Tytuł oryginału: Information Rules: A Strategic Guide to the Network Economy

Autorzy: Carl Shapiro, Hal R. Varian

Rok wydania: 2007

Stron: 368

Tłumaczenie: Katarzyna Masłowska, Cezar Matkowski, Agnieszka Sobolewska

ISBN: 83-[zasłonięte]-0157-0

Format: B5

Oprawa: twarda

Książka jest nowa

Pierwsza książka wyjaśniająca mechanizmy ekonomii sieciowej

  • Prawo sieci. Jak informacje stają się produktami i nabierają wartości?
  • Wyszukiwarki, e-booki i inne modele zysku w erze informacji
  • Jak państwowa polityka informacyjna wpływa na sferę biznesu?

Kto zyskuje, a kto traci w realiach ekonomii sieciowej?
Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym. Bazy danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją.

Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji. Skorzystaj z ich doświadczenia i dowiedz się, jak:

  • "opakować" informację w usługi i produkty podnoszące jej wartość,
  • sprzedawać podobne wiadomości po różnych cenach,
  • zarabiać na wdrażaniu kolejnych wersji produktów informacyjnych,
  • zabezpieczać swoją własność intelektualną przed piractwem,
  • wprowadzać nowe standardy odcinające konkurencję od klientów,
  • przenieść silną markę do świata wirtualnego.

Przełomowy bestseller wprost z Doliny Krzemowej,
rekomendowany przez dyrektorów firm
Intel, Novell Inc., Amazon.com oraz 3Com

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 onepress_e-biznes