Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Poszukiwanie klienta MLM Wojciechowski perswazja

31-12-2014, 9:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 21.80 zł     
Użytkownik beniamind_pl
numer aukcji: 4855005539
Miejscowość ŁÓDŹ
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 12   
Koniec: 31-12-2014 09:36:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

beniamind

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"
 

UWAGA!!! Zanim, przedstawię korzyści wynikające z zakupu na moich aukcjach,
chcę otwarcie napisać o 4 najsłabszych stronach mojego biznesu,
tak, aby każdy miał jasność wyboru…


W gąszczu aukcji internetowych i różnego rodzaju mniej lub bardziej ciekawych ofert,
coraz trudniej znaleźć rzetelnych sprzedawców.
Gdy przeglądam aukcje i szukam czegoś dla siebie, zawsze mam ogromny niepokój,
bo okazuje się, że wszyscy sprzedawcy robią wszystko „najlepiej”.
U każdego jest „najszybciej” i „najtaniej” i w ogóle wszystko „naj”.
Rzeczywistość najczęściej weryfikuje te wszystkie „naj”,
dlatego nie będę próbował jej naginać i napiszę tylko prawdę…

 

1. Niestety, nie mogę napisać, że jestem automatem, a zatem i mnie przydarzają się błędy.

Mogę za to napisać, że dzięki temu do każdego podchodzę indywidualnie,
a „swoje” błędy zawsze odpowiednio rekompensuję swoim klientom.


 

2. Nie mogę również napisać, że siedzę przy komputerze NON STOP,
a także, że nie zdarzają mi się awarie sprzętu, czy też brak łączności internetowej,
co może czasem spowodować, że nie otrzymają Państwo obiecanych gratisów od razu po wpłacie.

Zapewniam jednak, że obsługa klienta przed, jak i po sprzedaży jest dla tak samo ważna,
a priorytetem są dla mnie jakość i profesjonalizm.
Dlatego nadrobię zaległości natychmiast, gdy tylko będzie to możliwe.


 

3. Nie mogę napisać nawet, że jestem do Państwa dyspozycji 24h/dobę,
gdyż, jak każdy człowiek, potrzebuję odpoczynku.

Dzięki temu, jednak, w czasie, który poświęcam na obsługę sprzedaży,
mogę być wypoczęty, bardziej wydajny i pracować „na pełnych obrotach”.
Dlatego wybierając nasze aukcje zagwarantujecie sobie Państwo
zadowolenie z przebiegu transakcji oraz zakupionych towarów.


 

4. Nie napiszę też, że jestem najlepszym sprzedawcą na Allegro.

Mogę jednak zapewnić, że podchodzę do transakcji bardzo poważnie,
czego dowodem są komentarze, które zbieram od V 2009 roku.

 

Zanim kupisz, możesz jeszcze spróbować znaleźć tańszą ofertę,
a następnie dopiero wrócić i dokonać zakupu.

 


Teraz śmiało mogę przejść do przedstawienia naszej oferty


Na tej aukcji oferujemy...

"Poszukiwanie klienta" - Artur Wojciechowski

 

Wydawca: "Złote Myśli"
Wydanie IV - 2008
ISBN [zasłonięte]978-8301-067-9
Książka drukowana
ilość stron: 107
cena katalogowa: 29,90 zł
nasza cena: 21,80 zł


 


Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Poszukiwanie klienta" Artura Wojciechowskiego,
będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej,
bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.

Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży,
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.
W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży,
przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.

Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem,
wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych
i wykorzystaniu internetu w biznesie.

Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.

 

Inne książki autora: "Umysł sprzedawcy" i "Spotkanie z klientem"
znajdziesz na naszych aukcjach.

 

Dlaczego tylko nieliczni wiedzą,
jak zdobywać nowych klientów
i odnosić sukcesy w sprzedaży bezpośredniej?

Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej?
Badając to zagadnienie stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów.
Nawet, jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji,
a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.

Nieważne, czy pracujesz w ubezpieczeniach, MLM, czy robisz jeszcze coś innego związanego ze sprzedażą bezpośrednią.
Tak czy inaczej musisz poznać sposoby codziennego zwiększania bazy swoich klientów,
kwalifikowania potencjalnych klientów do odpowiednich kategorii, utrzymywania z nimi relacji
i pozyskiwania nowych kontkatów dzięki tym, którymi już dysponujesz.

Mało tego, te umiejętności muszą wejść Ci w nawyk i stać się Twoją drugą naturą,
jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej.

 

Korzystaj z obserwacji osobistych

Potraktuj przypadkowe kontakty jako możliwość wyrażenia szczerego zainteresowania sprawami innej osoby.
Odnoś uprzejmości słowne bardziej bezpośrednio do zadania kwalifikowania potencjalnych klientów.

 

Pytania typu:

- "Dzień dobry. Jak się masz?"
- "Co słychać w pracy?"
- "Jak się ma Twoja rodzina?"
- "Masz dzisiaj dzienną zmianę czy nocną?"
- "Jak idzie w nowej pracy?",

to faktycznie poszukiwane informacje typu:

- Czy dana osoba nadaje się na potencjalnego klienta?
- Czy potencjalny klient jest w stanie zapłacić?
- Jakie potrzeby można odkryć?
- Kiedy potencjalny klient jest osiągalny?
- Czy uległy poprawie warunki materialne potencjalnego klienta?

