Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Poszukiwanie Klienta - sprzedaż bezpośrednia MLM

28-02-2012, 20:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 26.17 zł      Aktualna cena: 26.17 zł     
Użytkownik nocny-motyl1
numer aukcji: 2030308899
Miejscowość Kraków
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 24   
Koniec: 30-01-2012 21:57:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 

 

 

 

Mam na imię Monika.
Za zakup na moich aukcjach z góry dziękuję serdecznie każdemu Klientowi, 
ponieważ to właśnie dzięki Tobie mogę być mamą pracującą w domu :-)


Na Allegro działam zgodnie z prawem - prowadzę działalność gospodarczą i płacę podatki.
 Kupując u mnie będziesz miał do czynienia z rzetelnością i profesjonalizmem.
Aby się o tym przekonać zapraszam Cię na moje drugie konto, nick NOCNY-MOTYL
Posiadam status SUPER SPRZEDAWCY i ponad 1000 !! pozytywnych komentarzy.

http://aukcja.onet.pl/show_user_auctions.php?uid=[zasłonięte]93555

 

Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Poszukiwanie Klienta" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.

Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, Artur Wojciechowski
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.
W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.

Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.

Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.

 

Dlaczego tylko nieliczni wiedzą, jak zdobywać nowych klientów i odnosić sukcesy w sprzedaży bezpośredniej?

Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet, jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.

Nieważne, czy pracujesz w ubezpieczeniach, MLM, czy robisz jeszcze coś innego związanego ze sprzedażą bezpośrednią. Tak czy inaczej musisz poznać sposoby codziennego zwiększania bazy swoich klientów, kwalifikowania potencjalnych klientów do odpowiednich kategorii, utrzymywania z nimi relacji i pozyskiwania nowych kontkatów dzięki tym, którymi już dysponujesz.

Mało tego, te umiejętności muszą wejść Ci w nawyk i stać się Twoją drugą nautrą, jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej.

Z pewnością już zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest utrzymanie stałego dopływu nowych klientów. Aby maksymalnie ułatwić Ci to zadanie powstał unikalny poradnik: „Skuteczne poszukiwanie klientów”. Zawiera on 100 stron z wiedzą, która znaczy być albo nie być w zawodzie samodzielnego sprzedawcy.

Korzystaj z obserwacji osobistych

Potraktuj przypadkowe kontakty jako możliwość wyrażenia szczerego zainteresowania sprawami innej osoby. Odnoś uprzejmości słowne bardziej bezpośrednio do zadania kwalifikowania potencjalnych klientów.

Pytania typu:

- "Dzień dobry. Jak się masz?"
- "Co słychać w pracy?"
- "Jak się ma Twoja rodzina?"
- "Masz dzisiaj dzienną zmianę czy nocną?"
- "Jak idzie w nowej pracy?",

to faktycznie poszukiwane informacje typu:

- Czy dana osoba nadaje się na potencjalnego klienta?
- Czy potencjalny klient jest w stanie zapłacić?
- Jakie potrzeby można odkryć?
- Kiedy potencjalny klient jest osiągalny?
- Czy uległy poprawie warunki materialne potencjalnego klienta?

Powyższa lista jest oczywiście fragmentaryczna. Nasunie się tu wiele pytań dodatkowych. Szczególnie w przypadku, kiedy przyjaciel bądź znajomy doświadczył niedawno jakiegoś ważnego wydarzenia, takiego jak np. ślub, narodziny dziecka, awans w pracy, reorganizacja w zakładzie pracy itp.

 

Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie zanotować odpowiedzi na zadawane pytania. Odpowiedzi te mogą pomóc w kwalifikowaniu potencjalnych klientów również na podstawie osobistych obserwacji. - pisze w swoim poradniku Artur Wojciechowski.

Niektórzy sprzedawcy mają problem z poproszeniem zadowolonego klienta o rekomendację czy polecenie ich usług znajomym. Jeśli poznasz właściwe sposoby proszenia - nie tylko unikniesz marnowania potencjału Twoich istniejących klientów, ale przyrost liczby nazwisk w Twojej bazie będzie nieporównywalnie szybszy niż dotychczas. A to tylko jeden z "detali" omówionych szczegółowo w tym ebooku.

