Mam na imię Monika.
Za zakup na moich aukcjach z góry dziękuję serdecznie każdemu Klientowi, ponieważ to właśnie dzięki Tobie mogę być mamą pracującą w domu :-)
Na Allegro działam zgodnie z prawem - prowadzę działalność gospodarczą i płacę podatki. Kupując u mnie będziesz miał do czynienia z rzetelnością i profesjonalizmem. Aby się o tym przekonać zapraszam Cię na moje drugie konto, nick NOCNY-MOTYL Posiadam status SUPER SPRZEDAWCY i ponad 1000 !! pozytywnych komentarzy.
http://aukcja.onet.pl/show_user_auctions.php?uid=[zasłonięte]93555
Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Poszukiwanie Klienta" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.
Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych. W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.
Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.
Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.
Dlaczego tylko nieliczni wiedzą, jak zdobywać nowych klientów i odnosić sukcesy w sprzedaży bezpośredniej?
Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet, jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.
Nieważne, czy pracujesz w ubezpieczeniach, MLM, czy robisz jeszcze coś innego związanego ze sprzedażą bezpośrednią. Tak czy inaczej musisz poznać sposoby codziennego zwiększania bazy swoich klientów, kwalifikowania potencjalnych klientów do odpowiednich kategorii, utrzymywania z nimi relacji i pozyskiwania nowych kontkatów dzięki tym, którymi już dysponujesz.
Mało tego, te umiejętności muszą wejść Ci w nawyk i stać się Twoją drugą nautrą, jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej.
Z pewnością już zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest utrzymanie stałego dopływu nowych klientów. Aby maksymalnie ułatwić Ci to zadanie powstał unikalny poradnik: „Skuteczne poszukiwanie klientów”. Zawiera on 100 stron z wiedzą, która znaczy być albo nie być w zawodzie samodzielnego sprzedawcy.
Korzystaj z obserwacji osobistych
Potraktuj przypadkowe kontakty jako możliwość wyrażenia szczerego zainteresowania sprawami innej osoby. Odnoś uprzejmości słowne bardziej bezpośrednio do zadania kwalifikowania potencjalnych klientów.
Pytania typu:
- "Dzień dobry. Jak się masz?" - "Co słychać w pracy?" - "Jak się ma Twoja rodzina?" - "Masz dzisiaj dzienną zmianę czy nocną?" - "Jak idzie w nowej pracy?",
to faktycznie poszukiwane informacje typu:
- Czy dana osoba nadaje się na potencjalnego klienta? - Czy potencjalny klient jest w stanie zapłacić? - Jakie potrzeby można odkryć? - Kiedy potencjalny klient jest osiągalny? - Czy uległy poprawie warunki materialne potencjalnego klienta?
Powyższa lista jest oczywiście fragmentaryczna. Nasunie się tu wiele pytań dodatkowych. Szczególnie w przypadku, kiedy przyjaciel bądź znajomy doświadczył niedawno jakiegoś ważnego wydarzenia, takiego jak np. ślub, narodziny dziecka, awans w pracy, reorganizacja w zakładzie pracy itp.
Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie zanotować odpowiedzi na zadawane pytania. Odpowiedzi te mogą pomóc w kwalifikowaniu potencjalnych klientów również na podstawie osobistych obserwacji. - pisze w swoim poradniku Artur Wojciechowski.
Niektórzy sprzedawcy mają problem z poproszeniem zadowolonego klienta o rekomendację czy polecenie ich usług znajomym. Jeśli poznasz właściwe sposoby proszenia - nie tylko unikniesz marnowania potencjału Twoich istniejących klientów, ale przyrost liczby nazwisk w Twojej bazie będzie nieporównywalnie szybszy niż dotychczas. A to tylko jeden z "detali" omówionych szczegółowo w tym ebooku.
A oto, czego jeszcze (między innymi) dowiesz się z publikacji:
- Jak stworzyć profil klienta?
- Jak znaleźć nowych klientów?
- Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych?
- Jak skutecznie prosić o rekomendację i polecenie Cię znajomym?
- Jak kwalifikować potencjalnych klientów?
- Jak najlepiej wykorzystać e-mail w poszukiwaniu klientów?
- Jak stosować czteropunktową metodę kwalifikacji nazwisk?
- Jak identyfikować i eliminować "chińskie jaja"?
Przeczytaj spis treści, by dowiedzieć się więcej.
SPIS TREŚCI :
CZYM SĄ TWOI POTENCJALNI KLIENCI?
Jakich nawyków potrzebujesz?
Cele niniejszego ebooka
JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW?
Określanie tendencji wzrostowych branży
Profil klienta
ZDOBYWANIE NAZWISK
Kontakty osobiste
Zapisz się do organizacji branżowej lub zawodowej
Zapisz się do organizacji, do której należą Twoi klienci
Skontaktuj się ze swymi dawnymi klientami
Skontaktuj się z kolegami z branży
Poproś o pomoc przyjaciół
Korzystaj z całej swojej sieci kontaktów
Przemawiaj na forum publicznym
Zorganizuj szkolenie
Rozmawiaj z każdym
Odszukaj naturalnych potencjalnych klientów – Twoich przyjaciół
Referencje, rekomendacje i polecenia od klientów
Dlaczego powinniśmy pytać o polecenia?
Dlaczego nie masz większej liczby poleceń?
W jaki sposób powinniśmy pytać?
Sugestie do poleceń
Proś o rekomendacje!
Sugestie do rekomendacji
Bierz referencje!
Kiedy powinniśmy prosić o referencje?
Sugestie do referencji
Ośrodki oddziaływania
Rozwijaj ośrodki oddziaływania
Koncepcja "kręgów koncentrycznych"
Zawsze okazuj swoją wdzięczność za pomocokazaną przez osobę będącą ośrodkiem oddziaływania
Źródła publikowane
Żółte kartki w książkach telefonicznych
Informatory gospodarcze i publikacje o charakterze ogólnym
Prenumerata prasy
Pisma branżowe
Wykorzystuj listy w celu rozszerzania kręgu Twoich potencjalnych klientów
Inne źródła
Grupa wymieniająca informacje o nabywcach
Klienci Twoich konkurentów
Obserwuj codzienne życie
Rozwijaj swoje rynki za pomocą sprawdzonych w działaniu środków
Buduj grupy potencjalnych klientów
Bezpośrednia korespondencja pocztowa
Poszukiwanie potencjalnych klientów przez telefon
Wykorzystaj e-mail w poszukiwaniu klientów
Eliminuj „chińskie jaja”
JAK KWALIFIKOWAĆ POTENCJALNYCH KLIENTÓW?
Jak ocenisz fakty dotyczące potencjalnego klienta?
Korzystaj z obserwacji osobistych
Jakie konkretne potrzeby mają potencjalni klienci?
Zmieniające się potrzeby
Czy potencjalny klient zostanie zakwalifikowany przez firmę?
Czy możesz skontaktować się z wybraną osobą?
LISTA NAZWISK
Czteropunktowa metoda kwalifikacji
Kartoteka klientów
PODSUMOWANIE
DODATEK – CRM
CRM - co to jest?
CRM - Korzyści
CeReM Personal
Dla kogo jest przeznaczony program CeReM Personal?
Co zawiera program CeReM Personal?
ZAPOWIEDZI
|