 

Powyższa lista jest oczywiście fragmentaryczna.
Nasunie się tu wiele pytań dodatkowych.
Szczególnie w przypadku, kiedy przyjaciel bądź znajomy doświadczył niedawno jakiegoś ważnego wydarzenia,
takiego jak np. ślub, narodziny dziecka, awans w pracy, reorganizacja w zakładzie pracy itp.

 


Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym,
wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie zanotować odpowiedzi na zadawane pytania.
Odpowiedzi te mogą pomóc w kwalifikowaniu potencjalnych klientów również na podstawie osobistych obserwacji.

- pisze w swoim poradniku Artur Wojciechowski.

 

Niektórzy sprzedawcy mają problem
z poproszeniem zadowolonego klienta o rekomendację czy polecenie ich usług znajomym.
Jeśli poznasz właściwe sposoby proszenia - nie tylko unikniesz marnowania potencjału Twoich istniejących klientów,
ale przyrost liczby nazwisk w Twojej bazie będzie nieporównywalnie szybszy niż dotychczas.
A to tylko jeden z "detali" omówionych szczegółowo w tej książce.

 

A oto, czego jeszcze (między innymi) dowiesz się z publikacji:

  • Jak stworzyć profil klienta?
  • Jak znaleźć nowych klientów?
  • Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych?
  • Jak skutecznie prosić o rekomendację i polecenie Cię znajomym?
  • Jak kwalifikować potencjalnych klientów?
  • Jak najlepiej wykorzystać e-mail w poszukiwaniu klientów?
  • Jak stosować czteropunktową metodę kwalifikacji nazwisk?
  • Jak identyfikować i eliminować "chińskie jaja"?

Przeczytaj spis treści, by dowiedzieć się więcej.

 

Zdecyduj i wprowadź Nową Jakość
do swojego życia

 


 

 

 

 

  • CZYM SĄ TWOI POTENCJALNI KLIENCI?
  • Jakich nawyków potrzebujesz?
  • Cele niniejszego ebooka
  • JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW?
  • Określanie tendencji wzrostowych branży
  • Profil klienta
  • ZDOBYWANIE NAZWISK
  • Kontakty osobiste
  • Zapisz się do organizacji branżowej lub zawodowej
  • Zapisz się do organizacji, do której należą Twoi klienci
  • Skontaktuj się ze swymi dawnymi klientami
  • Skontaktuj się z kolegami z branży
  • Poproś o pomoc przyjaciół
  • Korzystaj z całej swojej sieci kontaktów
  • Przemawiaj na forum publicznym
  • Zorganizuj szkolenie
  • Rozmawiaj z każdym
  • Odszukaj naturalnych potencjalnych klientów – Twoich przyjaciół
  • Referencje, rekomendacje i polecenia od klientów
  • Dlaczego powinniśmy pytać o polecenia?
  • Dlaczego nie masz większej liczby poleceń?
  • W jaki sposób powinniśmy pytać?
  • Sugestie do poleceń
  • Proś o rekomendacje!
  • Sugestie do rekomendacji
  • Bierz referencje!
  • Kiedy powinniśmy prosić o referencje?
  • Sugestie do referencji
  • Ośrodki oddziaływania
  • Rozwijaj ośrodki oddziaływania
  • Koncepcja "kręgów koncentrycznych"
  • Zawsze okazuj swoją wdzięczność za pomocokazaną przez osobę będącą ośrodkiem oddziaływania
  • Źródła publikowane
  • Żółte kartki w książkach telefonicznych
  • Informatory gospodarcze i publikacje o charakterze ogólnym
  • Prenumerata prasy
  • Pisma branżowe
  • Wykorzystuj listy w celu rozszerzania kręgu Twoich potencjalnych klientów
  • Inne źródła
  • Grupa wymieniająca informacje o nabywcach
  • Klienci Twoich konkurentów
  • Obserwuj codzienne życie
  • Rozwijaj swoje rynki za pomocą sprawdzonych w działaniu środków
  • Buduj grupy potencjalnych klientów
  • Bezpośrednia korespondencja pocztowa
  • Poszukiwanie potencjalnych klientów przez telefon
  • Wykorzystaj e-mail w poszukiwaniu klientów
  • Eliminuj „chińskie jaja”
  • JAK KWALIFIKOWAĆ POTENCJALNYCH KLIENTÓW?
  • Jak ocenisz fakty dotyczące potencjalnego klienta?
  • Korzystaj z obserwacji osobistych
  • Jakie konkretne potrzeby mają potencjalni klienci?
  • Zmieniające się potrzeby
  • Czy potencjalny klient zostanie zakwalifikowany przez firmę?
  • Czy możesz skontaktować się z wybraną osobą?
  • LISTA NAZWISK
  • Czteropunktowa metoda kwalifikacji
  • Kartoteka klientów
  • PODSUMOWANIE
  • DODATEK – CRM
  • CRM - co to jest?
  • CRM - Korzyści
  • CeReM Personal
  • Dla kogo jest przeznaczony program CeReM Personal?
  • Co zawiera program CeReM Personal?
  • ZAPOWIEDZI
Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail.: beniamind.pl.2[zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"