A oto, czego jeszcze (między innymi) dowiesz się z publikacji:

  • Jak stworzyć profil klienta?
  • Jak znaleźć nowych klientów?
  • Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych?
  • Jak skutecznie prosić o rekomendację i polecenie Cię znajomym?
  • Jak kwalifikować potencjalnych klientów?
  • Jak najlepiej wykorzystać e-mail w poszukiwaniu klientów?
  • Jak stosować czteropunktową metodę kwalifikacji nazwisk?
  • Jak identyfikować i eliminować "chińskie jaja"?

Przeczytaj spis treści, by dowiedzieć się więcej.

 SPIS TREŚCI :

  • CZYM SĄ TWOI POTENCJALNI KLIENCI?
  • Jakich nawyków potrzebujesz?
  • Cele niniejszego ebooka
  • JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW?
  • Określanie tendencji wzrostowych branży
  • Profil klienta
  • ZDOBYWANIE NAZWISK
  • Kontakty osobiste
  • Zapisz się do organizacji branżowej lub zawodowej
  • Zapisz się do organizacji, do której należą Twoi klienci
  • Skontaktuj się ze swymi dawnymi klientami
  • Skontaktuj się z kolegami z branży
  • Poproś o pomoc przyjaciół
  • Korzystaj z całej swojej sieci kontaktów
  • Przemawiaj na forum publicznym
  • Zorganizuj szkolenie
  • Rozmawiaj z każdym
  • Odszukaj naturalnych potencjalnych klientów – Twoich przyjaciół
  • Referencje, rekomendacje i polecenia od klientów
  • Dlaczego powinniśmy pytać o polecenia?
  • Dlaczego nie masz większej liczby poleceń?
  • W jaki sposób powinniśmy pytać?
  • Sugestie do poleceń
  • Proś o rekomendacje!
  • Sugestie do rekomendacji
  • Bierz referencje!
  • Kiedy powinniśmy prosić o referencje?
  • Sugestie do referencji
  • Ośrodki oddziaływania
  • Rozwijaj ośrodki oddziaływania
  • Koncepcja "kręgów koncentrycznych"
  • Zawsze okazuj swoją wdzięczność za pomocokazaną przez osobę będącą ośrodkiem oddziaływania
  • Źródła publikowane
  • Żółte kartki w książkach telefonicznych
  • Informatory gospodarcze i publikacje o charakterze ogólnym
  • Prenumerata prasy
  • Pisma branżowe
  • Wykorzystuj listy w celu rozszerzania kręgu Twoich potencjalnych klientów
  • Inne źródła
  • Grupa wymieniająca informacje o nabywcach
  • Klienci Twoich konkurentów
  • Obserwuj codzienne życie
  • Rozwijaj swoje rynki za pomocą sprawdzonych w działaniu środków
  • Buduj grupy potencjalnych klientów
  • Bezpośrednia korespondencja pocztowa
  • Poszukiwanie potencjalnych klientów przez telefon
  • Wykorzystaj e-mail w poszukiwaniu klientów
  • Eliminuj „chińskie jaja”
  • JAK KWALIFIKOWAĆ POTENCJALNYCH KLIENTÓW?
  • Jak ocenisz fakty dotyczące potencjalnego klienta?
  • Korzystaj z obserwacji osobistych
  • Jakie konkretne potrzeby mają potencjalni klienci?
  • Zmieniające się potrzeby
  • Czy potencjalny klient zostanie zakwalifikowany przez firmę?
  • Czy możesz skontaktować się z wybraną osobą?
  • LISTA NAZWISK
  • Czteropunktowa metoda kwalifikacji
  • Kartoteka klientów
  • PODSUMOWANIE
  • DODATEK – CRM
  • CRM - co to jest?
  • CRM - Korzyści
  • CeReM Personal
  • Dla kogo jest przeznaczony program CeReM Personal?
  • Co zawiera program CeReM Personal?
  • ZAPOWIEDZI
  •